Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Boe De Verhevene, Hup Wout

Gepost door Ridder Kale Knikker 
Ridder Kale Knikker 06 september 2021 18:05
[www.wielerflits.nl]

Oftewel wederom gaat De Verhevene zijn eigen plan trekken. Ik vind daar wat van.

Boe De Verhevene, hup Wout
Slimmerd 06 september 2021 18:13
Met de uitgesproken kopman WvA en daarna plan-Stuyven ben ik nog meer verbaasd met 3x Wolfpack in de selectie (en geen Van Hooydonck)
Meneer 60% 07 september 2021 09:59
Ze mogen het tegendeel bewijzen, maar ik zie de mensen van Patlev niet voor Van Aert werken.

Bij de Olympische Spelen ging Remco in de wegwedstrijd ook niet in het rood voor Van Aert. Nadat hij doorhad dat hij zelf niet goed genoeg was die dag, ging het vizier op de tijdrit, zo zei hij zelf ook na afloop.

Benieuwd hoeveel inspraak Van Aert in deze ploeg heeft gehad. Hij verdient het, in mijn ogen, om minstens drie of vier mensen naar keuze mee te mogen nemen in zo'n ploeg.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2021 10:01 door Meneer 60%.
Eindhovuh 07 september 2021 10:58
Ja ben ik ook benieuwd naar. Een fitte van der Poel zou van mij bij Nederland ook zelf de selectie voor 80% mogen samenstellen.
Slimmerd 07 september 2021 11:48
Die is sowieso niet fit, maar denk dat er weinig renners zullen zijn die niet willen werken voor MvdP



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/09/2021 18:43 door Slimmerd.
ton duk 07 september 2021 15:44
Ge kunt ook te vroeg aan het bier...
Gr
Luijt 07 september 2021 16:35
Ik vind dat De Verhevene zich redelijk dienstbaar opstelt. Hij zegt de goede dingen en hoopt dat het koersverloop dusdanig is dat ie voor eigen kans mag gaan.
Frederik D. 07 september 2021 18:10
Op zich een sympathieke gast, hoor, die Van Evenepoel. Maar voorlopig schat ik Van Aert net iets hoger in. En als Van der Poel zich goed voelt, dan wordt het nog wat met het WK. Maar wat maakt het uit. Er zijn meer kapers op de kust.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen