Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Vuelta 2022 prediscussie

Gepost door Remko 
Remko 08 augustus 2022 14:35
Volgens de bookies is Evenepoel de (grote) favoriet voor de eindoverwinning. Als je naar de statistieken van het afgelopen seizoen kijkt is dat logisch en terecht, de echt grote jongens ontbreken dit jaar immers in Spanje (of gaat Roglic alsnog?). Wat vinden jullie?


Mocht Evenepoel de Vuelta winnen, wie wordt dan 'renner van het jaar in België'? En gaat België dan voor een duo-kopmanschap op het WK?

Highest odds
Remco Evenepoel 5.00
Richard Carapaz 8.00
Jai Hindley 9.00
João Almeida 10.00
Simon Yates 11.00
Enric Mas Nicolau 13.00
Carlos Rodríguez 17.00
Miguel Ángel López 21.00
Sergio Higuita 21.00
Mikel Landa 21.00
Jack Haig 23.00
Sepp Kuss 26.00
Pavel Sivakov 29.00
Ben O'connor 34.00
Juan Ayuso 34.00
Tao Geoghegan Hart 34.00
Wilco Kelderman 34.00
Aleksandr Vlasov 34.00
Gino Mäder 34.00



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/08/2022 14:36 door Remko.
Sub Culture 08 augustus 2022 15:01
Los van het feit dat Roglic (is dat al zeker?), Pogacar, Vingegaard er niet bij zijn vind ik het best een sterk deelnemersveld.

Dat Evenepoel de Vuelta wint lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, van zijn prestaties in WT-rittenkoersen van een week had ik meer verwacht.
Laat staan dat hij dan ineens over drie weken de beste zou zijn.

Hij moet eerst maar zien die oninteressante ritjes in NL heelhuids zien door te komen.
Meneer 60% 08 augustus 2022 15:10
Ben echt heel erg benieuwd naar Evenepoel. In San Sebastian zeer indrukwekkend. Maar, inderdaad, in rittenkoersen tegenvallend. Sowieso wisselvallig. Ook in eendagswedstrijden is het vaak óf heel goed, óf tegenvallend. Maar nooit een keer vierde of zesde worden. Die regelmaat is wel belangrijk in een etappekoers.

Wordt wel een belangrijke ronde, gevoelsmatig, voor hem. Natuurlijk is hij nog piepjong. Maar als het tegenvalt, zou dat zijn keuze richting eendagswedstrijden wel eens kunnen gaan versnellen. Zeker in een ploeg die niet echt een historie heeft in het klassementswerk.
De zwarte trui 08 augustus 2022 16:07
Landa gaat voor een rit zegt ie. 2x per jaar een AK rijden is natuurlijk ook wel zwaar.

Er is toch nog geen officiële afmelding van Roglic geweest? Ik verwacht hem met 2 weekjes buiten training (dus binnen heeft ie al getraind) weer op de afspraak. Aan 95% wint ie waarschijnlijk ook.

Benieuwd naar Remco. Hup Wilco.
Eindhovuh 08 augustus 2022 17:56
Een rit naar Breda is nooit oninteressant.
ton duk 08 augustus 2022 18:38
En Evenepoel langs DUK'S loggia word door mij gezien als historisch wielermoment...
Gr
Cyclad58 08 augustus 2022 19:31
Carapaz, Almeida zie ik al kanshebbers. Almeida gaat nooit stuk en Carapaz heeft al bewezen dat hij zo'n ronde kan winnen.
Ik vrees ook dat Evenepoel zijn Waterloo vindt in 1 van die bergetappes, maar hij mag me verrassen, Dat zal niet voor het eerst zijn.
Brieske 08 augustus 2022 19:41
Ik hoop dat Evenepoel niets klaarspeelt en opzichtig faalt. Man wat vind ik dat een kutventje...

Groet Boris de Evenepoelkut...
Cyclad58 08 augustus 2022 19:43
Sub Culture 09 augustus 2022 10:15
Dat vind ik een van de leukste dingen aan Evenepoel, de frustratie die hij bij een aanzienlijk deel van de noorderburen teweeg brengt.

De toekomst oogt mooi.
Brieske 09 augustus 2022 10:20
Heeft niets met zijn afkomst te maken hoor, heb gewoon een hekel aan kutmennekes. Of ze nou Julien, Remco of Marvin heten, dat maakt ensich niet zo uit...

Groet
Sub Culture 09 augustus 2022 10:31
Ik impliceerde ook helemaal niks toe naar afkomst.

Groet,
Marvin
Cecchini 09 augustus 2022 11:14
" Noorderburen " impliceert me dunkt toch wel iets in die richting.
Sub Culture 09 augustus 2022 11:23
Gaat over de afkomst van mensen die afgunstig zijn tov Evenepoel, staat los van de afkomst van Evenepoel zijn.
betuweracer 09 augustus 2022 11:33
En hoe lang woon je nu in Frankrijk?
GillesEmanuel 09 augustus 2022 13:13
Eens.

Zeer pedant menneke dat wordt opgehemelt alsof die al 5 tours + WKs heeft gewonnen. Beetje realiteitsbesef en zelfreflectie ombreekt totaal. Maar schijnbaar gaan de bookies hierin mee door Remco als de favoriet te bestempelen, geen idee op basis waarvan.
De zwarte trui 09 augustus 2022 14:01
Geen Teuns. Hij gaat punten pakken in Groot-Brittannië.
Eindhovuh 09 augustus 2022 14:18
Gek dat het van Aert en vele andere Belse renners wel gegund wordt.
Cecchini 09 augustus 2022 14:22
van Aert heeft zelfs een heldenstatus in Nederland.
Maradona 09 augustus 2022 17:47
Waar dat vandaan komt dat Evenepoel de grootste favoriet is bij de bookies is mij ook een raadsel zelfs als Roglic niet mee zou doen.
Heeft nog nooit iets bewezen in welke ronde dan ook waar echt grote klassementsmannen in topvorm aanwezig zijn en waarin zwaar klimwerk voorkomt
Maradona 09 augustus 2022 17:49
En tyerecht
Het is ook nog eens een ontzettend lieve aardige en mooie gast
GillesEmanuel 10 augustus 2022 07:53
Sterker nog; in de enige koers met een serieuze klim erin werd ie er gewoon afgereden (Tirreno)
Remko 10 augustus 2022 09:04
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat vind ik een van de leukste dingen aan
> Evenepoel, de frustratie die hij bij een
> aanzienlijk deel van de noorderburen teweeg
> brengt.
>
> De toekomst oogt mooi.

Ai, laat je je toch weer kennen. RE roept inderdaad hier en daar wel wat frustratie op, maar dat zit niet exclusief bij de noorderburen van België. Het lijkt er meer op dat jij stiekem (geheel onterecht) een beetje opkijkt naar grote broer Nederland, typisch geval van Calimero-effect. Ik zou zeggen, laat het gaan, NL is fan van Wout van Aert en België is de komende jaren met een aantal wereldtoppers maar zeker ook in de breedte, veel sterker dan NL.
Sub Culture 10 augustus 2022 09:19
Als Brusselaar/Brabander leeft dat hele België-Nederland niet zo bij mij.
Wij zijn meer Frankrijk georiënteerd.

Soit, ik deed louter een vaststelling omtrent Evenepoel, dat zie ik hier wel eens vaker alsook op andere sociale media.
De mensen die het meest kregelig doen over hem lijken nu eenmaal uit NL te komen.

Dat staat los van de adoratie in NL voor renners als van Aert en is geen veralgemening voor elke NL wielerfan.
Remko 10 augustus 2022 09:44
Dan zou ik je adviseren om eens op twitter te kijken waar het meeste (vaak onterechte) commentaar op Evenepoel vandaan komt. Maar het leeft m.i. breder, het Belgisch voetbalelftal kan in NL op heel wat meer support rekenen dan Oranje in België. Beetje net zo als NL in de jaren 80 en 90 naar Duitsland keek (heb ik nooit begrepen die NL frustratie t.a.v. van Duitsland, WWII is inmiddels vier generaties geleden).

Anyway, maar wie wordt nu kopman voor het WK? 'Gewoon' WVA, of toch een soort duo-kopmanschap? Ik neem aan dat men in België liever WVA WK ziet worden dan RE?
Andere Peter 10 augustus 2022 09:59
Frustratie zelfs... Projecteer je nu iets op ons wat een deel van de zuiderburen zelf heeft?

Al sinds Fons de Wolf en Daniël Willems vinden wij het leuk om te zien hoe jullie snakken naar een opvolger van Merckx. En vinden wij het nog leuker om te zien hoe dat telkens mislukte.

Deze Vuelta is een van de meest waarschijnlijke momenten waarop de aanzienlijke leegte aan Belgische grote rondewinsten van zowat een halve eeuw tot een einde kan komen. Maar het is een plezier geweest om de aaneenschakeling van jullie teleurstellingen te volgen.

Het ventje kan goed fietsen en mag van mij op gelijk niveau met Johan de Muynck en Michel Pollentier komen.

Verder doet de gekte die jullie soms om hem heen creëren toch wel een beetje denken aan de gekte rond VDB. En omdat wij veel naar jullie kijken, roept dat wat weerstand op. Maar daar kan het ventje niks aan doen, hè.
Sub Culture 10 augustus 2022 10:10
Het zal een gedeeld kopmanschap worden.

Volgens mij is Evenepoel populairder, meer uitgesproken persoonlijkheid, zijn gedrag, maniertjes en de hele cultstatus die al een 4-5-tal jaar rond hem wordt geweven.

Ondanks de enorme populariteit van Wout van Aert zal hier vrijwel nooit een wielertoerist in een Jumbo Visma truitje rijden, als je een ritje maakt zal je altijd toeristen in QS outfits tegen komen.

Ik hou mijn hart vast voor de Evenepoelmania mocht die de dubbel pakken in Australië, wat niet uitgesloten is.
Sub Culture 10 augustus 2022 10:16
Aerts 10 augustus 2022 10:21
Onwaar, ik was 2 weken geleden in de Ardennen. Daar kwam in een Vlaming tegen die van Aert-en-Jumbo fan was. Hij liet mij zijn gesigneerde Jumbo shirts zien. Hij zat in een Vlaamse Jumbo fan-club.

Ik heb trouwens nooit begrepen waarom wielertoeristen in tenue's rijden van huidige ploegen (tenzij je jonger bent dan 12 jaar).
Frederik D. 10 augustus 2022 10:34
- Ik heb trouwens nooit begrepen waarom wielertoeristen in tenue's rijden van huidige ploegen (tenzij je jonger bent dan 12 jaar). -

Me too
Aerts 10 augustus 2022 10:35
Ik zal niet snel fan worden van Revket. Dat komt door zijn juichmaniertjes waarop hij weken heeft geoefend, door zijn reactie op Groenewegen en door de ploeg waarvoor hij rijdt.
Dit speelt niet alleen in Nederland. Maar omdat Groenewegen Nederlands is en Patlev en Karl Vannieuwkerke (voorzitter van de fanclub van Revket) een hekel hebben aan Nederlanders: is de kans zeker aanwezig dat in Nederland er negatiever over Revket gedacht wordt dan in de rest van de wereld.

Als Remko zo blijft koersen als in L-B-L en San Sebastiaan dan ben ik erg blij met zijn aanwezigheid in de koers.
Sub Culture 10 augustus 2022 10:54
De impulsieve reacties van Lefevere (is gewoon een boer) en Evenepoel (op dat moment 20 jaar) kan ik nog wel ergens plaatsen in volle consternatie net na de gebeurtenissen.

Om Lefevere en Karl daarom meteen een Nederlanderhaat aan te wrijven slaat evenwel nergens op.

Lefevere altijd wel Nederlanders in zijn ploegen gehad en met succes.
Bij Karl schuiven ook steevast Nederlanders aan aan tafel van zijn verwerpelijke Vive Le Velo, nochtans is het niet zo dat de Bram Tankinks en Marijn Vandevriesen verlichte geesten zijn die mijn kijk op de wielersport hebben bijgestuurd.
Slimmerd 10 augustus 2022 11:34
23 ploegen starten over 9 dagen de Vuelta, het aantal reeds bekende selecties: NUL



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/08/2022 11:35 door Slimmerd.
Pyama 10 augustus 2022 11:36
Dat viel mij ook al. En nog geen pre-inschrijflijst. Zou dat met corona te maken hebben? Bij de Tour waren er nog veel last minute wissels.
Slimmerd 10 augustus 2022 11:50
Vraag het mij ook wel af, meestal zit je nu wel op een stuk of 5 en vult dit dagelijks aan tot volgende dinsdag EF eindelijk met de ploeg komt.

Corona zou een reden kunnen zijn inderdaad.
Eindhovuh 10 augustus 2022 14:15
De zwarte trui 10 augustus 2022 20:41
Laat ze flink wat Hinaults invliegen voor als die mafklappers hun boekje weer te buiten gaan. Van onze politie zal het niet komen.
Cecchini 11 augustus 2022 14:40
Ik zie dat Arensman op de voorlopige startlijst van DSM staat voor de Vuelta. Toch opvallend een 2e grote Ronde voor een 22-jarige.
Carlos Danger 11 augustus 2022 18:41
Slechts negen koersdagen na de Giro. Moet kunnen.
ton duk 12 augustus 2022 10:18
Bora met Hindley Kelderman en ook leadout vPoppel voor Bennet (toch)
Gr
De zwarte trui 12 augustus 2022 10:43
De selectie van BikeExchange-Jayco bestaat in zijn geheel uit zes Australiërs, een Brit en een Amerikaan. Naast Yates en Groves doen ook klimmer Lucas Hamilton, hardrijders Lawson Craddock, Luke Durbridge, Michael Hepburn, Callum Scotson en lead-out Kelland O’Brien.
De zwarte trui 12 augustus 2022 10:45
Trek met Hoole en Pedersen 2 kleppers grinning smiley

In de TTT zullen ze babysit moeten spelen voor Kenny en JuanPe. Cataldo, Kirsch, Bernard en Tiberi redden zich wel.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/08/2022 10:48 door De zwarte trui.
Slimmerd 12 augustus 2022 11:53
Hindley
Buchmann
Higuita
Kelderman

Bennett
Van Poppel
Koch
Mullen

Ploeg mooi in tweeën opgedeeld, sterke ploeg wel op beide vlakken. Nu benieuwd naar wie de kopman is en of Bennett een sprint kan winnen van Van Poppel
Sub Culture 12 augustus 2022 12:12
Bennett zou naast de Vueltaselectie zijn gevallen omdat hij simpelweg geen niveau haalt.

Door het uitvallen van Meeus haalt hij zo alsnog de selectie.
Gezien de geringe sprinterskansen hadden ze dan beter een extra mannetje voor Hindley meegenomen.
Slimmerd 12 augustus 2022 15:23
AG2R

Champoussin
Godon Raugel
Hänninen
Jungels
O'Connor
Peters
Prodhomme
Vendrame



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/08/2022 12:23 door Slimmerd.
ton duk 12 augustus 2022 22:08
Aerts Schreef:
------------------------------------------------
>
> Als Remko zo blijft koersen als in L-B-L en San
> Sebastiaan dan ben ik erg blij met zijn
> aanwezigheid in de koers.

Met alle respect levert dit/dat natuurlijk geen spetterende finales op...
Gr
GillesEmanuel 12 augustus 2022 22:41
Goh. AG2R neemt gewoon Jungels mee terwijl die weggaat..
Slimmerd 13 augustus 2022 10:11
UAE Emirates

Almeida
Ayuso
McNulty
Soler
Polanc
Ackermann
Molano
I. Oliveira
Sjorsoll 13 augustus 2022 16:17
Jij mag dat leuk vinden. Weet wel dat de wielerkennende Italianen hem waarschijnlijk een irritant ventje vinden. En ik hoop toch veel Belgen ook. Ik denk het zelfs.
Dat vind ik ook zo mooi aan Evenepoel: de frustratie die hij zelfs bij veel Belgen opwekt.
GillesEmanuel 13 augustus 2022 21:36
Leuke ploeg! Ben benieuwd wat youngster Ayuso kan klaar spelen.
Luijt 13 augustus 2022 22:25
Evenepoel zat enorm te zeiken na dat mooie WK in Leuven.
Zelden in zo'n klote hotel gezeten als toen, maar ja t was een verjaardagscadeau en een gegeven knol sla je niet op z'n muil.
Luijt 13 augustus 2022 22:27
O ja, die Tankink, my god. Zo gezellig altijd. En lachen man.
Remko 15 augustus 2022 09:09
Maar goed, de deelnemerslijst van de Vuelta is nog steeds verre van compleet. Maar met de beperkte info die we nu hebben lijkt het erop dat er geen uitgesproken sterkt team voor de TTT op vrijdag is. Zal uiteindelijk wel 'gewoon' tussen INEOS, Jumbo en QS gaan. Wat vinden jullie?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/08/2022 09:10 door Remko.
Remko 15 augustus 2022 09:10
Team BikeExchange - Jayco ziet er trouwens ook wel sterkt uit.
Slimmerd 15 augustus 2022 09:42
Voor Jumbo dan wel noodzakelijk dat Roglic en Dennis inderdaad fit zijn en gewoon meedoen, anders slechts veldvulling
Slimmerd 15 augustus 2022 11:07
Ineos

Carapaz
Sivakov
Geoghegan Hart
Rodriguez
Plapp
Van Baarle
Hayter
Turner
Slimmerd 15 augustus 2022 11:42
Quickstep

Evenepoel
Alaphilippe
Devenyns
Cavagna
Masnada
Van Wilder
Vervaeke
Serry
Slimmerd 15 augustus 2022 11:58
Jumbo-Visma

Roglic
Kuss
Oomen
Harper
Gesink
Dennis
Teunissen
Affini
Slimmerd 15 augustus 2022 12:01
Movistar

E. Mas
Valverde
Verona
Mühlberger
Oliveira
Norsgaard
Rojas
L. Mas
Slimmerd 15 augustus 2022 12:04
Euskaltel

Bizkarra
Iturria
Martín
Azparren
Azurmendi
Bou
Canal
Maté
Cecchini 15 augustus 2022 12:40
Kuss zou ik geen pelotonvulling willen noemen. Niet voor het AK maar meedoen voor etappe winst in de cols, is nooit uit te sluiten.
Slimmerd 15 augustus 2022 15:24
Team Arkea

N. Quintana
Gesbert
McLay
Russo
Delaplace
Owsian
Guernalec
Guegliemi
El Chaba 15 augustus 2022 16:55
Hij gaat vooral om te leren en om Almeida te ondersteunen.
Slimmerd 15 augustus 2022 17:48
DSM

Arensman - met uitgesproken klassementsambities
Vandenabeele
Brenner
Donovan
Arndt
Nieuwenhuis
Hvideberg
Degenkolb

Astana
MAL
Nibali
Lutsenko
De La Cruz
Tejada
Battistella
Fedorov
Pronskiy
ton duk 15 augustus 2022 18:01
Slimmerd Schreef:
-----------------------------------
> Arensman - met uitgesproken klassementsambities

We schrokken ons de klere
Spandoek moet weer groter : HUP WILCO en SAM (en Thymen)
gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/08/2022 18:02 door ton duk.
Sub Culture 15 augustus 2022 18:49
Arensman wordt hier wel omringd door een zeer matige ploeg.
Enfin ja, op veel steun in de bergen zal hij niet moeten rekenen.
Slimmerd 15 augustus 2022 19:55
Net zo goed als in Catalonië of was het Baskenland?
Slimmerd 15 augustus 2022 20:04
Groupama-FdJ

Pinot
Stewart
Lienhard
Armirail
Molard
Scotson
Reichenbach
Pacher

Israël-PremierTech

Woods
Froome
Impey
Bevin
De Marchi
Einhorn
Goldstein
Hagen
El Chaba 15 augustus 2022 20:49
Is ook niet echt nodig voor een top tien plek. Podium zal hij normaal gesproken toch niet halen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/08/2022 20:50 door El Chaba.
Carlos Danger 15 augustus 2022 22:42
Beetje avonturieren met jonge ploeg aan de hand van Papa John.
Slimmerd 16 augustus 2022 09:28
Bora

Streep door Buchmann en Fabbro komt hem vervangen
Slimmerd 16 augustus 2022 09:53
Degradant Lotto-Soudal

Beullens
Conca
Cras
De Gendt
Drizners
Malecki
Sweeney
Van Gils
De zwarte trui 16 augustus 2022 10:07
Wat gaat Pinot doen, ritten of AK?

Lotto maakt duidelijke keuze voor punten in .1 b-koersen en stuurt brandhout naar de Vuelta. Halen ze de tijdslimiet in de TTT?
Slimmerd 16 augustus 2022 10:41
Cofidis
Coquard
Champion
Cimolai
Fernandez
Jo. Herrada
Je. Herrada
Rochas
Villella

Burgos-BH
Bol
Penalver
Madrazo
Navarro
Cabedo
Diaz
Okamina
Ezquerra

Equipo Kern Pharma
Repa
Miguel
Carretero
Berrade
Parra
Garcia Pierna
Galvan
Adria
Slimmerd 16 augustus 2022 10:44
Dus nu Alpecin, Intermarche, Bahrein en EF nog
Andere Peter 16 augustus 2022 12:22
Dat lijkt mij juist wel een veilige achtergrond voor zijn klassementsambities. Hoeft-ie waarschijnlijk niet voor een ander te werken
Andere Peter 16 augustus 2022 12:24
Traditioneel weinig sprinters, geloof ik? 'Utrecht' kan zaterdag een verrassende winnaar krijgen.
Andere Peter 16 augustus 2022 12:27
Slimmerd 16 augustus 2022 12:58
Bij Alpecin waarschijnijk gewoon Merlier, meteen topfavoriet en geen 'slechte' naam lijkt mij. Pedersen, Groves, Teunissen (?), Coquard, Thijssen en dan wat Spaanse WC-sprinters.
Andere Peter 16 augustus 2022 13:24
Van Poppel in vorm die zijn eigen kans gaat?
Pyama 16 augustus 2022 19:22
Want is er inmiddels maar EF gaan we live tijdens de ploegenpresentatie zien als verrassingsshow?? Wat een drama dit jaar. Dan mis je als ploeg toch ook je PR?
Slimmerd 16 augustus 2022 20:09
Wanty

Pozzovivo
Meintjes
Hirt
Thijssen
B. van Poppel
Bakelants
Taaramae
Johansen
Nelis! 17 augustus 2022 06:57
Ze zullen bij Jumbo toch wel de orders geven dat Gesink als eerste over de streep mag komen in de ploegentijdrit?
Cecchini 17 augustus 2022 10:27
Jij gaat er van uit, dat hij tot het eind aan kan haken ?
Slimmerd 17 augustus 2022 11:08
Alpecin

Merlier
Vermeersch
Stannard
Vine
Janssens
Meurisse
Riesebeek
Tamineaux
Slimmerd 17 augustus 2022 11:29
Bahrein

Landa
Mäder
Buitrago
Poels
Sanchez
Wright
Sütterlin
Zambanini
De zwarte trui 17 augustus 2022 15:40
Quintana, Quintana, jongen wat doe je nou

Nairo Quintana is door wielerunie UCI uit de eindrangschikking van de Tour de France gehaald omdat hij betrapt is op het gebruik van een verboden middel. De 32-jarige Colombiaan wordt niet geschorst omdat het volgens de UCI zijn eerste overtreding is.

Bij controles op 8 en 13 juli werd in bloedmonsters van Quintana het middel Tramadol aangetroffen. Dat is een morfine-achtige pijnstiller. Tramadol staat sinds maart 2019 op de lijst van verboden middelen vanwege de risicovolle bijwerkingen van de stof.
Slimmerd 17 augustus 2022 17:23
EF

Carthy
Chaves
Uran
Padun
Caicedo
Van den Berg
Shaw
Kudus
lodjan 17 augustus 2022 17:25
Mera Kudus showt in Utrecht voor het eerst in zijn nieuwe kampioenschapstrui.
Clavan 17 augustus 2022 18:03
Misschien al eerder vermeld. Maar ik ben nog op vakantie t/m maandag met een verschrikkelijke Wifi ( oftewel geen zin om 80€/week bij te betalen voor een ‘snelle’ verbinding. Het blijven rare Fransen) dus van mij geen openingen. Maar ik weet zeker dat Cecchini of iemand anders de honneurs waarneemt.
Tjappie2 17 augustus 2022 18:09
lodjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mera Kudus showt in Utrecht voor het eerst in zijn
> nieuwe kampioenschapstrui.

Ik zag dat z'n jongere broertje de Tour de l' Avenir rijdt?
Is dat een verbeterde versie van de "oude"?
lodjan 17 augustus 2022 18:33
Mera is erg trots op de prestaties van zijn jonge broertje. Hij is ook erg jong erg goed, maar Mera zelf reed op zijn 20ste ook al de Vuelta en finishte in Madrid.
Ik durf niet te zeggen wie er beter is/wordt. Het kan goed zijn dat Milkias uiteindelijk beter blijkt.
lodjan 17 augustus 2022 19:36
Cecchini 18 augustus 2022 10:54
Ik stel me beschikbaar.
Slimmerd 18 augustus 2022 11:17
Quintana start morgen niet
Horsie is back 18 augustus 2022 11:53
Een verwijzing naar ambassadeur Rekordmeister van de Vuelta mag hier niet ontbreken. Zijn moeder deed een boekje over hem open. "Als jij dit doet, doe ik dat". En dan een hoofdje met donderwolken erbij getekend. Wereldberoemd werd hij in Nederland in 2019 door de kanttekening te plaatsen bij de kanttekening, dat anderen La Rogla niet van een kanttekening voorzagen. Maar eerlijk is braaf: Hij wist zich als eenzaam paard met plichtsbesef wel op te werken tot een steengoede ruiter. grinning smiley

Een hele pagina in de VK vandaag aan hem gewijd en er is een bio van Stef Clement.
Slimmerd 18 augustus 2022 15:09
Door Madrazo (Burgos) kan door Covid ook een streep
Pyama 18 augustus 2022 16:23
Gevoelig verlies voor Arkea die nu met een stel zwaargewichten achterblijft.
Cyclad58 18 augustus 2022 18:53
Gaat de organisatie ook alleen op de rustdagen testen?
Carlos Danger 18 augustus 2022 19:01
Geen Vuelta voor Riesebeek. Gebroken duim bij valpartij training vandaag.
Slimmerd 18 augustus 2022 19:52
De Tier vervangt hem
Clavan 18 augustus 2022 21:01
Heeft R. EV 1703 al gewonnen?
Slimmerd 18 augustus 2022 21:40
Wel in clichés antwoorden tijdens de presentatie.
ton duk 18 augustus 2022 22:31
Maradona 19 augustus 2022 11:14
Dank u
Kan ik nog gauw even mijn pooltje aanpassen grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen