Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Stier loopt tegen Tony

Gepost door Koppizoektwachtwoord 
Koppizoektwachtwoord 17 februari 2022 17:52
Tijdens de fameuze Rock Gobbler gravel race in California werd onder meer Tony Inderbitzin, wie kent hem niet, op de horens van een lichtgeraakte stier genomen.
Volgens de organisatie is er niemand gewond geraakt maar daar denkt Tony iets anders over: [www.youtube.com]
Heftige beelden vanuit een andere hoek: [www.instagram.com] En hier leest u er meer over.
Winnaar van de race ('ROCK COBBLER AIN’T A RACE, BUT SOMEHOW, SOMEONE’S ALWAYS THE FASTEST' schreeuwt de website) werd overigens Peter Stetina, oud Trekgenoot van oa Mollema.
Of Ten Dam ook bij de incidenten was betrokken is niet bekend gemaakt.
Leermoment: fiets nooit recht op een stier af.
Horsie is back 17 februari 2022 20:34
Story prikbord. De Bull deelde alleen maar bij wijze van waarschuwing twee beuken uit en liet het daar bij. Man thinks because he rules the earth.
Advies: voortaan een flink rode zakdoek met de afbeelding van een mooie, grote stier laten zien als papspoortbewijs.
Koppizoektwachtwoord 18 februari 2022 14:37
‘Man thinks because he rules the earth’? Lijkt me dit keer geen songtekst maar eigen werk. ‘De mens denkt omdat hij over de aarde heerst’, als mijn schoolengels voldoende is. Leuk voor het filosofieprikbord winking smiley
veluweracer 18 februari 2022 14:47
Die man heeft toch ook wel een engeltje op de schouder gehad. Hij komt er met een gekneusd lijf nog genadig vanaf.
En die diepzinnige verklaring waarom de mens denkt mag er zijn.
Horsie is back 18 februari 2022 15:52
Koppizoektwachtwoord Schreef:
-------------------------------------------------------
> ‘Man thinks because he rules the Earth’? Lijkt me dit keer geen songtekst maar eigen werk. Hihi, dat is toch echt te veel eer voor Horsie. ‘De mens denkt omdat hij over de aarde heerst’, als mijn schoolengels voldoende is. Leuk voor het filosofieprikbord winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen