Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Morgen NK tijdrijden in Peize

Gepost door Luijt 
Luijt 16 oktober 2021 20:50
11.00-11.50 uur: inrijden
12.00 uur: nieuweling-meisjes
12.40 uur:  junior-vrouwen
13.20 uur: nieuwelingen
14.15 uur: junioren
Horsie is back 16 oktober 2021 21:13
Aha, wist ik niet. Chrono des Pays-Bas. Morgen vindt ook de Chrono des Nations plaats, zonder Filippo Ganna, die volgende week in Roubaix zal proberen een vlek weg te werken, al zal het verbreken van de 4 minuten grens met 0,08s geen sinecure zijn. Binnenkort in dit theater.
Horsie is back 17 oktober 2021 19:43
Vanmiddag geruime tijd op Facebook naar de afwikkeling van de Chrono des Nations gekeken. Lange, rechte wegen op glooiend terrein, waar Stefan Küng zijn ware tijdritkwalieiten kon uitspelen. Remco Evenepoel kwam er op dit terrein helemaal niet aan te pas en werd op basis van zijn imgao althans slechts vijfde, nog wel 6 seconden voor Herregodts, maar what's in a name, nietwaar?

Via de uitslagen van door Luijt bovengenoemde NK's, kwam ik op de Col du VAM terecht, waar op 6 en 7 november a.s. een heel apart EK Cyclo-cross gehouden gaat worden. Met op de groenweide een speciale tribune voor de aldaar aanwezige schapen. De groenweide stukken beslaan met de grintelpaden zo'n 70% van parkoers.
lodjan 17 oktober 2021 20:27
Aparte tribunes voor schapen en wappies?
ton duk 18 oktober 2021 15:31
Zeg Luijt, heb je nog een link naar de uitslagen?
Gr
Horsie is back 18 oktober 2021 18:55
Via de uitslagen van door Luijt bovengenoemde NK's gaf ik zondagavond al aan. Dus gewiss naar www.cyclingonline.nl...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen