Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Transfers

Gepost door Carlos Danger 
Carlos Danger 09 augustus 2021 16:59
Ackermann en Soler naar UAE
Vlasov naar Bora
Welten naar Groupama
Corbin Strong naar ISN
Hodeg naar UAE
Girmay Hailu naar Wanty
Almeida naar UAE
Pacher en Storer naar Groupama
Chaves naar EF



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/08/2021 23:40 door Carlos Danger.
Slimmerd 09 augustus 2021 17:21
Leuke transfer van Welten!

Bora en UAE zijn bezig met ook vrij stevige blokken te bouwen
El Chaba 09 augustus 2021 17:36
Vooral UAE, echt niet normaal. Nu al bevestigd voor 2022:
1 ACKERMANN Pascal
2 ALMEIDA João
3 ARDILA Andrés Camilo
4 AYUSO Juan
5 BJERG Mikkel
6 FISHER-BLACK Finn
7 GIBBONS Ryan
8 GROß Felix
9 HIRSCHI Marc
10 HODEG Álvaro José
11 LAENGEN Vegard Stake
12 MAJKA Rafał
13 MCNULTY Brandon
14 MOLANO Juan Sebastián
15 POGAČAR Tadej
16 SOLER Marc
17 TRENTIN Matteo
18 TROIA Oliviero
19 ULISSI Diego
El Chaba 09 augustus 2021 17:44
Fictieve Tourploeg voor volgend jaar:

POGAČAR Tadej
ALMEIDA João
MCNULTY Brandon
SOLER Marc
MAJKA Rafał
FORMOLO Davide
HIRSCHI Marc
BJERG Mikkel
ton duk 09 augustus 2021 17:46
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Leuke transfer van Welten!
>
Idd. Mooi dat zijn Franse avontuur een goede verlenging krijgt. Nu 's een leuke overwinning
Gr
Eindhovuh 09 augustus 2021 18:02
En voor Vlaanderen? spinning smiley sticking its tongue out
Prikdude 09 augustus 2021 18:04
Roglic
Vingegaard
Dumoulin
Kruijswijk/Foss
Kuss
Martin
Van Aert
Dennis
El Chaba 09 augustus 2021 18:25
Ongeveer even goed. En INEOS kan ook een vergelijkbare ploeg opstellen.
In theorie drie vergelijkbare ploegen met alle drie een topfavoriet voor de eindzege, wat spektakel zou moeten opleveren.

Maar ja, de Tour hè. Als de helft van de favorieten/goede knechten weer kapot gaat vallen in de eerste vlakke etappes dan wordt het een heel ander verhaal.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/08/2021 18:25 door El Chaba.
Clavan 10 augustus 2021 11:00
George Bennet ook naar UAE eye rolling smiley
Clavan 10 augustus 2021 11:09
Chaves van BikeExchange naar EF Education-Nippo * excuses. Stond al in de lijst.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/08/2021 11:09 door Clavan.
predator 10 augustus 2021 11:10
UAE heeft kennelijk geconstateerd dat de ploeg in de tour kwetsbaar was. Wat een aankopen.
Frederik D. 10 augustus 2021 13:25
En geld genoeg,
Prikdude 10 augustus 2021 13:51
Jumbo buiten de kopman veel sterker dan UAE.
El Chaba 10 augustus 2021 16:00
Mwah, ontloopt mekaar niet veel hoor.
Anony 13 augustus 2021 06:10
Oldani naar Alpecin. Lotto-Soudal moet dringend iets aan haar imago doen. De Italiaan brak er dit jaar enigszins door, en je zou toch denken dat hij bij de roodhemden goed zit qua kansen.
Curzio 13 augustus 2021 09:15
Jawel. Jumbo veel sterker, zoals Prikdude al zegt.
Marcos 13 augustus 2021 10:03
Maar ze kwamen vorig jaar tot dezelfde conclusie en haalden daarom renners die Pogacar in de Tour bij konden staan winking smiley
Carlos Danger 13 augustus 2021 12:14
Alpecin bouwt verder aan een sterke ploeg met aanwinst Stefano Oldani.
Oldani komt over van Lotto Soudal en tekent voor twee jaar.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/08/2021 17:37 door Carlos Danger.
Carlos Danger 13 augustus 2021 12:36
Ook een soort van transfer; Fabio Aru doet de fiets weg en tekent voor zijn gezin.
De Vuelta wordt zijn laatste koers.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/08/2021 17:37 door Carlos Danger.
Eindhovuh 13 augustus 2021 17:27
ALMEIDA João
MCNULTY Brandon
SOLER Marc
MAJKA Rafał
FORMOLO Davide
HIRSCHI Marc
BJERG Mikkel

Vs

Vingegaard
Dumoulin
Kruijswijk/Foss
Kuss
Martin
Van Aert
Dennis

Sorry el Chaba maar dat is toch echt iets van 6-2 voor Jumbo...
Eindhovuh 13 augustus 2021 17:28
Zonde, ooit leek hij zelfs Froome aan te kunnen pakken.
Curzio 13 augustus 2021 18:14
Met alleen Van Aert is het al 6-2 voor Jumbo.
Slimmerd 13 augustus 2021 18:47
En dan trekken Goossens en Thijssen naar Intermarche
Carlos Danger 14 augustus 2021 21:43
Bryan Coquard verhuist voor twee jaar naar Cofidis.
De zwarte trui 15 augustus 2021 13:42
Worden die Fransen zelf niet een keer moe van dat rondpompen van hun renners? #stoelendans
Slimmerd 15 augustus 2021 14:18
Soort PL maar dan zonder belachelijke transferbedragen
Carlos Danger 15 augustus 2021 15:19
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zonde, ooit leek hij zelfs Froome aan te kunnen
> pakken.


Inmiddels lukt dat aardig.
El Chaba 15 augustus 2021 15:45
Haha, zoiets dacht ik ook al.
Fransen zijn van nature natuurlijk naar binnen gericht, dus wellicht heeft het daar zijdelings mee te maken.
Prikdude 15 augustus 2021 18:34
Een fijne ratatouille van grillige renners, onmachtige doktoren, zwakbegaafde ploegleiders en opportunistische sponsoren.
El Chaba 15 augustus 2021 19:38
thumbs up
Als ik moet kiezen dan nog het meest het laatste.
Louise Michel 16 augustus 2021 05:01
Milan Paulus van SEG naar het sympathieke Lotto Soudal U23.

Quote

Truiense klimmer (19) na noodgedwongen vertrek: “Voel dat ik kan meespelen voor klassement op het allerhoogste niveau”

Augustus 15, 2021

SEG Racing Academy houdt er na 7 jaar mee op als continentale ploeg en dus moest ook Milan Paulus voor 2022 op zoek naar een nieuw team. De 19-jarige klimmer uit Sint-Truiden moest wel even bekomen van de schok maar klopte vervolgens snel aan bij Lotto Soudal U23, waar hij heel wat mensen kent. “Het programma was het belangrijkste voor mij”, duidt Paulus over zijn gesprek met sportdirecteur Kurt Van de Wouwer.



“Het nieuws van de stopzetting kwam wel bijzonder onverwacht, het was zelfs een schok”, bekent Paulus. “Dat gebeurde kort na de Valle d’Aosta. Ik heb dan nog een paar dagen in de buurt van het Comomeer verbleven om er wat extra klimkilometers te trainen,. Ik heb wel die punch in de benen maar richt me toch op de iets langere beklimmingen. Dan kan je al eens beter in het buitenland trainen. Daags nadat ik terug in België arriveerde, zat ik al om tafel met Kurt van de Wouwer. Ik ken Kurt al lang en veel van mijn koersvrienden zitten bij de Lotto-stal, zoals Aaron Van der Beken, Lennert Van Eetvelt, Ramses Debruyne, Thibaut Ponsaerts en Steven Pattyn. Ik ken die gasten al zo lang. De sfeer zal dus wel in orde zijn en dat heb ik als renner wel nodig.”

Paulus nam zelf contact op. “Ja, want ik moest natuurlijk een ploeg vinden en door corona zijn de plaatsen nog beperkter dan andere jaren – ik vermoed dat er de komende jaren nog wat ploegen de boeken gaan dichtdoen en dan komen er nog meer renners op straat te staan. Ik heb wel snel de klik gemaakt dat ik er wel kom als ik goed genoeg ben, bij eender welke ploeg. Gelukkig zat ik met Kurt snel op dezelfde lijn, dan moet je niet te lang twijfelen. Het enige wat voor mij telde, was het programma dat ik kon rijden. Bij Lotto Soudal U23 kan ik de grote klimkoersen op het hoogste niveau rijden, zoals de Ronde de l’Isard, Tour de Savoie en de Tour d’Alsace. Het zijn dat soort klimkoersen die me aanspreken.”


Valle d’Aosta
Wat dan na 2 seizoenen wel wegvalt voor Paulus zijn eendagskoersen bij de profs, zoals vandaag/zondag nog de GP Jef Scherens of wedstrijden als de Druivenkoers en de Heistse Pijl. “Dat klopt, maar ik neem toch de ervaring mee van de voorbije jaren”, vindt de Limburger. “Het is een mooi deelnemersveld en het staat mooi op je cv, maar het is toch niet in dit soort wedstrijden dat ik ga meedoen voor de overwinning. Vooralsnog rijd ik deze wedstrijden van 200 km met plezier omdat ik weet dat ze mijn motor vergroten en ik er op termijn sowieso veel voordeel uit ga halen. Ik kan hier mits een goeie vorm misschien wel een mooie uitslag rijden, maar meer ook niet. Het is uiteindelijk in de klimkoersen dat ik mijn carrière moet gaan maken. Bij de U23 kan ik me dus zeker nog echt verbeteren.”

Dat voelt Paulus ook wel aan zijn tengere lichaam. “Ik kwam eind mei met kniepijn terug van de Orlen Nations GP in Polen en dus viel de Vredeskoers als grote doel weg voor mij. Ik ben dan 5 tot 6 weken van de fiets gebleven en ben tussendoor ook nog ziek geweest. In de Valle d’Aosta voelde ik me ondanks de matige uitslagen elke dag beter en beter worden – op dit moment is de conditie zelfs heel goed. Ik voel dat ik in die topkoersen mijn mannetje kan staan en zelfs kan mee kan doen voor een goed klassement als ik in goeie doen aan zo’n klimronde zou kunnen beginnen. Die gedachte geeft natuurlijk veel moraal.”


Isard
Wat brengt het najaar nog, na de GP Jef Scherens? “Ik rijd nog een kermiskoers in Sint-Truiden, het BK in Bertem en de Druivenkoers in Overijse. Daarna moeten we eens zien hoe goed mijn vorm nog is. Bij de ploeg zijn nog 2 plaatsen vacant om mee te gaan naar de Ronde de l’Isard en dat zou ik natuurlijk wel graag doen. Met de vorm die ik nu heb, moet ik dan ook met ambitie naar ginder kunnen trekken. Vervolgens is er dan wellicht nog Binche-Chimay-Binche bij de profs en Parijs-Tours bij de beloften waar ik me wil tonen.”

UPDATE: Paulus reed in de GP Jef Scherens een hele dag op kop en kreeg daarvoor de strijdlust!


[wielerverhaal.com]
Luijt 16 augustus 2021 10:39
Ik heb zelf een transfer moeten maken van een Pina F8 (want gestolen; ik verdenk Matthijske en Mortirolo) naar een leenfiets. Zaterdag op gereden. Alles doet nu pijn.
De zwarte trui 16 augustus 2021 13:03
Kut Italianen. Heb je nog iets aan je reisverzekering voor zoiets?
De zwarte trui 16 augustus 2021 14:08
Premier Tech van Astana naar Qhubeka (zegt WF). Wat extra centjes kunnen ze daar wel gebruiken.

Vinokourov terug uit de strafbank en weer aan de macht. Het lot van Yana Seel, de vrouw die Vino ontsloeg / demoveerde, is nog onbekend.
Luijt 16 augustus 2021 16:28
Heel weinig. Ik vraag me af of het Italianen waren. Ik werd bij het afrekenen van een cappuchino lang opgehouden door enige heren (geen Italianen) voor mij die opvallend lang deden over het afrekenen nadat ze ook al een aantal keer van gedachten waren veranderd over hun bestelling.....
merijntje mortirolo 16 augustus 2021 20:15
Mathijske is met één t.

Wel kut voor je, mon ami.

In Italië stikt het naast Italiaans tuig ook van ander tuig. tIs bijna Nederland...

Weet niet waar je zit, maar Roemenen, Albanezen werden/worden mij geregeld genoemd als redelijk tuk op dure spullen van toeristen. Die Italianen zelf persen liever hun buren af, ofzo.

Fijne vakantie nog, hoop ik.

#kusjes
Carlos Danger 16 augustus 2021 21:16
Alexandre, zoon van Peter, Van Petegem sluit aan bij het Jumbo Visma Development Team.
El Chaba 16 augustus 2021 21:20
Alexandre? Genoemd naar Vinokourov?
lodjan 16 augustus 2021 22:02
Deelnemers aan de Tour de l'Avenir, op grote achterstand van de Nederlanders:

113 VINOKUROV Alexandre
153 VINOKUROV Nicolas

Zonen van.
Aerts 16 augustus 2021 22:46
Axandre is het eigenlijk, maar ik had toch liever; Pieter, Pierre, Perry of Primoz gezien.
Carlos Danger 16 augustus 2021 23:04
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Deelnemers aan de Tour de l'Avenir, op grote
> achterstand van de Nederlanders:
>
> 113 VINOKUROV Alexandre
> 153 VINOKUROV Nicolas
>
> Zonen van......
hun vader, ongetwijfeld, maar de ' zonen van' heten Kirill en Nikolay.
lodjan 17 augustus 2021 07:25
Hhmm, ik had nog wel research gedaan en gecheckt op PCS:


Family
Alexandre Vinokourov (Father)
Nicolas Vinokurov (Brother)

En:

Family
Alexandre Vinokurov (Son)
Nicolas Vinokurov (Son)
ton duk 17 augustus 2021 08:40
Aerts Schreef:
-------------------------------------------------------
> Axandre is het eigenlijk Primoz gezien.

Primus lijkt me dan iets logischer
gr
De zwarte trui 17 augustus 2021 10:17
Nicolas is wel degelijk een zoon van, bron "Comme son père Alexandre Vinokourov par le passé, le garçon ne tient pas en place lorsqu’il s’agit de devoir rester dans le paquet."

En Alexandre ook... tis een tweeling.

El Chaba 18 augustus 2021 19:41
Tweevoudig tijdritkampioen Thomas verruilt Groupama-FDJ voor Cofidis.
Benjamin Thomas verdedigt de komende twee seizoenen de kleuren van Cofidis. De 25-jarige Fransman maakt de overstap van Groupama-FDJ. Thomas werd in 2019 en 2021 Frans nationaal kampioen tegen de klok.

“Ik kijk uit naar de overstap. Na vier seizoenen bij Groupama-FDJ was ik toe aan verandering”, zegt Thomas op de site van zijn nieuwe werkgever. “Ik kijk ernaar uit om de kopmannen en de sprinters van de ploeg te helpen schitteren en in bepaalde wedstrijden voor eigen kans te gaan”, klinkt het.
De zwarte trui 19 augustus 2021 00:13
#stoelendans

(sorry, ik zal er mee stoppen. Echt)
Clavan 23 augustus 2021 12:04
VdSande en Laporte naar TJV
Aerts 23 augustus 2021 18:35
Zeker en vast



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/08/2021 18:36 door Aerts.
Louise Michel 23 augustus 2021 20:22
Tosh Van der Sande kijkt er na liefst 10 seizoenen bij Lotto Soudal naar uit om zich in het geelzwart te hijsen. “Ik was heel vereerd door de interesse”, bekent hij. “10 jaar reed ik voor Lotto, dus het zal een serieuze verandering zijn. Als een ploeg als Team Jumbo-Visma contact zoekt, dan moet je niet lang twijfelen. Het is de beste ploeg of toch zeker 1 van de beste ploegen van de wereld. De omkadering en de professionaliteit spreken me enorm aan. Ik ben heel blij om bij deze ploeg te komen en ik zie er enorm naar uit.”

“Hopelijk kan ik me binnenwerken in de klassieke ploeg om in dienst te rijden van Wout van Aert. Mijn meerwaarde zit ‘m denk ik in mijn koelbloedigheid in stress-situaties, het positioneren en van voren rijden met de kopman. Dat zijn mijn voornaamste troeven. Daarnaast wil ik proberen om bij Jumbo-Visma een nog betere wielrenner te worden. Gezien de omkadering geloof ik voor de komende jaren zeker nog in progressie.”

[wielerverhaal.com]
El Chaba 24 augustus 2021 01:10
Was al een tijdje bekend.
En wat mij betreft een hele goede aankoop.
Aerts 26 augustus 2021 10:44
Als je naar de uitslagen van Tosh kijkt dan schrik je toch wel van het niveau waarnaar Jumbo heeft gezocht. Hij heeft maar 2 keer 'de ronde' gereden en geen 1 keer de finish bereikt. P-R heeft hij nooit gereden. Omloop, Kuurne, G-W rijdt heeft hij zelden gereden en zeker geen goede uitslagen in gehaald. En van de uitslagen van de amstel, L-B-L en brabante pijl raak je ook niet van onder de indruk. Ik probeer mij te herinneren of hij altijd op kop van het peloton reed, maar die indruk heb ik niet. Tosh is dus opvulling, maar niet een versterking van het 'voorjaarsteam'. Prima natuurlijk, maar ik zie het niet als een hele goede aankoop. Want daarvoor heeft hij te weinig kwaliteit.
El Chaba 26 augustus 2021 13:24
Hij werd dit jaar vijfde in Dwars door Vlaanderen en tiende in de AGR. Dat lijken mij prima kwalificaties om een goede knecht te zijn voor de Jumbo-kopmannen in het voorjaar en eventueel zelfs ook in een grote ronde.
Louise Michel 26 augustus 2021 14:27
En opnieuw maakt zo'n sympathieke innovatieleider de stap naar de WT. Knap hoor dat het kleine België op het hoogste niveau zo overweldigend vertegenwoordigd is.

Quote

Een transfer naar de WorldTour had Otto Vergaerde in onze ogen al lang verdiend, want bij Alpecin-Fenix deed de intussen 27-jarige Gentenaar het bijzonder goed in steun van Mathieu van der Poel. Bij Trek-Segafredo wordt Vergaerde straks wellicht een zeer belangrijke pion voor Jasper Stuyven en ook Mads Pedersen in het voorjaar, al is zijn rol nog niet volledig duidelijk. Wel duidelijk is dat ze bij Alpecin-Fenix te lang getalmd hebben.

[wielerverhaal.com]
ton duk 26 augustus 2021 14:31
El Chaba Schreef:
-------------------------------------------------------
>
> en tiende in de AGR.

In een AGR-light dan wel...
Gr
Luijt 27 augustus 2021 21:20
De zwarte trui 28 augustus 2021 15:12
Milan Vader naar Jumbo. Gaat weg en MTB combineren
ton duk 28 augustus 2021 16:36
Opmerkelijk, leuk en ik ben benieuwd
[www.wielerflits.nl]
Gr
El Chaba 28 augustus 2021 19:57
Maar hij heeft geen enkele ervaring op de weg toch?
Dan zal hij wel goede testen hebben afgelegd.
Nelis! 28 augustus 2021 20:59
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Opmerkelijk, leuk en ik ben benieuwd
> [www.wielerflits.nl]
> lan-vader-naar-worldtour-wegploeg-jumbo-visma/
> Gr

Wat ik mij afvraag, is of het ook een voorbereiding is om op termijn MvdP binnen te halen. Dan helpt het ook om wat ervaring op te doen op het gebied van de mountainbike.
El Chaba 28 augustus 2021 21:18
Ik kan me niet voorstellen, dat MvdP ooit naar naar Jumbo gaat. Bij deze ploeg mag hij alles wat hij wil, bij Jumbo zou dat nooit mogen.
Dus het lijkt me echt heel erg sterk, dat dat er iets mee te maken heeft.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/08/2021 21:18 door El Chaba.
Nelis! 28 augustus 2021 21:41
Jumbo is natuurlijk wel DE Nederlandse ploeg. Maar het lijkt er steeds meer op dat de Nederlandse renners voor de buitenlandse toppers rijden. Met uitzondering van Groenewegen. Dus vanuit de kant van Jumbo zou het toch een zekere JA moeten opleveren.
De kant van MvdP is uiteraard een andere. Ik snap dat hij nu nog heerlijk zit waar hij zit. Maar er komt een moment waarop hij zijn plafond gaat bereiken en hij op andere aspecten zal willen groeien en daarvoor mogelijk moet verkassen. De begeleiding, ploegmaats, voeding, materiaal, trainingschema's, daarop kan Jumbo onderscheidend zijn.
El Chaba 28 augustus 2021 21:46
Dat laatste klopt mijns inziens zeker, alleen zal hij dat nooit gaan doen. dat zou verraad betekenen aan zijn eigen sportvoedingsproducten:

[4gold.eu]

[www.wielerflits.nl]

Aleen daarom al lijkt een overstap naar een andere ploeg in de toekomst mij nagenoeg nul.
Nelis! 28 augustus 2021 22:38
Misschien heb je gelijk, maar ik sluit het niet uit.
El Chaba 28 augustus 2021 23:38
Akkoord, ik heb ook geleerd om nooit 'nooit' te zeggen.. winking smiley thumbs up
ton duk 30 augustus 2021 11:52
Sjoerd BAX krijgt wat ie verdiend
2-jarig contract bij Quebeka
Gr
lodjan 30 augustus 2021 11:58
De zwarte trui 30 augustus 2021 12:11
Leuk en verdiend. Aart is scherp?
Anony 03 september 2021 06:33
Ben Tulett, pas 20, ziet zijn opvallend goeie seizoen beloond met een overstap van Alpecin naar INEOS. Of dat sportief echt goed nieuws is voor die jongen, valt af te wachten.
ton duk 03 september 2021 09:33
[www.wielerflits.nl]

Benieuwd waar Marijn naar toe gaat
Bax, van den Berg ...blijft Jan Maas nog over voor een transfer 2022
gr
ton duk 04 september 2021 09:36
Dan Martin stopt dan weer na Lombardije
Er zal hier best een fan zitten die een mooi woordje over Dan kan schrijven...
Gr
Cyclad58 05 september 2021 11:44
MIck van Dijke treedt per direct al toe tot de proftroepen van Jumbo-Visma. Groot klassiek talent.
Slimmerd 05 september 2021 12:39
Als opvang van de blessure van David Dekker? Zal dienal meteen van pas komen in bv PR?
ton duk 05 september 2021 14:35
Logische gedachte
Gr
Carlos Danger 06 september 2021 01:26
MvdP verlengt contract t/m2025. Volgt zijn hart en blijft weg, veld en MTB combineren.
ton duk 06 september 2021 07:31
Gelukkig deed Kroon het gisterenmiddag...samen met die jonge Belg die oud overkomt
Toch een heel aardige erelijst,die Dan !
gr
bakfiets 07 september 2021 11:37
Waarom pikken de grote belgische ploegen tom paquot niet op?
Clavan 07 september 2021 13:36
Tolhoek naar Trek
Ron de Renner 07 september 2021 15:37
Mooie transfer. Mijn onderbuik zegt me dat Tolhoek net als Van der Hoorn een renner is die buiten het keurslijf van Jumbo beter tot zijn recht komt.
De zwarte trui 07 september 2021 17:05
Lekker trekken met Steven (sorry sinds de Dekker docu krijg ik dat beeld niet uit mijn hoofd).
Benieuwd of ie sportief nog gaat verbeteren.
Carlos Danger 07 september 2021 22:21
Fabio VandenBossche en Michael Gogl naar Alpecin-Fenix.
Julius Johansen en Hugo Page naar Intermarche Wanty.
Hidde van Veenendaal (Jum Vis Dev) naar Metec.
Slimmerd 08 september 2021 20:08
Odd Eiking naar EF Education
Carlos Danger 08 september 2021 23:14
Nordins 08 september 2021 23:33
De naam Odd in het Noors is een strijdvaardige begrip, vaak gegeven aan de oudste zoon, het betekent letterlijk "de punt van het zwaard", de Vikingen gebruikten het reeds als bijnaam voor een heldhaftige strijder.
Clavan 09 september 2021 18:34
Stannard naar Alpecin. Top transfer
Prikdude 09 september 2021 22:23
Ik dacht even aan Ian.
Clavan 10 september 2021 00:37
Ik denk weinig aan Ian. Wel aan de Reusser de laatste tijd. Kan ik wel een trucje op.
Clavan 11 september 2021 17:41
Ballerstedt van JumboVisma development ook naar Alpecin.
Carlos Danger 13 september 2021 17:59
Marlen Reusser naar SD Worx.
lodjan 13 september 2021 18:16
Marijn van den Berg naar EF.
[www.wielerflits.nl]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/09/2021 18:25 door lodjan.
lodjan 13 september 2021 18:36
Kudus ook naar EF (van betrouwbare bron winking smiley )
Carlos Danger 15 september 2021 14:05
Lars van Uhm
Maarten Vierhout
Marien Bogerd
Tim Bierkens
Dennis van der Horst
Jasper Schouten
Arne Peters
Robin Lowik
Jelle Bootsveld

Rijden het nieuw wielerjaar in dienst van het nieuwe Allinq Continental Cyclingteam.
ton duk 15 september 2021 15:29
Goed nieuws
Gr
Carlos Danger 19 september 2021 21:45
Colby Simmons(het jonge broertje van) en Jesse Kramer naar het
J V Development Team.
Carlos Danger 20 september 2021 14:08
Magnus Sheffield wordt ingelijfd door INEOS.
El Chaba 20 september 2021 18:41
Schijnt een groot talent te zijn, maar in zijn uitslagen zie ik dat niet echt terug.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/09/2021 18:41 door El Chaba.
ton duk 28 september 2021 18:33
Wesley Kreder van Wanty naar Cofidis...
Op voorspraak G Martin schijnbaar
Gr
Horsie is back 29 september 2021 12:33
Volgens Cycling Weekly en oorspronkelijk L'Equipe doet Tom Dumoulin volgend jaar waarschijnlijk een Team and Bike Exchange: ergo naar Team Bike Exchange.
ton duk 29 september 2021 12:37
Hihi. Dumoulin neemt een broodje aap als lunch
Gr
De zwarte trui 29 september 2021 17:48
Moscon naar Astana
Aranburu naar Movistar
(Sporza)
ton duk 06 oktober 2021 17:18
M Reef van DSM naar TJV
DSM krijgt wel vervanging in de staf met H Duijn en P Ligthart.

Allan Peiper verlaat helaas het peloton
Zijn strijd tegen kanker kost teveel energie
Gr
Carlos Danger 07 oktober 2021 20:23
Gorka voor twee jaar naar Movistar.

Joe Dombrowski voor twee jaar Astana.
El Chaba 08 oktober 2021 01:02
Echt waar?
Interessant, zeg. Waarom is je account eigenlijk verwijderd?
ton duk 11 oktober 2021 13:34
Poels en Inkelaar weg bij Bahrain
Ploeg 2022?
Gr
Wanny 11 oktober 2021 13:44
Poels zal nog wel ergens onder de pannen geraken. Bij die ploeg van Froome ofzo.

Inkelaar einde profbestaan lijkt me.
ton duk 11 oktober 2021 13:56
Wanny Schreef:
------------------------------------------------------
>
> Inkelaar einde profbestaan lijkt me.

Ik vrees er ook voor
Gr
Carlos Danger 11 oktober 2021 14:34
Wanty heeft vast nog wel een plekje voor Wout.

Delko houdt er per direct mee op.
Carlos Danger 13 oktober 2021 00:30
Dimitri Claeys en Adrien Petit sluiten aan bij Intermarche Wanty.
ton duk 13 oktober 2021 08:21
Petr Vakoc hangt zijn fiets op 29-jarige leeftijd aan de wilgen
Gr
Carlos Danger 13 oktober 2021 13:31
Sosa verhuist naar Movistar.
Basso en Henao gaan naar Astana.
lodjan 13 oktober 2021 18:41
Jakob Fuglsang en Hugo Houle komen in 2022 uit voor Israel Start-Up Nation. De Deen en Canadees leken op weg naar Team BikeExchange, maar dit ging uiteindelijk niet door. WF
lodjan 13 oktober 2021 22:08
Marijn vd Berg naar EF.
Carlos Danger 13 oktober 2021 22:28
Zo houden ze bij TBE een plekje vrij voor Poels.
De zwarte trui 13 oktober 2021 23:25
Wat een idioten daar bij dat ISN. Na het Froome debacle gewoon een 3!! jarig contract geven aan iemand van 36, die dit jaar al niet zo best gepresteerd heeft. Komen die Canadezen van Premier Tech meebetalen aan dat contract van Houle of gaan die Quebeka redden?
lodjan 14 oktober 2021 07:00
Geld speelt geen rol bij Adams (van ISN).

De vijf miljoen van Premier Tech zou niet genoeg zijn voor Qhubeka. Ze eis om mede-eigenaar te worden is het probleem niet (zie Riis). Dat kan bij ISN misschien wel het probleem zijn.
(Of misschien is die 5 miljoen wel genoeg wanneer Fuglsang en Houle niet meekomen. Bax en Lindeman hebben niet zulke hoge salarissen.)
Carlos Danger 14 oktober 2021 18:05
LLS naar Bahrain (verwachten daar kennelijk meer van dan van Poels)
De zwarte trui 15 oktober 2021 13:51
Zat er al aan te komen. MAL terug naar Astana.

Wordt leuk om Movistar vs Astana te zien. Boef Vino zal niet met zijn / MAL zijn kloten laten spelen door de Spanjaarden. grinning smiley
Carlos Danger 15 oktober 2021 15:07
Ethan Vernon gaat voor twee jaar naar DQS.

Roman Kreuziger stapt van de Gazprom-fiets in de Bahrain volgauto.
lodjan 19 oktober 2021 10:50
Vocsnor terug naar Lotto.
Anony 19 oktober 2021 11:23
Sport Vlaanderen:
Na Vito Braet (20) en Jenno Berckmoes (20) legde Christophe Sercu nog twee neoprofs onder contract. Het zijn Milan Fretin (20) en Kamiel Bonneu (22).
De zwarte trui 19 oktober 2021 13:50
Ik las het ook net. Toch enigszins opvallende keuze. Hij zal daar wel zijn eigen weg kunnen gaan (kopman), maar financieel zal ie daar niet de hoofdprijs pakken.
De zwarte trui 19 oktober 2021 19:20
Carlos Danger 19 oktober 2021 21:16
De zwarte trui Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik las het ook net. Toch enigszins opvallende
> keuze. Hij zal daar wel zijn eigen weg kunnen gaan
> (kopman), maar financieel zal ie daar niet de
> hoofdprijs pakken.


Financieel hebben ze daar wel wat ruimte, zonder grootverdieners Gilbert en Degenkolb.
lodjan 19 oktober 2021 22:23
Gilbert blijft nog een jaar.
Carlos Danger 20 oktober 2021 00:26
Onbegrijpelijk eigenlijk, maar ik liep inderdaad op de zaken vooruit.
ton duk 20 oktober 2021 09:23
Nu stopt Tomasz Marczynski...
In welke salarisschaal die zat...?
Ieder geval te hoog voor zijn prestaties bij Lotto
Gr
Carlos Danger 20 oktober 2021 20:32
Antonio volgt , samen met Conti, zijn broer naar Astana.

William Barta verhuist van EF naar Movistar.

De leegloop bij Qhubeka gaat verder, Nizzolo gaat naar ISN,

En Nick van der Lijke stopt er mee.
Slimmerd 20 oktober 2021 20:41
Mooie aankoop van ISN, wel wat jong voor deze ploeg uiteraard
lodjan 21 oktober 2021 08:44
Nieuwe ploeg Wout Poels: ......... Bahrain Victorious.
ton duk 21 oktober 2021 11:01
Carlos Danger Schreef:

> En Nick van der Lijke stopt er mee.

Waar las uwes dat ?
gr
Carlos Danger 21 oktober 2021 14:56
Cyclingfever en PCS.
ton duk 21 oktober 2021 18:05
Dank je
Op zich wel logische stap
Gr
ton duk 21 oktober 2021 18:16
Wessel Krul tekende in 1e instantie bij Metec maar gaat wat hogerop bij Rally Cycling en wordt daar oa ploegmaat v Arvid de Kleijn
Gr
Carlos Danger 21 oktober 2021 19:44
Vond het wel jammer. Heeft toch aardige uitslagen gereden dit jaar.
Clavan 25 oktober 2021 21:58
Ibarguren en Piepoli naar Movistar smileys with beer



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/10/2021 21:58 door Clavan.
lodjan 28 oktober 2021 19:10
De Kleijn bouwt een trein.
Rally haalt August Jensen: [www.wielerflits.nl]
Nomath 29 oktober 2021 12:59
Opvallend dat ploegen toch erg hangen aan renners uit hun eigen taalgebied. Britten die goed genoeg zijn gaan naar Ineos ; Fransen rouleren in de Franse ploegen of anders naar DQS, waar ze genoeg Franstaligen tegenkomen en ook nog een huisje dichtbij in Wallonie kunnen kopen voor het gezin. Nederlanders en Vlamingen naar Jumbo, Alpecin of Lotto Soudal. Italianen blijven in de vele Italiaanse ploegen. Bora voor de Duitsers en een paar Nederlanders. Spanjaarden en Zuid-Amerikanen naar Movistar.
Enkele Denen, Zwitsers en Slovenen zijn overal inpasbaar.

Geeft aan dat de dominante taal binnen ploegen een grote rol speelt. Wel begrijpelijk met al die wekenlange hoogtestages met s'avonds klaverjassen, en de grote rondes met lange avonden op de kamer TV kijken. Onderschat ook de taal van de mechaniekers en de fysio niet.
Clavan 29 oktober 2021 16:13
Bax naar Alpecin. Z’n contract bij # kon ontbonden worden.
Carlos Danger 29 oktober 2021 17:03
Lukasz Wisniowski van Qhubeka naar EF.
Clavan 29 oktober 2021 17:49
Blijft sowieso weinig over wanneer ze toch een sponsor vinden binnen nu en 2 weken. Las ik nu ergens dat Niki T. genoemd werd bij deze ploeg?
ton duk 30 oktober 2021 10:25
Qhubeka loopt verder leeg
Sjoerd BAX maakt de overstap naar ALPECIN ....zonder 1 wedstrijd voor Qhubeka gereden te hebben

Aandeel HOL in ALPECIN nu 4 met MvdP, DvdP , Riesebeek en Bax
gr
ton duk 30 oktober 2021 10:30
Clavan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Las ik nu
> ergens dat Niki T. genoemd werd bij deze ploeg?

Dat was,denk ik, zo'n lijstje van contractloze renners op dat moment en daar staat Terpstra dan ook op
gr
Carlos Danger 31 oktober 2021 22:24
Nicola Bagioli verruilt B&B voor Lavec.

Tuur Dens (WK zilver scratch) gaat voor twee jaar naar Sport Vlaanderen.
lodjan 31 oktober 2021 22:34
Zeits terug naar Astana.
De zwarte trui 01 november 2021 13:42
Omar F (Astana) => Ineos
lodjan 01 november 2021 14:07
Kim Heiduk ook.
lodjan 01 november 2021 16:42
En Ben Turner (vriendje van Tom Pidcock) ook.
lodjan 01 november 2021 16:47
Charles Kagimu heeft gisteren een contract getekend bij een andere ploeg (maar zal niemand iets interesseren, ik mag de ploeg ook nog niet bekend maken).
ton duk 01 november 2021 17:12
Ik lees uwes inside info graag, hoor
Gr
lodjan 01 november 2021 18:04
E. Viviani (vriendje van Ganna) ook voor drie jaar (terug).
lodjan 01 november 2021 20:08
Gazprom-Rusvelo heeft de selectie voor 2022 gepresenteerd. De Russische ploeg, koersend op een ProTeam-licentie, rekent volgend seizoen op 21 renners.

De nieuwkomers bij Gazprom-Rusvelo zijn sprinter Matteo Malucelli (Androni Giocattoli-Sidermec), Giovanni Carboni (Bardiani-CSF-Faizanè), klimmer José Manuel Díaz (Delko), klimmer Kevin Rivera (Bardiani-CSF-Faizanè), Nicola Conci (Trek-Segafredo), Tsjechisch kampioen Michael Kukrle (Elkov-Kasper), sprinter Alessandro Fedeli (Delko), klimmer Andrea Piccolo (Astana-Premier Tech) en sprinter Erik Lunder (Coop).

Vooral het verhaal van Andrea Piccolo is opvallend. De jonge Italiaan werd twee keer Europees kampioen tijdrijden bij de junioren en stapte begin 2021 over naar Astana-Premier Tech, maar daar reed hij vanwege ‘persoonlijke gezondheidsredenen’ geen kilometer. Bij het amateurteam Viris Vigevano herpakte de 20-jarige Piccolo zich en reed hij zich in de kijker van Gazprom-Rusvelo.

Ilnur Zakarin, Sergey Chernetskiy, Nikolay Cherkasov, Mathias Vacek, Artem Nych, Ivan Rovny, Pavel Kochetkov, Marco Canola, Petr Rikunov, Christian Scaroni, Denis Nekrasov en Dmitry Strakhov blijven in 2022 bij Gazprom-Rusvelo.

WF



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/11/2021 20:08 door lodjan.
Slimmerd 01 november 2021 22:15
Die willen graag weer een wildcard in elke Italiaanse koers zeker?
ton duk 02 november 2021 11:55
Jan Maas naar Bike-Exchange
Gr
Clavan 02 november 2021 12:24
Alsmede Nina Kessler.
Michael B* 03 november 2021 12:33
Wat een onzin joh van de gebruiker Nomath, Van Vleuten is toch ook naar Movistar gegaan. Is meer toeval of persoonlijk uitdaging wat renners beweegt. Als Robert Gesink bijvoorbeeld pro-actiever was geweest en 6 jaar terug was verhuist naar Quick Step dan had ie minder geknecht en meer voor eigen succes kunnen gaan, veel mooiere erelijst gehad. Maar Gesink heeft gekozen voor de makkelijke weg, gaat over een paar jaar als zijn carriere erop zit enorm balen over zijn eigen niet pro activiteit. Veel meer uit zijn carriere had kunnen halen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/11/2021 12:34 door Michael B*.
Carlos Danger 04 november 2021 13:24
Een even mooie als verrassende overstap, Louis Vervaeke sluit aan bij The Wolfpack.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/11/2021 13:29 door Carlos Danger.
ton duk 04 november 2021 15:28
Logische omkadering van en voor Evenepoel, denk ik dan
Gr
Carlos Danger 04 november 2021 16:55
Zeker, zeker. Ik had alleen niet verwacht, dat hij Alpecin zou verlaten.

Ondertussen haalt Cofidis Walscheid en Villela binnen.
ton duk 04 november 2021 17:52
Carlos Danger Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zeker, zeker. Ik had alleen niet verwacht, dat hij
> Alpecin zou verlaten.
>

Komt mij ook wat ongepast over (hij mocht blij zijn dat Alpecin ''m een 3e kans gaf) maar ach, tis topsport en de kans pakken is ook logisch.
Gr
Carlos Danger 06 november 2021 00:25
Lawson Craddock is uitgeleerd bij EF en gaat voor twee jaar naar TBE.
Carlos Danger 09 november 2021 08:49
Trek Segafredo sluit de transferperiode af met het aantrekken van Dario Cataldo.
Clavan 09 november 2021 15:30
WF: N. Terpstra verlengt bij DirectEnergy.
ton duk 10 november 2021 11:21
Paul Martens versterkt de omkadering van METEC
Wilde, ondanks diverse aanbiedingen, nog niet fulltime als ploegleider terug maar gaat nu als vraagbaak/klankbord fungeren bij METEC
GR
Carlos Danger 10 november 2021 23:17
Sacha Modolo gaat nog een jaartje uitbollen bij zijn oude liefde Bardiani.
Jacub Mareczko wordt getipt als zijn vervanger bij Alpecin.
Slimmerd 11 november 2021 13:02
DQS pakt nog een topper op en weet Mauro Schmid aan zich te binden
Clavan 13 november 2021 16:29
J. Sagan ook naar DirectEnergies
lodjan 15 november 2021 08:13
ton duk 15 november 2021 11:19
Is dat een Algerijnse wielrenner of kondigt uwes eindelijk de nieuwe ploeg aan?
Gr
lodjan 15 november 2021 11:34
smiling smiley

[www.procyclingstats.com]

Naast Charles hebben ze ook vier Rwandezen en een Eritreër gehaald.
lodjan 16 november 2021 07:04
Daan Hoeks naar Colours for Peace.

[www.wielerflits.nl]
ton duk 17 november 2021 12:28
Riwal-Beat en nu weer Riwal voor Martijn Budding in 2022
Gr
Carlos Danger 21 november 2021 17:21
Cofidis vist Sander Armee op uit de Qhubeka vijver.
ton duk 23 november 2021 22:52
Tusveld blijft toch en Tim Naberman maakt de overstap beloften-profs bij DSM
Gr
Carlos Danger 30 november 2021 19:40
Deceuninck stapt voor vier jaar over van Lefevere naar Roodhooft
Eqquipo 30 november 2021 20:12
Tiens, diehakniezienaankomuh
Carlos Danger 01 december 2021 15:37
Gelukkig heeft Patron Patrick er helemaal geen probleem mee,

[sporza.be]
Carlos Danger 01 december 2021 18:26
Mikel Nieve keert terug bij de ploeg, waar hij in 2004 zin rennersloopbaan begon; Caja Rural.
Clavan 02 december 2021 10:59
Gelukkig toch nog een klein relletje.

"Sponsor Deceuninck na vertrek bij ploeg Lefevere: “Patrick is vergeten dat wij hem gered hebben. Daar ben ik een beetje ontgoocheld in”

Het is de toptransfer op de sponsormarkt: Deceuninck verhuist van de trui van de Quick-Step-ploeg naar de broek van Alpecin-Fenix. CEO Francis Van Eeckhout legt uit waarom: “Het dameswielrennen neemt toe in belang en dat kunnen wij niet negeren. We hebben dat besproken, maar Patrick is Patrick.”

Bron: Het Nieuwsblad
Carlos Danger 02 december 2021 17:41
Ook zijn val in Gent kan Cavendish er nier van weerhouden nog een jaartje aan te klampen
bij Quick Step.
Carlos Danger 05 december 2021 11:34
Met het aantrekken van talentvolle Vlaming Cedric Beullens heeft
Lotto Soudal de ploeg compleet.
Carlos Danger 05 december 2021 17:40
Jakub Mareczko voor twee jaar naar Alpecin.
Anony 05 december 2021 21:01
Carlos Danger Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jakub Mareczko voor twee jaar naar Alpecin.

Ietwat vreemde beslissing. Heeft Merlier en Philipsen duidelijk voor zich in de pikorde en ook Van der Poel, indien die zich ertussen zou willen gooien. Je neemt kansen weg van andere renners, zoals Taminiaux of Krieger, en het is ook niet dat Kuba kan dienen als leadout met zijn lichaamsbouw.
Carlos Danger 05 december 2021 21:21
Modolo out, Mareczko in. Niet zo vreemd toch?
Slimmerd 06 december 2021 10:50
Modolo speelde vaak lead-out, onmogelijke voor Jakub
Horsie is back 07 december 2021 17:05
The Manx tekent een jaar bij.
Carlos Danger 07 december 2021 17:45
De breuk tussen DSM en Benoot is definitief.
Tiesj wordt nu getipt als luitenant van D´n Wout..

TJV heeft inmiddels de komst van Benoot bevestigd.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/12/2021 20:49 door Carlos Danger.
Museeuw 07 december 2021 20:54
Fijn voor Benoot dat hij bij die vreselijke ploeg weg is.
ton duk 08 december 2021 14:08
DSM vanuit Duitsland terug naar Nederland
Gr
Carlos Danger 08 december 2021 14:44
Kittel, Matthews, Dumoulin, Hirschi, Van Wilder, Benoot en nu Duitsland. Waar houdt dit op?
ton duk 08 december 2021 15:44
En gewoon Kelderman niet noemen....
Gr
Carlos Danger 08 december 2021 17:55
Wilco valt overal van zijn f........buiten de boot.
Clavan 09 december 2021 11:18
Qhubeka - Nexthash is officially out from the World Tour 2022

This means that Arkea - Samsic also get invitations to all the World Tour races 2022 and that Totalenergies get invitations to all the World Tour one day races in 2022

bron : LFR en UCI

UCI
Eqquipo 09 december 2021 15:02
En houdt de ploeg op te bestaan, of een stapje lager wel van de partij?
Carlos Danger 09 december 2021 16:47
Kan er niets over vinden, maar eind november zijn er nog een aantal oude (Development Team)
contracten verlengd en nieuwe afgesloten.
ton duk 10 december 2021 14:59
Lindeman doet zelf al stappen terug. Hij gaat bij Volker Wessels rijden
Gr
Eqquipo 10 december 2021 21:08
Ik kijk uit naar de prestaties van laatbloeier Bart Lemmen daar.
Nelis! 11 december 2021 10:14
En Groenewegen verlaat Jumbo.
Noot 11 december 2021 10:30
Ik denk Team BikeExchange
ton duk 14 december 2021 11:53
en gaat daar minimaal een tand zwaarder sprinten met PIETER WEENING als zijn nieuwe ploegleider
Gr
Carlos Danger 14 december 2021 17:48
Barnabas Peak ziet de komst van Groenewegen niet zitten en
verruilt TBE voor Intermarche Wanty.
Eqquipo 14 december 2021 19:54
Bauke denkt er nog wel een jaartje of 5 zin in te hebbenthumbs up

[nos.nl]
Carlos Danger 15 december 2021 17:10
Mark Padun voor drie jaar naar EF.
Frederik D. 15 december 2021 18:23
Lekker jong. Nou ja, een mooi heerschap dat niet meer zo jong is maar wel taaiheid combineert met liefde voor het metier. Bauke, een mooi voorbeeld.
ton duk 16 december 2021 20:34
Kevin Inkelaar gaat verder bij Leopard Cycling @Luxemburg.Hopelijk krijgt daar zijn carrière een nieuwe boost?
Gr
lodjan 16 december 2021 21:19
De selectie van Leopard Pro Cycling bestaat volgend jaar uit twaalf renners: Inkelaar, Benjamin Boos, Louis Coqueret, Colin Heiderscheid, Johannes Hodapp, Arthur Kluckers, Elias Maris, Cedric Pries, Tim Torn Teutenberg, Mats Wenzel, Justin Wolf en Jarno Mobach, de tweede Nederlander in de selectie.
El Chaba 19 december 2021 14:49
Opmerkelijk als je de volgende dag vervolgens onderstaand bericht leest: [www.wielerflits.nl]
Eindhovuh 20 december 2021 11:07
Wat is jullie inschatting mbt de beide NEderlanders
Clavan 20 december 2021 16:58
Valls stopt ermee. Te vaak gevallen.
Clavan 21 december 2021 13:14
G. Thomas blijft nog 2 jaar bij Ineos Grenadiers
ton duk 21 december 2021 16:05
Inkelaar volg ik al jaren. Tevaak geblesseerd helaas maar zou zich via een blessurevrij seizoen wel weer terug moeten kunnen fietsen naar een Pro Tour ploeg.

Mobach... Klassieke type
Ruime groeimarge nog. Ben benieuwd in deze omgeving
Gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/12/2021 16:05 door ton duk.
Clavan 21 december 2021 18:10
Ook Jonathan Castroviejo, Ben Swift, Cameron Wurf, Brandon Rivera en Salvatore Puccio tekenen bij. Team is nu compleet.

daarnaast is er bij Cyclingnews een interview met Vaughters waarin hij uitspreekt volkomen vertrouwen te hebben in Padun. Uitgaande van zijn bloedwaarden in - en buitencompetitie

Cyclingnews
Carlos Danger 22 december 2021 13:18
TJV en Roglic gaan samen verder en verlengen t/m 2025.
Carlos Danger 22 december 2021 14:52
De transfer van Jan Ullrich ging op het laatste moment niet door.
Na, naar het schijnt een alcoholische episode aan boord van zijn vlucht vanuit Cuba,
is het vliegtuig uit moeten wijken naar Mexico Stad, alwaar ´Der Jan` nu in een plaatselijk ziekenhuis
moet herstellen.
Clavan 23 december 2021 15:57
Twitter:

Qhubeka NextHash have told their staff and riders that they've stopped looking for a new title sponsor. WT team is officially over.
Carlos Danger 23 december 2021 21:29
Was ook wel lastig met nog maar zeven renners.
Benieuwd of Pozzovivo nog wordt opgevist. Verdient wel een mooier einde dan dit.
Eindhovuh 24 december 2021 11:03
Clavan 28 december 2021 09:56
Tim van Dijke stapt over van de opleidingsploeg van TJV naar de profs.
Het team voor 2022 is nu compleet.
De zwarte trui 28 december 2021 12:12
Slim, kunnen ze onderling rouleren. Niemand die het ziet. Net als die Yates gasten.

Ik ben Willy. En gij René!
De zwarte trui 29 december 2021 13:45
Y Havik rijdt voor Team DSM
Kreder rijdt voor Groupama

(iig 30 km lang op NK koppelkoers cool smiley).
Clavan 31 december 2021 13:42
Pfingsten stopt met professioneel koersen. En UAE trekt Joel Suter aan, die debuteert in de WorldTour.
Pyama 02 januari 2022 19:52
In een World Tour ploeg dan toch. Heeft in 2021 al diverse rondjes gereden in de World Tour.
Carlos Danger 06 januari 2022 16:55
Bij Israel maakt Start-Up Nation plaats voor Premier Tech.
Carlos Danger 10 januari 2022 15:04
Wout van Elzakker rijdt dit jaar voor Bahrain Cycling Academy.
Carlos Danger 14 januari 2022 14:20
Simon Clarke naar Israël Premier Tech.
Carlos Danger 15 januari 2022 16:38
Voorlopige selectie China Glory Continental Cycling Team:

Etienne van Empel
Reinier Honig
Willie Smit
Sean Bennett
Lucas de Rossi
Hayden Strong
Xianjing Lyu
Bieken Nazaerbieke
Changquang Xu
Ming Xue
Chao Zeng
Changsheng Zhang

Dir. Sportif:

Lionel Marie
Maarten Tjallingi
Amael Moinard
Eqquipo 15 januari 2022 17:22
Tjallingii is toch naar Z-Afrika verhuisd met gezin? Lastige combi lijkt me..
Carlos Danger 15 januari 2022 17:56
Maarten is een (Zoom-)kosmopoliet.
ton duk 16 januari 2022 13:35
Zijn grootste overwinning was dan ook in Quing Hai Lake
Gr
Clavan 19 januari 2022 08:25
Richeze tekent een tijdelijk contract bij UAE t/m de Giro als 'vervanger' voor Hodeg die geblesseerd is.
Carlos Danger 27 januari 2022 18:31
Domenico Pozzovivo zal vandaag of morgen een contract voor 1 jaar tekenen bij
Intermarché Wanty Gobert.
Anony 01 februari 2022 17:04
Bas Tietema prof bij Bingoal WB.
De zwarte trui 08 februari 2022 13:21
Hein Tamaree verlengt bij Wanty met 1 jaar tot eind 2023
lodjan 08 februari 2022 13:59
Berhane kreeg geen nieuw contract bij Cofidis en tekent bij een club uit de Verenigde Arabische Emiraten: Al Shafar Jumeirah Cycling Team.
Voor deze club rijden ook enkele van de beste Marokkanen waaronder Anass Aït El Abdia, de recente winnaar van een etappe en het bergklassement in de Sharjah Tour en in 2017 en 2018 nog rijdend voor het WT team UAE.
Eqquipo 08 februari 2022 15:52
Slimmerd 20 februari 2022 13:19
Sticky kan er wel af zeker?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen