Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

komt er weer een tourspel? erg geinig.

Gepost door whiskeypapa 
whiskeypapa 30 juni 2022 19:41
vind het altijd erg leuk.
betuweracer 30 juni 2022 21:39
Ontsnappingsspel. VOS? VoorspelOntsnappingSpel (wat een kutnaam, laten we dat sowieso wijzigen). Leukste spel wel om de droge uren op te roken.

Morgen is dat ook niet nodig dus hebben we nog ff. Iedereen noemt 5 ontsnappers. Als diegene er bij zit 3 punten? Als ie de etappe wint 10? Strijdlust 5? V

Weet het niet meer precies. Hooguit 30 man groot die minstens een uur voor het peleton uit reden?
betuweracer 30 juni 2022 21:45
Quote
iemand
VOS ofterwel het vroege ontsnappingen spel. Het spel om de eerste uren van de koers leuk te maken. Hierbij de spelregels (gekopierd uit een oud topic)

Iedereen die meedoet mag vijf renners aangeven waarvan diegene verwacht dat die in de geslaagde vroege ontsnapping zit. Van die vijf mag er 1 dikgedrukt, cursief, met hoofdletters of wat dan ook zijn, zolang die maar opvalt. Deze renner is dan de kopman, en voor deze renner gelden dubbele punten. De vlucht telt mee als deze minimaal 50 km vooruit heeft gezeten, of dat nu in het begin is of op het eind, dat maakt niet uit. Een vlucht mag uit niet meer dan 10% van het nog rijdende peloton bestaan.

Puntentelling.

Als er 1 genoemde renner meezit is dat 1 punt.

Zitten er twee genoemde renners mee zijn dat 2 punten.

Bij drie renners 3 punten.

Bij vier renners 4 punten.

En bij alle vijf de renners in de kopgroep 10 punten.

Verder krijg je 5 punten mocht een van je renners de etappe winnen, deze moet dan wel in de kopgroep zitten.

En 3 punten voor de prijs van de strijdlust

Voor de kopman geldt dan dubbele punten.

Meedoen kan tot aan de geneutraliseerde start van de etappe, en je kan per etappe meedoen, na afloop van de etappe kan er gewoon een nieuw topic worden geopend.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is. De hoofdprijs is uiteraard de eeuwige roem als prikker.
betuweracer 30 juni 2022 21:51
Wel (terecht) wat veranderd geloof ik. Voorstel:

1 punt voor meezitten.
5 bonuspunten voor iedereen mee
1 voor strijdlust
3 voor ritzege

Dubbele punten voor kopman enkel voor meezitten.

Spel is vluchters raden dus daar nadruk op.
whiskeypapa 30 juni 2022 23:16
ik ben om , bedankt voor de regels hoe en wat.
Nelis! 01 juli 2022 00:41
Ik vond de dagelijkse winnaarvoorspelspel altijd erg leuk. Maar ik zal gelijk bekennen weinig tijd te hebben om punten te tellen. Als er vrijwilligers zijn, dan doe ik mee.
Sjorsoll 01 juli 2022 02:34
We hadden tot een paar jaar terug dat ene spel. Dat ene (ik kom gewoon niet op de naam).
Dat was super leuk en ik was een van de tellers. Maar daar zijn we nu te laat voor.
Ik doe mee met wat we doen.
Koppizoektwachtwoord 01 juli 2022 14:18
Dat afvalspel van tvm toch? Daar waren wij keigoed in.
Hoentie 02 juli 2022 19:00
Dat is de meest geniale naam voor een Voorspel Ontsnappings Spel ooit, niet fokke nou
tvm 03 juli 2022 15:07
Koppizoektwachtwoord Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat afvalspel van tvm toch? Daar waren wij keigoed
> in.

Als iemand dat eens wil organiseren, voel je vrij! Bij interesse kan ik het format wel even doorsturen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen