Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Bol en Sinkeldam naar Parijs

Gepost door De zwarte trui 
De zwarte trui 27 juli 2022 18:24
De lsrf geruchten dat C Bol naar (de opvolger van) B&B gaat kloppen. Van Cav is nog geen sprake. Wel gaat ook Ramon Sinkeldam als leadout voor Bol rijden in de ploeg 'Parijs'. AD.nl
lodjan 27 juli 2022 18:38
Carrefour toch?
Slimmerd 27 juli 2022 18:45
Dat werd ontkend
Sub Culture 28 juli 2022 06:46
Als je je met de vrijgekomen financiële middelen als ambitieus profileert en je gaat vervolgens voor Cees Bol als sprinter, dan scheelt er iets aan je transferbeleid..
GillesEmanuel 28 juli 2022 09:09
Deels eens, want dit zijn niet de versterkingen die je wilt. Maar welke sprinter zou jij dan aantrekken (die nu beschikbaar is)? Dan kom ik uit op oude garde Kristoff en Cavendish en eventueel verloren zoon Gaviria.. Ook niet de mannen waar je een ploeg op wilt bouwen?

Begreep wel dat Dylan Teuns eventueel ook naar deze ploeg ging, dat zou dan wel weer een leuke toevoeging zijn.
Sub Culture 28 juli 2022 09:45
Teuns is volgens mij rond met Israel Cycling Academy.

Ik noem Cees Bol zelfs niet eens een sprinter meer, hij heeft 5 overwinningen op evenveel seizoenen, waarvan de laatste alweer bijna anderhalf jaar geleden is.

Gaviria lijkt mij het risico wel waard als je toch het geld hebt.

Cavendish heeft zijn laatste momentum vorig jaar gehad en lijkt mij meer een optie voor Israel Cycling Academy dat geilt op rijpe dertigers.
Kristoff gaat sowieso al voor drie seizoenen naar UNO-X.
GillesEmanuel 28 juli 2022 09:51
Ik begrijp dat de heren andere ploegen hebben, maar hadden dus de afgelopen maanden gecontracteerd kunnen worden. Dat was meer de insteek, neem namelijk aan dat ze niet gisteren Bol gebeld hebben "jo heb je zin om te komen rijden voor ons?".

Punt was meer dat de spoeling dun is qua fatsoenlijke rijders en wellicht dat ze ook laat zijn begonnen met acquisitie hiervan (dus daarom deels eens met verkeerd transferbeleid).

Over Teuns; ik las dat B&B ook in de race was, maar dat was van 3-4 weken geleden, dus misschien niet meer up to date.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/07/2022 09:51 door GillesEmanuel.
Clavan 28 juli 2022 09:59
B&B-KTM rijders met sowieso een contract voor 2023:

DEBUSSCHERE Jens
GOUGEARD Alexis
LIETAER Eliot
BONNAMOUR Franck
BARBIER Pierre
LECROQ Jérémy
BARTHE Cyril
WARLOP Jordi
SCHÖNBERGER Sebastian
LAURANCE Axel
HEIDEMANN Miguel
KORETZKY Victor
LAGRÉE Adrien
PARISELLA Raphael
Sub Culture 28 juli 2022 10:03
Dat is op z'n zachtst gezegd een vrij matige kern.
Eindhovuh 28 juli 2022 11:18
Oef, dat zijn mogelijk gewoon 0 overwinningen. T.o.v. deze kern zijn Sinkeldam en Bol gewoon een versterking spinning smiley sticking its tongue out
Sinkeldam wordt natuurlijk ook ouder.
GillesEmanuel 28 juli 2022 11:28
Zou als topper ook niet in deze ploeg stappen als dit je huidige kern is drinking smiley
Cecchini 28 juli 2022 11:33
Je mag niet eens spreken van pelotonvulling.
De zwarte trui 28 juli 2022 14:43
Sinkeldam en Bol worden dus ambtenaren grinning smiley (in het wiel podcast)
Clavan 28 juli 2022 16:11
Is al snel in Frankrijk. Het percentage ambtenaren van de werkende bevolking is zo'n 22%. In Nederland is dat 'maar' 14 %
Cyclad58 28 juli 2022 17:10
Ik mis bij Cees Bol het heilige vuur, de eagerness om te winnen. Talent genoeg, maar de echte spirit en winnaarsmentaliteit zoals ik die zie bij renners als bv Jasper Philipsen, Arnaud de Lie en Fabio Jakobsen mis ks compleet bij Bol.
Brieske 28 juli 2022 19:38
En waarop baseer je dat?

Groet
Cecchini 28 juli 2022 20:29
Heb je Bol (Cees dan) wel eens horen praten ? Slaapverwekkender kan het niet. Bij Eeckhoff ervaar ik het zelfde.
Slimmerd 28 juli 2022 21:26
De DSM-machines, gelukkig heeft Arensman bakken talent, maar zijn interviews tijdens Giro waren ook ze bedroevend.
Carlos Danger 28 juli 2022 21:44
Heb je Eddy Merckx wel eens horen praten?
Wind mee 28 juli 2022 23:59
Waarschijnlijk niet het beste voorbeeld: Merckx sprak (en spreekt) niet graag Vlaams. Hij voelt zich meer op z'n gemak in het Frans, in die taal is hij flamboyanter en spraakzamer. Zo nu en dan geeft hij weleens een obligaat interviewtje aan de VRT, maar dat gaat met, zichtbaar, minder plezier dan zijn optredens bij de RTBF.
Carlos Danger 29 juli 2022 01:09
Jij kijkt veel RTBF, dat is duidelijk.
Wanny 29 juli 2022 11:14
Sinkeldam en Bol. Als je daar een goeie sprinter bij zet heb je toch een mooi treintje.
Carlos Danger 29 juli 2022 16:37
Leve de internationalisering; Attila Valter lijkt de opengevallen plek van Eenkhoorn te gaan innemen.
Vlaflip76 04 augustus 2022 10:48
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Teuns is volgens mij rond met Israel Cycling
> Academy.
>
> Israel Cycling Academy geilt op rijpe dertigers.

Is Teuns al zo oud dat hij over z'n pensioen gaat nadenken?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen