Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Extra Time Koers - Canvas - 21u40

Gepost door veluweracer 
veluweracer 02 maart 2022 13:28
Door Van Gucht gepresenteerd. De gasten zijn weer dezelfde. Adrie mag een verbeten gezicht komen trekken, Bram komt de flauwe clown uithangen en Dirk heeft zoals altijd héél veel te vertellen maar mag dat niet. En een persoon die lijdt onder de bijwerkingen van het vaccin komt ook langs.
Tinuz 02 maart 2022 17:07
Leuk. Adrie VDP zegt doorgaans minstens 9 van de 10 keer verstandige dingen - dat is binnen het percentage waar ik blij van word. Hopelijk consolideert hij dat en krijgen we een kleine update over MVDP die alweer verdraaid hard aan het trainen is zie ik op Strava. Benieuwd wanneer hij weer een rugnummer opspeld - ik mis 'm.
Clavan 03 maart 2022 08:26
Ik heb het niet gezien. Maar hebben ze ook melding gemaakt van het feit dat vandaag de 'EasyToys Bloeizone Fryslân Tour' voor dames begint?
Ik ben al heel lang geen pukkelige puber meer maar ik kan hier onbedaarlijk hard om gniffelen. Ben benieuwd wat voor podiumcadeaus ze gaan uitreiken?
lodjan 03 maart 2022 09:42
De nummer één van het klassement zal rijden in een roze trui, de huiskleur van de webshop. Op dag één zal deze omgehangen worden door seksuoloog Eveline Stallaart, die de winnares ook een EasyToys giftbox met seksspeeltjes zal overhandigen. (WF)
Carlos Danger 03 maart 2022 11:41
En alles vanaf 13.30Uur te volgen op het adult channel van tiz-cycling.
Clavan 03 maart 2022 11:57
Of kanaal 702 voor Ziggo kijkers ( Omrop Fryslân). Kanaal 792 is het sopkanaal
veluweracer 03 maart 2022 13:21
Hilarisch koersje.
Horsie is back 03 maart 2022 13:21
Clavan Schreef:
-------------------------------------------------------

> Ben benieuwd wat voor podiumcadeaus ze gaan uitreiken?

Hot Lips kan niet neer. Uitverkocht, want geëxporteerd naar de andere kant. Hou jij ook zo van mashed potatoes?
Clavan 03 maart 2022 13:51
De Hot Lips uit de originele film niet nee. Maar de seriële Hot Lips doen het nog, "You different men are all alike."
Carlos Danger 03 maart 2022 14:32
Bloeigevaarlijke Fryslan Tour.
Clavan 03 maart 2022 14:47
Folkloristisch ritje daar.
Carlos Danger 03 maart 2022 15:53
Ellen van Dijk wint de tijdrit vóór Riejanne Markus en Marlen reusser.
Hopelijk kan de organisatie de komende dagen het parcours wél vrijhouden van dagelijks verkeer.
Clavan 03 maart 2022 16:19
Terwijl de friezen wel experts zijn in het blokkeren van wegen.
ton duk 03 maart 2022 17:21
Ja ja, speel de organisatie maar weer de zwarte Piet toe
Gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen