Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Eenkhoorn

Gepost door Wanny 
Wanny 22 juli 2022 09:47
Volgens WF staat Eenkhoorn in de warme belangstelling van Lotto.

Lijkt me ook wel verstandig voor die jongen om elders te gaan rijden. Bij Jumbo wordt ie de komende tijd geen kopman in de voorjaarsklassiekers en is een grote ronde rijden ook geen zekerheidje, laat staan de Tour.
Luijt 22 juli 2022 09:51
Ik las laatst dat het goed voor het Nederlandse wielrennen zou zijn als er veel Nederlanders in buitenlandse ploegen zouden rijden, waarin ze misschien eerder voor eigen kans zouden mogen rijden. Zit wat in. geldt natuurlijk ook voor Eenkhoorn. Toch zou ik graag zien dat JV een wat meer Nederlands karakter krijgt, ook in de tour. Wordt gelukkig aan gewerkt. Probleem is natuurlijk dat we op dit moment alleen maar sprinttoppers hebben en geen jongens die top 3 in de tour kunnen rijden.
Slimmerd 22 juli 2022 11:10
Verstandig om verder te kijken, maar of Lotto dan de oplossing is, trek ik in twijfel
Carlos Danger 22 juli 2022 11:13
Het blijft een gok.
Eindhovuh 22 juli 2022 11:18
Het is in ieder geval een WT team waar het Vlaamse voorjaar van belang is.
Wanny 22 juli 2022 11:51
Bij Lotto is ie wel gelijk één van de betere renners.

Heb wel de indruk dat ie een subtopper zou kunnen zijn in het voorjaarswerk. Net zoiets als Langeveld of Maaskant destijds.
Sub Culture 22 juli 2022 12:01
Lotto zit in woelig water en als het renners aantrekt zet het beter in op kwalitatieve versterking.

Eenkhoorn behoort niet tot de categorie 'kwalitatieve versterking'.
Wanny 22 juli 2022 12:24
Bij Lotto ben je al snel een kwalitatieve versterking.
Cyclad58 22 juli 2022 12:43
Vergissen is menselijk, Sub.
Carlos Danger 22 juli 2022 12:53
Gangmaker voor De Lie.
Eddy Veen 22 juli 2022 12:56
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------

Probleem is natuurlijk
> dat we op dit moment alleen maar sprinttoppers
> hebben en geen jongens die top 3 in de tour kunnen
> rijden.

Na Thomas Dekker, Robert Gesink, Bauke Mollema, Steven Kruijswijk, Wout Poels, Tom Dumoulin, Wilco Kelderman en Daan Olivier is er weer hoop. Iemand postte hier onlangs de naam van Max van der Meulen. Op Procyclingstats zie ik dat zijn tijdrit nog aandacht behoeft.
ton duk 22 juli 2022 20:35
Sowieso goed om iets anders te proberen
Of ie de stap kan maken naar kanshebber in de vele Vlaamse klassiekers is de vraag met hopelijk voorjaar 2023 het antwoord
Gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen