Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

WK Selectie België

Gepost door Slimmerd 
Slimmerd 06 september 2021 11:51
Blijkbaar zit de bondscoach diep in PatLef, want buiten DQS niemand uit een Belgische ploeg.

WvA
Evenepoel
Benoot
Stuyven
Teuns
Lampaert
Declercq
Campenaerts
Slimmerd 06 september 2021 11:53
Van Hooydonck en Philipsen voor mij de twee opvallendste afwezigen, zeker omdat zij ook niet bij de vijf reserves staan. De reserves zijn Wellens, Gilbert GvA, G. Vermeersch en Merlier
Wanny 06 september 2021 12:23
Mooi drie knechten erbij voor Alahilippe.
De zwarte trui 06 september 2021 13:03
De Sporza-surfer wisselt Stuyven in voor Van Hooydonck. Gezien zijn recente optreden zou ik Jasper zeker meenemen. Van Hooydonck ipv Declercq had gekund of ipv Lampaert.

Benieuwd of het allen voor één wordt.

Sporza:
Wie net als Van Aert dubbelt, is Remco Evenepoel, die deze week ook al in actie komt op de tijd- en wegrit op het EK. Evenepoel kwakkelde de voorbije week een beetje met de gezondheid, maar de bondscoach maakt zich sterk dat hij straks weer helemaal topfit zal zijn. Is hij de gedroomde bliksemafleider voor Van Aert?

Voor de rest heeft de bondscoach gekozen voor werkpaard Tim Declercq, aangevuld met jongens die in hun eigen team doorgaans voor eigen rekening mogen rijden, maar die nu ook in dienst van Van Aert zullen treden: Tiesj Benoot, Dylan Teuns, Jasper Stuyven, Victor Campenaerts en Yves Lampaert.
Remko 06 september 2021 13:03
Samen met de Denen het sterkste blok.
Wanny 06 september 2021 13:50
Een sterk blok is wel de meest gebruikte uitdrukking bij de Belgen de laatse jaren. En er is nog nooit wat van terecht gekomen.

Wederom komt het er op neer dat je of veruit de sterkste renner hebt of meer dan 1 renner in de finale die bekwaam is het af te maken. De laatste 2 keren hadden ze steeds maar 1 sterke man in de finale, waardoor die in de tang kwam te zitten.

Misschien deze keer eens niet de koers dragen en dan kijken of je met veel jongens in de finale kunt komen.
Carlos Danger 06 september 2021 14:58
En als Roglic ook geen handje toesteekt, wordt het wel erg moeilijk.
Anony 06 september 2021 16:15
Eerste keer dat Greg geen WK rijdt bij de profs, en net wanneer het in eigen land is. Heel erg k*t, vooral omdat er gezondheidsproblemen spelen. Maar gezien de laatste weken natuurlijk wel terecht dat hij niet bij de eerste namen staat. Hopelijk was zijn uitslag van gisteren een teken dat er nog een weg omhoog is, naar volgend jaar toe dan vooral.

We hebben de topfavoriet, nu nog een hecht blok. Ik ben benieuwd.
Wanny 06 september 2021 17:05
Van Greg kun je wel zeker zijn dat ie geen andere agenda dient en zich volledig leeg rijdt voor WVA. En hij kent als geen ander die omgeving.

Zou hem ipv Lampaert nog niet zo gek hebben gevonden.
Eindhovuh 06 september 2021 18:37
Eens, ik verwacht dat van Aert weer matig ondersteunt gaat worden.
Andere Peter 07 september 2021 02:12
-



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2021 02:13 door Andere Peter.
Remko 07 september 2021 08:10
1 kopman en 6 schaduwkopmannen
Eqquipo 07 september 2021 09:23
Leuk voor Lotto
Museeuw 07 september 2021 23:27
Ik ben vooral benieuwd naar de mening van wolfpackfuhrer Lefevere als Evenepoel een gat gaat dichtrijden op Asgreen voor Van Aert.
Carlos Danger 08 september 2021 00:07
Ik denk, dat Remco dan net lek rijdt.
El Chaba 08 september 2021 05:33
Gaat niet gebeuren.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen