Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

79thTour de Pologne(2.UWT) Stage 6 (ITT)»Szaflary›Wierch Rusiński(11.8km)

Gepost door Cecchini 
Cecchini 04 augustus 2022 00:50




Algemeen Klassement
1 HIGUITA Sergio 24h 09' 05''
2 BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Peio ' + 00' 04''
3 HERMANS Quinten + 00' 06''
4 ULISSI Diego + 00' 10''
5 SOBRERO Matteo + 00' 10''
6 CARAPAZ MONTENEGRO Richard '' + 00' 10''
7 HAYTER Ethan + 00' 10''
8 PACHER Quentin + 00' 10''
9 HAMILTON Lucas + 00' 10''
10 CRAS Steff + 00' 10''

ton duk 04 augustus 2022 06:04
Top 5 vandaag mag/moet Arensman toch in top 10AK kunnen brengen..
Gr
ton duk 04 augustus 2022 10:08
Ondertussen blijkt Tolhoek 3 gebroken ribben en scheurtje schouderblad te hebben opgelopen in valpartij 1e etappe
Gr
Spaak 04 augustus 2022 11:28
Je mag toch onderhand wel verwachten dat de ploegen met z’n allen besluiten om hier na dit jaar nooit meer te starten?
Tjappie2 04 augustus 2022 11:33
Boeren en nationale vlaggen op de kop. Mooie inter-Europese eensgezindheid.
Cyclad58 04 augustus 2022 13:25
Matteo Sobrero de favoriet voor mij, Ben Tulett, Peio Bilbao, Richard Carapaz, Cavagna, Thymen Arensman daarachter. Dus ja, top 5 moet kunnen in chrono.
Misschien kan Daan Hoole weer iets leuks doen.
Meneer 60% 04 augustus 2022 14:09
Teunissen start niet meer, omdat hij zaterdag gaat trouwen.
[www.wielerflits.nl]

Hopelijk verdeelt hij zijn krachten tijdens de huwelijksnacht beter dan tijdens die paar slotklimmetjes deze week. smiling smiley
Meneer 60% 04 augustus 2022 14:17
Ik vind het trouwens meer een klimtijdrit dan een gewone tijdrit. Begint vals plat, maar wordt steeds steiler, met stukken boven de 10 procent. Ardennen-achtige klim die je niet op de macht pakt. Benieuwd of ze met tijdritfietsen of gewone koersfietsen gaan rijden.

Ik denk persoonlijk dat de klimmers met een goede punch hier beter gaan presteren dan de pure tijdrijders. Maar Sobrero werd ook vierde in die etappe die Hiquita won, dus ik kan leven met zijn favorietenrol. De renners bovenin het klassement (Hiquita, Bilbao, Hermans, Ulissi) kunnen vandaag ook meedoen om de top-5, gok ik.
ton duk 04 augustus 2022 14:17
En Cavendish start niet want hij gaat dit weekend thuis op zijn eiland /Isle rondfietsen..
Gr
ton duk 04 augustus 2022 14:24
Cerny rijdt 37.5 gemiddeld
Gr
lodjan 04 augustus 2022 15:13
Gaat zondag meedoen aan de Common Wealth Games, toch?
Slimmerd 04 augustus 2022 15:20
Sheffield degradeert voorlopig de rest
ton duk 04 augustus 2022 16:08
Opmerkelijk ontevreden duikt Arensman daar dan weer 7 seconden onder
Gr
ton duk 04 augustus 2022 16:40
lodjan 04 augustus 2022 16:54
Hij was dus terecht ontevreden? Hij had 12 seconden sneller willen doen. Nu staat ie achter zijn toekomstige ploeggenoot in het klassement.
ton duk 04 augustus 2022 17:01
Hihi, dat zal het zijn geweest
Zijn 1e profoverwinning en niet onverwacht in een tijdrit
Gr



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/08/2022 17:02 door ton duk.
Carlos Danger 04 augustus 2022 17:03
´t Is geen Pieter Weening, natuurlijk.
Sub Culture 04 augustus 2022 17:41
Ethan Hayter verslaan in een tijdrit is geen evidentie, mooie eerste profzege.

Merk ook op hoe jong veel renners in deze top 10 zijn.
Slimmerd 04 augustus 2022 17:46
Mooie eerste zege!
lodjan 04 augustus 2022 18:51
Vandaag was ook de tijdrit in de Commonwealth Games:

1. Rohan Dennis
2. Fred Wright
3. Geraint Thomas
4. Aaron Gate
5. Luke Plapp

Mijn Ugandese mattie Charles Kagimu kreeg een mooie Ineos Pinarello in bruikleen, maar ging in de eerste km onderuit. Hij werd desondanks nog 19e. De beste Ineos Pinarello renners gingen overigens ook onderuit (Thomas) of kregen met pech af te rekenen (Plapp), dus hij hoeft zich nergens voor te schamen. Zonder val was hij beste Afrikaan geworden (nu was hij 3e op 9 seconden).
Cyclad58 04 augustus 2022 19:01
Arensman, Sobrero, Batistella, Hayter, Sheffield, Brenner, Tulett. Allemaal piepjong. Veel Angelsaksich geweld. Hayter is veel explosiever dan Arensman, daar wint hij deze ronde op. Prima werk van Arensman, knappe zege. En veel zal er morgen niet gebeuren, De 2e plaats in het eindklassement lijkt ook wel zeker.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/08/2022 19:44 door Cyclad58.
Eindhovuh 04 augustus 2022 19:06
Knappe zege van Arensman. Die maakt serieuze stappen.
Cyclad58 04 augustus 2022 19:45
Higuita en Hermans toch te weinig echte manpower voor deze tijdrit. Voor een type als Daan Hoole dan weer te zwaar.
Cecchini 04 augustus 2022 20:38
Zou Arensman geen kandidaat zijn voor het WK tijdrijden. Feitelijk dit jaar meer laten zien dan en Dumoulin en Mollema.
ton duk 04 augustus 2022 21:45
Met specifieke voorbereiding zeker.. maar het zal dus Dumoulin en Mollema worden
Gr
ton duk 04 augustus 2022 21:50
En zo zie je maar. Je kunt ook op een normale en sportieve manier bij DSM vertrekken..
Gr
Cecchini 04 augustus 2022 21:59
Wie zegt dat hij zich niet specifiek voorbereidt. Zijn hoofdschudden vandaag zat hem er in, dat hij geen beste benen had. Zo’n jong talent passeren ten faveure van iemand die er mee stopt of voor een 35 jarige is, maar nooit en te nimmer medaille kandidaat is vind ik op zijn zachtst gezegd erg vreemd te noemen.
ton duk 04 augustus 2022 22:11
Dumoulin en Mollema passeren terwijl ze deze bondscoach nooit in de steek hebben gelaten, zou ik dan weer matig vinden

En we hebben nog de dubbelrol voor in de wegrit en dat lijkt me dan weer meer voor Mollema
Gr
Slimmerd 04 augustus 2022 22:16
Feitelijk gezien is Mollema als NK dan een zekerheid (plus meer dan afsluitende tijdritten in Giro en Tour), die andere flapdrol moet natuurlijk niemand meer serieus nemen aangezien hij dat zelf ook niet doet
ton duk 04 augustus 2022 22:25
Typisch Nederlands. We noemen een Giro-winnaar, meervoudig etappewinnaar TdF, Giro en Vuelta, WK tijdrijden en dubbel zilver OS tijdrit een flapdrol...
Gr
Cecchini 04 augustus 2022 22:44
Nee hij is zeker geen flapdrol, maar ik vind dat hij nog wel iets moet laten zien in voorbereiding op het WK. In SAN Sebastián ook weer voor de zoveelste keer afgestapt, hij traint steeds op zijn eigen houtje, koos in het begin van het jaar voor Colombia, omdat hij weer eens wat anders wilde, hij was/is sowieso een buitenbeentje in de ploeg. Kijk eens naar de Tourploeg dit jaar, een hecht collectief, met een gezamenlijke voorbereiding. Dumoulin heeft wel heel veel krediet gekregen van Jumbo Visma. Voor zijn salaris m.i. veel te veel.
Slimmerd 05 augustus 2022 00:09
Iemand die ooit iets won, hoeft niet eeuwig op een voetstuk te staan en daarmee voor alles maar een startbewijs te krijgen
Carlos Danger 05 augustus 2022 00:52
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Typisch Nederlands. We noemen een Giro-winnaar,
> meervoudig etappewinnaar TdF, Giro en Vuelta, WK
> tijdrijden en dubbel zilver OS tijdrit een
> flapdrol...
> Gr

Had ie maar wat meer serieuze koersen moeten winnen.
GillesEmanuel 05 augustus 2022 07:55
Zeker niet, maar wel eeuwig respect te hebben voor bewezen diensten.
GillesEmanuel 05 augustus 2022 07:55
Wat verdient Tom dan?
Wanny 05 augustus 2022 09:00
Als Dumoulin de benen heeft zoals op de OS, dan is ie medaillekandidaat.
Arensman komt op zijn beste dag nog niet in de top 3.

Er zal ook niemand zeggen dat Mathieu maar thuis moet blijven omdat ie momenteel niet in vorm is.
ton duk 05 augustus 2022 10:17
Ik had graag de Eneco-Tour vernoemd...
Gr
Cecchini 05 augustus 2022 11:37
Waarom zou Arensman op zijn beste dag niet top 3 kunnen eindigen. Waarschijnlijk niet, maar Mollema zeker niet. Liever een groot jong talent, die zich al meerdere keren heeft bewezen, 2e en 3e in een Grote Ronde in een tijdrit en winst in een Pro Tour tijdrit, dan een veteraan die op zijn oude dag ineens leuke, maar ook niet meer dan dat, uitslagen heeft gereden.
Meneer 60% 05 augustus 2022 11:53
Dumoulin zou volgens sommigen (misschien dezelfde mensen) ook niet naar de Spelen hebben gemoeten, vorig jaar. Toen was zijn voorbereiding nog veel korter en won hij zilver. Altijd selecteren. Heeft bewezen dat hij kan pieken.

Mollema of Arensman. Lastige. Jammer dat Arensman het NK niet kon rijden. Dan had je een goede vergelijking gehad. Richting de toekomst zou ik Arensman kiezen. Maar Mollema is zeker wel een outsider voor een medaille.
Wind mee 05 augustus 2022 11:54
Vanzelfsprekend, maar dat is geen argument om de "flapdrol" -kwalificatie te rechtvaardigen.
Eindhovuh 05 augustus 2022 12:06
In 2021 stond hij er voor 1,8 miljoen op volgens indeleiderstrui, nu weet ik niet.
Froome lijkt me de meest overbetaalde coureur van dit decenium, lijkt me niet dat iemand dat makkelijk gaat verbeteren.
Al kan hij er zelf niet zo veel aan doen.
Wanny 05 augustus 2022 13:12
Dumoulin leverde dit jaar meer publiciteit op dan de helft van die Jumbo ploeg samen. Zo bezien is het een koopje.
ton duk 05 augustus 2022 13:29
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> , hij traint steeds op
> zijn eigen houtje, koos in het begin van het jaar
> voor Colombia, omdat hij weer eens wat anders
> wilde, hij was/is sowieso een buitenbeentje in de
> ploeg.

Feit is dat Dumoulin in Colombia zat met Bouwman
Kan je de vreugde van hun samen nog herinneren in de Giro?
Vaak is Dumoulin op stage met Oomen en komt vVleuten ook nog langs. De Giro is ook als ploeg voorbereid op hoogtestage (da liep slecht af)
Dumoulin buitenbeentje noemen klopt dus niet
Gr
Meneer 60% 05 augustus 2022 15:03
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nee hij is zeker geen flapdrol, maar ik vind dat
> hij nog wel iets moet laten zien in voorbereiding
> op het WK. In SAN Sebastián ook weer voor de
> zoveelste keer afgestapt, hij traint steeds op
> zijn eigen houtje, koos in het begin van het jaar
> voor Colombia, omdat hij weer eens wat anders
> wilde, hij was/is sowieso een buitenbeentje in de
> ploeg. Kijk eens naar de Tourploeg dit jaar, een
> hecht collectief, met een gezamenlijke
> voorbereiding. Dumoulin heeft wel heel veel
> krediet gekregen van Jumbo Visma. Voor zijn
> salaris m.i. veel te veel.

Vind ik voor een WK-tijdrit allemaal geen sterke argumenten. Hij hoeft niet gezellig in het team te passen, want het is gewoon individueel hard rijden. Jumbo-Visma heeft er sowieso niets mee te maken en zijn salaris al helemaal niet. Rohan Dennis bij het WK van 2019 is eigenlijk het perfecte voorbeeld. Sowieso niet de makkelijkste teamsporter en ook nog eens flink in conflict met zijn ploeg. Na de Tour, waarin hij afstapte, ruim twee maanden geen wedstrijd gereden tot de WK tijdrit, die hij met grote overmacht won.
betuweracer 05 augustus 2022 15:20
Zoals mijn eeuwige respect voor die mislukte kunstschilder omdat hij in de eerste wereldoorlog diende?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen