Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Het saaie, kleurloze leven van een doorsnee veldrijder

Gepost door Carlos Danger 
Carlos Danger 29 januari 2022 00:40
[sporza.be]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/01/2022 00:53 door Carlos Danger.
Eindhovuh 29 januari 2022 09:03
Bedankt voor dit verhaal. Bizar wat sommige mensen in hun leven overkomt.
Frederik D. 29 januari 2022 10:11
Wat ik me afvraag, is:
- als je geen normaal leven leidt, moet je je dan wel voortplanten?
- en zou de meneer in kwestie niet her en der enigszins zijn levensverhaal verfraaid hebben?
betuweracer 29 januari 2022 11:22
Juist de mensen die wél een 'normaal' leven leiden zouden zich NIET moeten voortplanten. Saai kutvolk maakt doorgaans namelijk saaie kutnakomelingen.

Is er sprake van verfraaiing, als je spreekt over je eigen (voorbijgegane) ellende?
Je verdenkt hem zeker van het cultiveren van zijn eigen cultstatus?
Zogenaamde Rock 'n' Roll, denk je?

Je komt de laatste tijd meer en meer over als een kortzichtig burgermannetje met (van zichzelf vindend) de wijsheid in pacht, kortom: als iemand die geen hol snapt van Rock noch Roll.

Nu ik je toch 'spreek:' ga je je volgende booster al halen? Prik nummer vier? Voor anderen, natuurlijk, niet voor jezelf. Het saaie, kleurloze leven van een doorsnee Hollandse opa.

Leuk artikel, Carlos!
Frederik D. 29 januari 2022 11:53
Rare reactie van je, Betuweracer. Natuurlijk haal ik zelf al mijn vaccinaties, inclusief zogeheten boosters. En afgeven op "saaie" mensen, neen, dat zou ik niet doen. A, het is discriminerend. En B, wellicht zijn saaie mensen minder saai dan die romantische praatjesmakers met steeds dezelfde sterke verhalen. Pleiten voor verantwoordelijk burgerschap is wellicht saai voor romantici maar verantwoord burgerschap maakt de samenleving wel enigszins leefbaar terwijl de romantiek meer stuk maakt dan je lief is. Overigens heeft de veldrijder in kwestie her en der ook zo zijn bedenkingen tegen de romantische levensstijl. Ik gun hem een aangename wedstrijd en ik waardeer zijn gedrevenheid en ook zijn humor. Maar het blijft bizarrrh hoe je reageert op enkele vragen, die best wel zinnig zijn. smiling smiley
veluweracer 31 januari 2022 19:57
Nee, een goede reactie juist. Right in your face, bro! Die veldrijder is het zout der mensheid. De smaakmakers van het leven. Werd gisteren helaas gelapt in de eliterace maar bracht nog voor de start een grote glimlach op de gezichten van het publiek bij de startstreep door toen al aan iedereen "handclaps" uit te delen. Die man leeft.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen