Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Jumbo wil van der Poel testen

Gepost door De zwarte trui 
De zwarte trui 17 maart 2022 14:42
van der Poel gaat knechten voor van Aert naar het schijnt.



Sporza / WF

"Grappig" natuurlijk, maar lijkt me niet echte een team player onze Nils. En de grote vraag is of ie ook rechtsaf kan.
Cyclad58 17 maart 2022 17:07
Gewoon doen. Om 2 redenen:
- Roglic was ook een voltreffer en
- Jumbo heeft dan toch Van der Poel en Van Aert in de selectie!
Horsie is back 17 maart 2022 20:13
Ik denk niet, dat deze over het paard getilde one-trick-30-pony ook maar enigszins vergelijkbare prestaties in de wielersport zou kunnen behalen. Waar zou hij trouwens zijn weekend-tripjes moeten uitvoeren? Deze showman, die er nooit voor terugdeinsde zijn tegenstanders met vieze psychologische spelletjes uit het ritme te halen en zelfs een monsterverbond sloot met het overheersbeestje, dat we Corona zijn gaan noemen, om zijn meeste directe tegenstander uit te kunnen schakelen, verdient geen enkel uithangbord. Jutta L. lijkt me een veel beter alternatief. cool smiley
MarcoV 17 maart 2022 20:47
Er wordt overigens gefluisterd dat die andere Van der Poel dit weekend al tussen Milaan en San Remo gaat fietsen. Niet verder vertellen.
Horsie is back 17 maart 2022 21:52
MarcoV Schreef:
-------------------------------------------------------
> Er wordt overigens gefluisterd dat die andere Van
> der Poel dit weekend al tussen Milaan en San Remo
> gaat fietsen. Niet verder vertellen.

Als Sporza, José Been en de Fin de roeptoeter ter hand nemen is het gewoon zo.
Eindhovuh 18 maart 2022 10:34
Ach, publicitair is het een leuke stunt. Van kramer werd ook altijd geroepen dat hij ook een goede wielrenner was geweest.
Van der Poel komt op mij altijd erg berekenend over, niet het type waar ik enthousiast van wordt. Aan de andere kant heeft hij op schaatsgebied wel laten zien bijzonder te zijn. Schijnt erg lange duurtrainingen goed te doorstaan.
Dus ben benieuwd waar dit schip gaat stranden.
veluweracer 18 maart 2022 14:43
Toen ik dit hoorde dacht ik even terug aan die tri-atleet die het nog bij Lotto geprobeerd heeft. Bryan nog wat. Die had achteraf toch teveel moeite met samen op een kluitje rijden.
veluweracer 19 maart 2022 05:38
nachtwacht 20 maart 2022 02:00
Kramer heeft jarenlang koersen gereden. Was een goede wielrenner op clubcompetitie niveau, maar ver verwijderd van Worldtour niveau.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen