Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kijktip: Extra Time Koers 21.20

Gepost door De zwarte trui 
De zwarte trui 29 september 2021 17:51
Ruben Van Gucht ontvangt vanavond dan ook vier kleppers van sportieve gasten aan zijn studiotafel: Remco Evenepoel, Iljo Keisse, Dirk De Wolf en Adrie van der Poel. Ze blikken terug op het WK wielrennen en kijken vooruit naar wat nog komt, met Parijs-Roubaix en de Ronde van Lombardije

Voor fietsen vanuit een ander oogpunt kijk je naar Metropolis
Definitief Gelost 29 september 2021 19:46
De uitzendingen van Metropolis zijn altijd interessant, deze dito, bedankt voor de link
Clavan 29 september 2021 20:58
Stef Biemans vind ik altijd al de jongere Michiel van Erp. Fijne docu’s om naar te luisteren en/of te kijken.
Definitief Gelost 29 september 2021 20:59
ton duk 29 september 2021 22:18
Ik nam deze week nog expres een foto van een Catalaanse postbode die met de bus op weg naar haar postronde. Brieven aan... heerlijk programma
Gr
Koppizoektwachtwoord 29 september 2021 23:30
Aan Andalusië idem, net als z’n serie over de Andes. Had alleen wat meer wielrennen in gemogen.
Remko 30 september 2021 08:17
Extra Time Koers;
Remco komt toch sympathiek over als hij niet op de fiets zit. Adrie ook altijd aardige inzichten. De Wolf geliefd om zijn commentaar blijkbaar. Ik vind het soms wat too much. Keisse had weinig toe te voegen.
ton duk 30 september 2021 09:29
Remko Schreef:
-------------------------------------------------------
> Extra Time Koers;
> Remco komt toch sympathiek over als hij niet op de
> fiets zit.

Op of fiets af. Hij reageert zoals ie zich voelt en hij het ziet. Jeugdige overmoed en vaak weinig tactvol. HEERLIJK eigenlijk
Gr
ton duk 30 september 2021 10:07
Net ff gekeken. Mooie en herkenbare beelden uit mijn 2e stad SBY. Elke zondagmorgen is daar de "binnenstad" autovrij en zie je veel wieler clubjes. Sommigen op de oude Nederlandse fietsen uit de Nederlands-Indie tijd (zoek merk.... Fongers.)
Gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2021 10:09 door ton duk.
veluweracer 30 september 2021 12:07
Leuke aflevering. De Wolf durfde gelukkig openlijk de slechte tactiek van de Vlamingen te benoemen. En uiteraard was daar het DQS personeel niet erg spraakzaam over.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen