Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Prikmavera binnenkort!

Gepost door Brieske 
Brieske 09 september 2021 22:02
Prikdude 09 september 2021 22:05
Ja hoor, we mogen weer. Een soort van, althans.

Voor wie (nog altijd) niet bekend is met het concept: vanuit de oude prikpagina zijn we ooit, rond 2006, met een stel prikkers bij elkaar gekomen om te fietsen, te proosten, over koers te lullen en koers te kijken (enkel vorig jaar ging het niet door). Van dat concept is voor dit jaar enkel het middenrif overgebleven.

Na o.a. Holten, Utrecht, Den Bosch, Nijmegen, Veenendaal, Gouda en Breda, is dit jaar de eer aan Leiden. Geplaceerd en gepamperd, gevaccineerd of wappie; iedereen is welkom. Door de jaren heen zijn er velen gekomen en gegaan. Ik weet dat er hier meerderen zijn die wel eens getwijfeld hebben en gewoon eens komen is het devies. Ik denk aan Eindhovuh, Clavan, Anony, valse trage, maar vergeet er vast nog.

Er zal van 1400 tot 0000 ergens op terrassen in Leiden gehangen worden. We zullen een paar keer wisselen om de benen te strekken en te eten. Ljkt het je kek er eens bij te zijn stuur mij dan even een PB voor het einde van het weekend zodat ik weet voor hoeveel man ik moet reserveren.
Nordins 09 september 2021 22:26
Welke dag und datum?
Frederik D. 09 september 2021 23:04
Prachtig. Maar kijk toch uit voor dat rotte virus. Ook als je gevaccineerd bent, loop je nog steeds kans ziek te worden en het virus door te geven. Vaccinatie is geen absolute garantie. Ik zou zeggen: beste mannen, geniet maar hou afstand van elkaar en probeer buiten te zitten. Sorry voor mijn vaderlijke zorgen maar we hebben jegens elkaar een morele zorgplicht. En misschien een goede raad: laat je eerst testen. Sorry voor de eventuele wappies maar als ik een bekentenis mag doen, ik vind ze onverantwoordelijke aso's.
Clavan 10 september 2021 00:33
Nou heb ik via de TamTam een andere stroopwafelstad doorgekregen. Ik als, nog niet gediagnosticeerde, patiënt raak hier behoorlijk van in de wappie drinking smiley
Prikdude 10 september 2021 07:47
Zaterdag 18 september.
Nordins 10 september 2021 08:56
Dat is wel héél binnenkort, gaat mij niet lukken derhalve
Eindhovuh 10 september 2021 12:59
Dat is wel erg binnenkort ja.
Ik kom hierop terug.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen