Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Mathieu van der Poel in Milaan SanRemo?

Gepost door Clavan 
Clavan 18 maart 2022 10:32
Eindhovuh 18 maart 2022 10:37
De goede link: MvdP in MSR?

Dit zinnetje zet mij wel aan het denken: " Door de té grote ziekenlast bij Alpecin-Fenix wordt hij alsnog opgeroepen."
Hij komt van een slepende blessure, dan ga je toch geen risico's nemen net voor je voorgenomen terugkeer?
Slimmerd 18 maart 2022 11:40
Opmerkelijke passage inderdaad, maar MvdP zou toch ook niet gaan als het fysiek niet mogelijk is?
Frederik D. 18 maart 2022 11:48
Hij komt aan de start. Volgens NU.nl.
Slimmerd 18 maart 2022 12:16
Hij wel, Ewan niet
De zwarte trui 18 maart 2022 12:28
Zo! Las het ook net. Jammer.

(Philipsen schijnt ook behoorlijk ziek geweest te zijn in PN aldus sporza.)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/03/2022 12:29 door De zwarte trui.
De zwarte trui 18 maart 2022 12:38
Stuyven ook out, MADS in. Gelijk nieuwe topfavoriet
De zwarte trui 18 maart 2022 12:40
En wat schrijft sporza "De deelnemerslijst van Milaan-Sanremo boet elk uur aan kwaliteit in" confused smiley Nou, met deze wissel neemt de kwaliteit juist toe.
De zwarte trui 18 maart 2022 13:12
Rara wie trapte deze open deur in?

“Ik heb net iemand uit zijn dichte entourage aan de lijn gehad. Hij heeft de voorbije weken goed gewerkt, heb ik begrepen. Ik heb hem verteld dat hij zich tot aan de voet van de Poggio moet verschuilen in de buik van het peloton. Geen trap teveel geven, zodat hij met reserves aan de klim kan beginnen om dan te zien hoe ver hij komt. Benieuwd of hij het ook zo gaat aanpakken.”

(Ik trainde vroeger 350 kilometer, drie dagen voor de Ronde van Vlaanderen.)
Horsie is back 18 maart 2022 13:16
De zwarte trui Schreef:
-------------------------------------------------------
> Rara wie trapte deze open deur in?
>
> “Ik heb net iemand uit zijn dichte entourage aan de lijn gehad.

Toch niet the Swedish Chef Nils, verantwoordelijk voor de dna-tailored pistoletjes?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/03/2022 13:17 door Horsie is back.
De zwarte trui 18 maart 2022 13:24
"Het is nog niet allemaal perfect, maar het gaat goed. Ik voel me nu beter dan voor het WK in Leuven en voor Parijs-Roubaix. En daar liep het toch ook niet slecht. Ik heb er vertrouwen in dat er nog iets mogelijk is dit seizoen."

[youtu.be]
Eindhovuh 18 maart 2022 13:32
Wacht nou gewoon tot het wel perfect is.
veluweracer 18 maart 2022 14:39
Die Roodhooftjes toch. Hun meest waardevolle renner niet de tijd geven om goed te herstellen en vooral tegen zichzelf in bescherming nemen. Mathieu wilde misschien zelfs al nog eerder. Als je je goed voelt wil je koersen. Maar de koers is zo ontzettend onbelangrijk vergeleken bij de tijd dat Mathieu die rug nog nodig heeft.
Frederik D. 18 maart 2022 18:20
De hoogste concentratie amfetamine is te Eindhoven gevonden. Nu vraag ik je. Ligt dat aan jou? smiling smiley
Frederik D. 18 maart 2022 18:21
Volgens mij maakt die wel een kans. Er zit een goede kop op dat lijf.
Eindhovuh 18 maart 2022 19:17
Ik woon daar niet.
Frederik D. 18 maart 2022 19:34
Jij ook weer gelukkig. smiling smiley
El Chaba 19 maart 2022 07:29
Als je iets verder had gelezen, dan zou je hebben geweten dat dat niet ligt aan het gebruik ervan maar aan een illegale dumping.
Wind mee 19 maart 2022 22:40
Toch kun je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel stellen dat die dumping daar niet is gedaan door een amfetaminehandelaar uit, pak 'm beet, Wolvega of Den Helder en dat het toch wel enigszins voor de hand ligt dat de dumpdader uit Eindhoven of directe omgeving komt. Er zullen immers, naar alle waarschijnlijkheid, weinig dombo's te vinden zijn die met een vrachtje drugsafval het land gaan doorcrossen. Daar wil de gemiddelde crimineel doorgaans z.s.m. en zo eenvoudig mogelijk vanaf. De opmerking van Frederik snijdt dus, ook zonder enig hard bewijs, wel hout.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/03/2022 22:41 door Wind mee.
El Chaba 21 maart 2022 01:04
Die Veluweracer toch.
Hoeveel reacties als deze heb je inmiddels hier geplaatst?
De zwarte trui 22 maart 2022 13:25
Giro en Tour en allebei uitrijden. Kijken wat het ruggetje gaat doen. [www.wielerflits.nl]
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen