Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Groenewegen weg bij Jumbo.

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 11 december 2021 10:42
Dat is toch wel een eigen topic waard.

Lijkt mij voor iedereen een goede stap. Bij BikeExchange zal hij 1 van de onbetwiste kopmannen zijn.
valse trage 11 december 2021 11:06
Inderdaad, het is beter zo. Er komen wat teveel speerpunten bij Jumbo.
Groenewegen kan nu sprinten tegen Van Aert in de Tour, mooi.
Wanny 11 december 2021 11:15
Verstandige keuze. Betere ploeg om zich heen en starten waar ie wil.
Eindhovuh 11 december 2021 11:27
En BikeExchange kon ook wat gebruiken. Hebben Yates en Matthews als toppers en een paar leuke talenten met Hamilton en Colleoni. Daarnaast pakt Mezgec meestal ook wel wat mee(al lijkt die op zijn retour).
Maar Groenewegen is meteen de nr 1 sprinter, en die hadden ze nog niet. Maakt de ploeg een stuk completer.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/12/2021 11:28 door Eindhovuh.
Nelis! 11 december 2021 11:32
Hebben ze een goede sprinttrein of sprintaantrekker daar?
Wanny 11 december 2021 11:34
Mezgec en Matthews kunnen mooi de sprint aantrekken voor Groenewegen. Nog 2 man erbij die hard op kop kunnen rijden en succes verzekerd.

Kan Matthews de wat meer geaccidenteerde etappes voor zijn rekening nemen.

Ook een mooie transfer voor de liefhebber, aangezien de sprintbezetting in de Tour om te huilen was dit jaar. Hopelijk een fitte Groenwegen, Jakobsen, Ewan, Bennett aan de start in 2022.
Slimmerd 11 december 2021 11:41
Grondahl Janssen en Mezgec zijn uiteraard prima, hebben ze Robert Stannard nog?
Koppizoektwachtwoord 11 december 2021 12:10
Ook eens. Een royale eigen sprinttrein zat er bij Jumbo vermoedelijk niet meer in. Verstandige stap, nieuw Umfeld, nieuwe en betere kansen.
Frederik D. 11 december 2021 12:44
Men is vriendschappelijk uit elkaar gegaan. Mooi.
Nelis! 11 december 2021 13:53
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Men is vriendschappelijk uit elkaar gegaan. Mooi.


Zo zie je maar, dat heeft de ploeg van Spekenbrink toch maar laten zien. Goed voorbeeld doet volgen.

Ja dit bedoel ik sarcastisch.
Nelis! 11 december 2021 13:55
Klinkt inderdaad prima, goede renners om hem heen. Ik weet trouwens niet of Jumbo hier goed aan doet. Ik denk dat de meeste Nederlanders liever Groenewegen vier etappes zien binnenslepen in de Tour, dan dat Roglic de Tour wint.
Slimmerd 11 december 2021 15:32
En nu kan dat allebei
Frederik D. 11 december 2021 16:32
Zelf zie ik liever een Tour waarin een goede ploeg als TJV vol inzet op de eindoverwinning en de sprintjes de sprintjes laat. Maar ik ben dan ook een wielerliefhebber en geen chauvinistische populist. smiling smiley En van mij mag Hamilton morgen winnen. smiling smiley
Frederik D. 11 december 2021 16:32
Eindhovuh 11 december 2021 21:09
Als ik weet dat de mensen om mij heen, in mijn omgeving, etc liever Verstappen zien winnen dan hoop ik dat ook.
Frederik D. 11 december 2021 23:26
Ik hou niet van hypes. Altijd al moeite mee gehad. Op de kleuterschool al. smiling smiley
Carlos Danger 12 december 2021 00:01
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als ik weet dat de mensen om mij heen, in mijn
> omgeving, etc liever Verstappen zien winnen dan
> hoop ik dat ook.


Wanneer weet je dat?.
Museeuw 12 december 2021 00:16
Door te communiceren met je omgeving.
DeZusVanJohan 12 december 2021 00:25
Het is in mijn ogen juist vele malen chauvinistischer dat Nederlanders gaan juichen voor één of andere Sloveen die toevallig betaald wordt door een Nederlandse supermarkt.
Carlos Danger 12 december 2021 00:34
Communiceren met Verstappen fans? Ik wist niet, dat dat kon.
Vlaflip76 12 december 2021 08:09
Een glunderende Dylan op tv. Wat een wereld van verschil met 17 mnd terug. Hij heeft het plezier weer gevonden. Dat belooft veel goeds voor het nieuwe jaar.
Frederik D. 12 december 2021 10:25
(Sorry, best wel grappig. smiling smiley )
Pyama 12 december 2021 14:09
Ik denk eerder aan Edmondson dan Matthews, dat lijkt mij juist geen aantrekker. Samen met hardrijders als Hepburn en Durbridge natuurlijk prima potentieel voor een van de beste treinen.

De 7 renners voor een sprinterskoers:
Juul Jensen, Hepburn, Durbridge, Grondahl Jansen, Edmondson, Mezgec, Groenewegen
ton duk 12 december 2021 16:21
Groenewegen terug op zijn hoogste niveau
Dat zou mooi zijn!!
Gr
ton duk 12 december 2021 16:26
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Als ik weet dat de mensen om mij heen, in mijn
> omgeving, etc liever Verstappen zien winnen dan
> hoop ik dat ook.

Heel mooi omschreven
Gr
veluweracer 13 december 2021 15:59
Toch netjes de waarheid verhuld. Meneertje lag gewoon heel slecht bij het management van de ploeg. Ze hebben zijn aanslag op het leven van Jakobsen nooit geaccepteerd. Dat was zo'n intrinsiek slechte daad dat ze eigenlijk direct van deze man af wilde maar door bij Jumbo te mogen blijven hebben ze hem juridisch kunnen ondersteunen. Als hij ontslagen was dan had dat nadelig kunnen zijn in een rechtszaak want dan beken je schuld als ploeg zijnde.
Nelis! 13 december 2021 16:36
Hebben we onze wappie ook weer.
Frederik D. 13 december 2021 17:10
Ik vind ook dat Veluweracer er naast zit maar ook dat we uiterst behoedzaam hier moeten omspringen met de term wappie. Weerleg kalm zijn visie. En dat kun je heel goed. smiling smiley
Nelis! 13 december 2021 17:19
Aan een wappie kan ik dat niet uitleggen, die illusie ben ik kwijtgeraakt. Aan een niet-wappie zou ik dat wel kunnen uitleggen, maar daar is het niet voor nodig winking smiley
Aerts 14 december 2021 12:51
Ik had je meer ingeschat als iemand die tegen de gevestigde orde vecht. Dat heb ik namelijk sinds de kleuterschool, anti west-Duitsland, anti-indurain, anti-discovery, anti-sky/ineos, anti-schumacher, anti-hamilton, anti-real madrid etc etc.
Alleen ik heb een zwak voor Ajax omdat ik wel van goed voetbal houd en niet van calimero's of van extreem geweld.

Bovendien is Verstappen niet pc en racet hij aantrekkelijk.
Frederik D. 14 december 2021 14:46
Wat is dat, de gevestigde orde? De parlementaire democratie, de zorgplicht van de overheid, basaal respect voor elkaar, vrijheid van meningsuiting? Allemaal zaken waar ik zeer achter sta. De zogeheten Westerse waarden gaan mij aan het hart. Maar populismes, of ze nou van rechts dan wel van links zijn, stuiten me tegen mijn borst. Dat Verstappen een topcoureur is, aanvaard ik gaarne. Maar ik vind hem teveel een opgewonden standje. Een hysterisch zeurpietje. En dan, als je wint, heb je bekende Nederlanders plots als vrienden. Nou ja, dan liever Johan Derksen: het zal allemaal wel. smiling smiley Als ik op tv de kreet hoor "Overstappen", denk ik "ja, overstappen naar een ander net". Maar ik moet wel zeggen dat de wedstrijd goed in beeld wordt gebracht. Dertig jaar geleden was dat heel anders. smiling smiley
veluweracer 14 december 2021 15:24
Wappie is allang een geuzennaam. Het staat voor kritische zelfdenkende mensen die van de hoed en de rand weten. Wie wilt er er nou bij de schapen ingedeeld worden?
Clavan 14 december 2021 16:20
En cabaretier tegenwoordig, zo te lezen.
Frederik D. 14 december 2021 18:22
Sorry, beste Veluweracer, af en toe lees je best wel goede boeken maar je collaboratie met de echte wappies bevalt me minder. Heus, het coronavirus bestaat, is gevaarlijk en muteert en dus zijn er echt maatregelen zoals grootschalige vaccinaties meer dan nodig. Ik begrijp niet echt waarom jij, best wel een onafhankelijk denkertje, je zo laat meeslepen door de onderbuikige brullers en brallers die ageren tegen de wetenschap en de broodnodige maatregelen. Wil je dwarsliggen om het dwarsliggen? Ben je zo'n ouderwetse reactionaire mopperkont? Op zich kan ik zulke individualistische murmureerders best verdragen. Maar anderzijds, alsjeblieft, hou je ook aan de harde feiten. En dat kan jij best. En ik kan best tegen wat kritiek op de media, hoor. Maar nuchtere wetenschap, laten we die respecteren. Echt waar, de aarde is een bol en draait om de zon. En virussen bestaan en kunnen levensgevaarlijk zijn. Ik probeer jou als persoon te respecteren. Maar zou je ook mij kunnen respecteren? Mij met mijn afkeer van het retorisch geroeptoeter van onderbuikrechts en ook van onderbuiklinks en mij met mijn nederig ontzag voor de harde feiten? smiling smiley
ton duk 14 december 2021 18:47
veluweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
>Wie wilt er er nou bij de schapen
> ingedeeld worden?

Ik, althans als het een HOL-soort is
Gr
Clavan 14 december 2021 19:51
Nou. Een Iers lammetje met verse munt saus. Hmmmmm
Luijt 14 december 2021 21:46
Het kon niet uitblijven, dat gezeik over corona is ook tot het ons prikbord doorgedrongen.

Hup Groenewegen. Wat zal ik het missen om te speuren naar je geel zwarte tenue in de sprints.
Wanny 15 december 2021 10:10
Gaat het nog weleens over koers hier?
Clavan 15 december 2021 12:11
De ronde van Ecuador eindigt vandaag. Wilson Haro staat nu op 1. David Caicedo staat op 7. Zal dat familie zijn van Jonathan?
Eindhovuh 15 december 2021 13:44
Ja dat shirtje van Bike Exchange is wel een beetje saai en onopvallend.
Eindhovuh 15 december 2021 13:47
Pieter Weening wordt vanaf komend seizoen ploegleider bij Team BikeExchange, net als Tristan Hoffman.
Met ook nog Jan Maas wordt het een kleine Nederlandse enclave dus.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen