Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

80thEurométropole Tour(1.Pro) One day race»La Louvière›Tournai(177.6km)

Gepost door Clavan 
Clavan 29 september 2021 10:33

2019. Piet Allegaert wint





Voorbeschouwing Wielerflits

Startlijst ProCyclingStats

De weersvoorspellingen voor Doornik zijn woensdag niet heel gunstig. Volgens Meteovista kan er tot 1,7 mm neerslag vallen, bij temperaturen tot maximaal 16 graden Celsius. Bovendien kan ook de wind een prominente rol spelen, met een bries uit het westen met een kracht tot vijf Beaufort.

De RTBF, de Waalse publieke omroep, en Eurosport 1 brengen deze eendagswedstrijd vanaf 13.00 uur op de buis. De televisiekijkers zullen de Eurométropole Tour dus van start tot finish kunnen volgen.

Bron: WF. PCS, WBCA.be
ton duk 29 september 2021 11:01
Ik mis bij Alpecin Merlier en Philipsen.
Philipsen momenteel schier onklopbaar.
Benieuwd naar zondag...
Gr
Wanny 29 september 2021 12:05
Dit zal Taco toch wel winnen?
veluweracer 29 september 2021 15:28
Op Wielerflits was DvPoppel de favoriet in een poll. Het zou een mooie afsluiter van het seizoen voor hem kunnen zijn. De vorm is er.
Sven Ake Nilsson 29 september 2021 17:15
En Fabio pakt de zege!
De zwarte trui 29 september 2021 17:24
Kan die Backstedt zo goed NL verstaan? Ik zit op de Engelse Eurosport te luisteren naar het interview met Fabio en Magnus vertaalt het live... (in 1996 en 97 heeft ie bij Palmans gereden zie ik.)
Anony 29 september 2021 20:39
De zwarte trui Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kan die Backstedt zo goed NL verstaan? Ik zit op
> de Engelse Eurosport te luisteren naar het
> interview met Fabio en Magnus vertaalt het live...
> (in 1996 en 97 heeft ie bij Palmans gereden zie
> ik.)


Ik herinner mij vaag, ook al was Magnus meer een figuur uit mijn kindertijd, dat hij wel wat Nederlands kon.
Definitief Gelost 29 september 2021 20:57
Heeft, tot zijn huwelijk met een Welshe, in Vlaanderen gewoond, daar zal hij, icm aangeboren talenknobbel, het geleerd hebben. Daarnaast hebben Scandinaviërs vaak een goed taalgevoel, zie bijvoorbeeld ook voetballers als Lerby, Arnesen, Midstjo of Nevland
veluweracer 30 september 2021 12:08
Waardeloze programmering weer op EUsport. Wat kunnen ze daar ontzettend chaotisch bezig zijn.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen