Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Kun je nog netflixen? Netflix dan mee.

Gepost door Frederik D. 
Frederik D. 31 maart 2022 18:26
El Chaba 31 maart 2022 19:53
Dit is de letterlijke tekst met (ook een) link naar de bron: [www.nu.nl]
Wel zo handig, aangezien niet iedereen het leuk vindt om op een link te drukken op een forum.

Netflix volgt acht wielerploegen voor serie over Tour de France

Acht wielerploegen werken mee aan een Netflix-serie over de Tour de France van dit jaar. Onder meer de Nederlandse ploeg Jumbo-Visma en Mathieu van der Poels team Alpecin-Fenix worden gevolgd.

De andere teams die Netflix volgt, zijn Quick-Step Alpha Vinyl, INEOS-Grenadiers, AG2R Citroën, BORA-hansgrohe, EF Education en Groupama-FDJ. UAE Team Emirates, de ploeg van tweevoudig Tour-winnaar Tadej Pogacar, werkt niet mee aan de serie.

De nog titelloze serie wordt geproduceerd door hetzelfde bedrijf dat Drive to Survive over de Formule 1 maakt. Er komen acht afleveringen van 45 minuten. Daarin volgt de camera wielrenners, ploegleiders en mecaniciens van dichtbij, zowel voor, tijdens als na de etappes.

Directeur Yann Le Moënner van Tour-organisator ASO wil met de serie de grootste wielerronde ter wereld toegankelijker maken voor het publiek. "We doen het op een verhalende manier en willen de kijkers laten ontdekken waar de Tour de France voor staat: afzien, de grens opzoeken en teamspirit."

De 109e editie van de Tour de France begint dit jaar op vrijdag 1 juli. De grootste wielerkoers ter wereld eindigt op zondag 24 juli traditiegetrouw op de Champs-Élysées in Parijs.
Wind mee 31 maart 2022 21:53
O/T: je kan doorgaans prima zien waar je naartoe gelinkt wordt door even met de muis over de link te gaan, in dit geval (en over het algemeen hier) totaal geen probleem. Persoonlijk klik ik liever op een linkje dan dat ik, ongewild, lappen tekst in een topic door dien te scrollen. Zeker op een "mobiel" apparaat is de aanpak van Frederik vele malen prettiger dan jouw tekstplakkaat.

Daarnaast vind ik je "suggestie" aan de topicstarter best hypocriet aangezien je zelf in, bijvoorbeeld, dit topic [wielerprikbord.nl] met de links smijt zonder het bronartikel te plaatsen.

On topic: Drive to Survive is een prachtserie, wanneer de kwaliteit overeenkomstig is belooft het een aanrader te zijn.



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/03/2022 22:06 door Wind mee.
Frederik D. 01 april 2022 10:11
Nou ja, ik vind de kritiek van Chaba op mij best wel een beetje houtsnijdend. Maar jouw opmerking is dat ook. Dus ja, wat is in dezen wijsheid? smiling smiley
Horsie is back 01 april 2022 11:40
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou ja, ik vind de kritiek van Chaba op mij best
> wel een beetje houtsnijdend. Maar jouw opmerking
> is dat ook. Dus ja, wat is in dezen wijsheid? smiling smiley

El Chaba gedraagt zich in mijn ogen hier wel vaker als een soort moderator, archivaris of terreinknecht. In hoeverre zulks dan toch houtsnijdt, dus legaal stoelt op bepaalde onderlinge afspraken, weet ik dan weer niet. Ik geef vandaag gaarne toe, dat ik hem wel eens viseer om het netjes uit te drukken.

Op de Lagere School kregen we als extra stimulans bij goede cijfers vaak figuurtjes (Valentines couldn't buy Horsie though) voor een poesie mauw album. El Chaba houdt het op eens, al kan ik me niet herinneren dat ooit in een repliek van hem te hebben gelezen. Alleen dat norse: "Je kunt beter". hot smiley
Wind mee 01 april 2022 12:15
Weet u, van mij mag Chaba hoofd-terreinknecht + toiletjuffrouw worden, zolang hij niet voor anderen gaat bepalen welke "boodschap" er gedaan wordt op de plee mag hij, van mij, tot in den eeuwigheid de Story lezen, de kwartjes op het schoteltje tellen en zo nu en dan eens met een borstel de bruine randjes verwijderen, graag wel de bezoekers met rust laten als de deur op slot zit.
Horsie is back 01 april 2022 12:38
Ineens wel veel tegenwind voor El Chaba. Let wel, heb geen bezwaar tegen een laten we zeggen anoniem opererende oudgediende als moderator, zolang het eerlijk en zonder winstoogmerk gaat. Misschien kan hij zich daarover eens uitspreken. Hoeft allemaal niet, evengoed geen vrienden.
Frederik D. 01 april 2022 12:41
Hoe iemand bout, interesseert me geen moer. smiling smiley
Horsie is back 01 april 2022 13:32
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoe iemand bout, interesseert me geen moer. smiling smiley

Hebt U geen denkende darmen dan?
diravi 02 april 2022 08:05
El Chaba 03 april 2022 16:10
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ineens wel veel tegenwind voor El Chaba.

Zoek en gij zult vinden, waarde PSV-trainer.
Over oudgedienden gesproken, trouwens... winking smiley
veluweracer 04 april 2022 19:07
Vanaf 23 april is op Netflix ook een gelijk gelijknamige documentaire te zien over de Tour du Faso. Drie coureurs zullen gevolgd worden tijdens de ronde.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen