Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

A.s zondag: P-R

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 30 september 2021 18:13
Poel heeft er zin an. Liever een natte regenpoel dan droge stoffige weggetjes.

Nu.nl
Clavan 30 september 2021 18:20
Morgen komt het alles omvattende niet te versmaden openingstopic. Nu moet ik eerst mijn eega verwennen.
Koppizoektwachtwoord 30 september 2021 18:22
Door de aardappels te schillen?
Frederik D. 30 september 2021 18:35
Daar verheug ik me op. Niet op je privéperikelen met je vrouwtje. Maar op dat topic met een mooie vooroorlogse winnaar. Groeten aan je vrouw, die ik hoogacht hoe ze met jou omgaat. smiling smiley Achter elke zeurpiet staat een wijze, coulante vrouw. Kun je nagaan hoe gezegend ik ben. Maar terug naar de koers. Parijs-Roubaix, da's mijns inziens toch wel de mooiste klassieker, tenminste als het weer meezit, dat wil zeggen tegenzit. Misschien zou men Parijs-Roubaix altijd in de herfst moeten verrijden. Ooit, jaren geleden, reed ik op mijn fiets terug naar huis. Het was herfst en nat. Thuis gekomen zag ik hoe Adrie van der Poel Parijs-Tours won. Een bijzondere herinnering toch. Misschien een beetje vals. Was het wel Parijs-Tours?
Clavan 30 september 2021 19:41
Ik heb oud-groenteboeren in de familie dus eigenaar van een schilmachine in de schuur.
Frederik D. 30 september 2021 21:22
Wat eten vegetarische kannibalen? Groenteboeren.
ton duk 30 september 2021 21:58
Ik had thuis de keuze : WK of P-R overslaan?
Gekozen dus voor thuis zijn met P-R
MvdP, VBaarle, Teunissen, Terpstra.. ea
Ik heb er zin in
Gr
Nelis! 01 oktober 2021 07:53
Verwacht je dat Terpstra een rol gaat spelen Ton? Het lijkt me leuk, maar ik verwacht 'm niet. Van Baarle en MvdP verwacht ik uiteraard ook. Teunissen eigenlijk ook geen idee. En doet Van der Hoorn mee?
ton duk 01 oktober 2021 08:18
Nee, Terpstra gaat de finale niet rijden.
Van der Hoorn doet mee. Benieuwd daarna idd.
Zou mooi zijn als die met Teunissen (mag Eenkhoorn zijn) en Eefhoff (mag Bol zijn) in een verdragende ontsnapping zou komen
Gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/10/2021 08:22 door ton duk.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen