Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Renners gezocht voor 24-uurs races

Gepost door Snorfietser 
Snorfietser 09 september 2021 10:49
Beste allemaal,

Ik ben hier de laatste tijd niet heel actief geweest (je zou wel kunnen zeggen dat ik mijn snor heb gedrukt), maar ik heb nu denk ik wel iets leuks. Een aantal jaar geleden ben ik begonnen met het rijden van 24-uurs wielerwedstrijden. Daarbij wordt in estafette vorm met een team van 4 personen een wedstrijd over 24 uur afgelegd op diverse autocircuits, zoals ook op ons eigen Zandvoort (het schijnt dat ze er afgelopen weekend ook een wedstrijdje met autootjes hebben gehouden). in 2019 hebben we hiervoor Noord-Holland's Finest Endurance Cycling opgezet. In het eerste jaar hebben we mooie wedstrijden gereden op de circuits van Zandvoort, Nürburgring (Nordschleife), Zolder en Spa Francorchamps. Helaas hebben we door afgelastingen en reisbeperkingen de afgelopen 2 jaar geen wedstrijden kunnen rijden met als gevolg het stoppen van 2 van onze renners. In 2022 willen we er weer vol voor gaan en in ieder geval deelnemen aan de wedstrijden op de circuits van Zandvoort en Barcelona en daarvoor zijn we op zoek naar 2 nieuwe renners. Heb je interesse? Stuur me dan even een WhatsApp bericht op 0683590282. Je kunt alvast een kijkje nemen op ons Instagram account @noordhollandsfinest



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/09/2021 10:56 door Snorfietser.
Luijt 09 september 2021 11:22
Leuk dat je dat doet snorfietser!
Ik heb nog nooit 24 uur achter elkaar op de fiets gezeten. Mijn record is de helft daarvan en daar bewaar ik geen goede herinneringen aan.
Snorfietser 09 september 2021 11:24
Dat kan ik me goed voorstellen. Daarom rijden we ook met een team van 4 personen. komt in de regel neer op 4x1,5 uur binnen 24 uur.
Studio Badmuts 09 september 2021 11:29
Zelf zit ik niet op de racefiets, wel om de MTB en heb ook eens meegedaan aan een 24-uurs race in estafette vorm.
Echt een aanrader om te doen! Op 70% a 80% van de race als de zon net opkomt en al die grauwe bekkies op de fiets te zien en achter komen dat je er zelf net zo op zit cool smiley. Geeft na afloop echt een voldaan gevoel samen met je teammaten!
Jullie zijn met 4, dat is een mooi aantal. De race die wij toen deden waren er ook duo's en zelfs eenlingen als team aan het fietsen eye popping smiley Respect!
Clavan 09 september 2021 11:39
Top. Mijn goeie kennis RB heeft nog steeds het ronderecord in handen....solo
Frederik D. 09 september 2021 20:29
Niets voor mij. Maar ik bewonder je geestdrift en wens jou en je maten veel plezier en succes.
Prikdude 09 september 2021 22:24
Jongens, is Horsie dood?
Horsie is back 10 september 2021 12:27
Prikdude Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jongens, is Horsie dood?

Here from the other side. Horsie 2.0 is in de maak. Who who isn't being born is busy dying.
Luijt 13 september 2021 10:40
Ik ben ontzettend benieuwd naar Horsie 2.0.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen