Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

De VDP-in-een-hotel-soap

Gepost door Meneer 60% 
Meneer 60% 26 september 2022 15:05
Verdient een eigen topic, lijkt me. Want dit verhaal is nog lang niet af.

Hij is schuldig bevonden door de rechter. Als ik Han Kock goed beluisterde in het journaal net, heeft hij voor de rechter ook toegegeven de meisjes te hebben geduwd. Daarmee komt hij terug op zijn eerdere uitspraken. Dat is een stevige duw geweest, aangezien het ene meisje erdoor viel en het andere de muur raakte. Ik vind dit persoonlijk vreemd gedrag. Ik ben in mijn leven regelmatig boos geweest op kinderen van iemand anders, maar ik hen nog nooit de impuls gehad om ze op een agressieve manier aan te raken. Ik kan me ook niet voorstellen dat de meisjes hem aanvielen en hij zich moest verdedigen. Vreemde situatie met best wel milde reacties in Nederland. Als het een ander persoon was geweest dan VDP, laten we zeggen Evenepoel, of pakweg Memphis Depay, hadden we volgens mij allemaal heel anders gereageerd.

Ik vraag me ook af waarom hij in hoger beroep gaat. Hij heeft iets doms gedaan en krijgt een straf. Gelukkig mag hij het land uit en is het geld geen probleem voor hem. Boek gesloten, zou ik zeggen.

Bijkomende vragen voor de komende tijd:
- Valt de KNWU veel te verwijten? Zo ja, moeten er daarom koppen rollen?
- Gaat er systematisch iets fout in de manier waarop VDP communiceert, zoals o.a. Stef Clement zegt?
- Vraag die ik nog niet gesteld heb gezien: wijst dit alles ook niet op veel stress bij de zo relaxed ogende Van der Poel. Hebben sommige tegenslagen, zoals de Spelen en de Tour, er harder ingehakt dan we dachten? Zien we onze tweede wielerster ten onder gaan aan stress? Dat zal hopelijk toch niet?

En ja, natuurlijk, als wij vroeger gingen belletje trekken en er kwam een boze buurman achter ons aan, dan zeiden onze ouders 'Eigen schuld, dikke bult', in plaats van dat ze de politie belden. Maar dat ouders tegenwoordig veel te soft zijn, lijkt me een andere discussie. Meer voor het ouders-van-nu-forum. Bestaat dat?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/09/2022 15:12 door Meneer 60%.
Meneer 60% 26 september 2022 15:11
Reactie op Wielerflits waar ik om moest lachen:

"Duwde hij wel zijn beste wattage ooit? Want dat is natuurlijk wel interessant om te weten."

Misschien kan de Fin of de Roemeen het uitrekenen?
GillesEmanuel 26 september 2022 15:41
Ik ben vooral bang voor punt 3. Ik zie een MvdP die zoekende is. Zijn ploeg heeft hem altijd teveel vrij gelaten en teveel zijn zin gegeven. Maar nu komt hij omkadering, professionaliteit, te kort. Het is een golden boy maar juist die mannen zijn zo moeilijk goed te begeleiden. Ik hoop dat de juiste mensen om hem heen hem weer de MvdP maken zoals die was. Of nog liever; MvdP 2.0. Die de koers en zijn leven ervoor serieus neemt en het seizoen breed kan presteren.
Tinuz 26 september 2022 15:56
Horsie is back 26 september 2022 16:23
Meneer 60% Schreef:
-------------------------------------------------------
> Reactie op Wielerflits waar ik om moest lachen:
>
> "Duwde hij wel zijn beste wattage ooit? Want dat
> is natuurlijk wel interessant om te weten."
>
> Misschien kan de Fin of de Roemeen het uitrekenen?

De Fin en de Roemeen zijn hier wel markante begrippen geworden. Anders Oom Antoine toch wel.
Carlos Danger 26 september 2022 17:10
Meneer 60% Schreef:
-------------------------------------------------------
> Verdient een eigen topic, lijkt me. Want dit
> verhaal is nog lang niet af.
>
Boek gesloten, zou ik
> zeggen.


confused smiley
predator 26 september 2022 17:17
Vragen die bij mij opkwamen:


* Hadden er nog meer mensen op de gang last van deurkloppers? Of was dit specifiek op MvdP gericht?

* Is er misschien al eerder iets voorgevallen? Ik vind deurkloppen bij jonge meiden wel heel typisch gedrag.

* Het hotel zit bij een uitgaansgebied. Het risico van aangeschoten laat terugkomende gasten lijkt me nogal aanwezig (zie reviews hotel). Heeft serieus niemand bedacht dat dit kon gebeuren? Was MvdP eventueel ook met dronken mannen gaan matten?

* En waar was zijn vriendin bij het voorval? Het lijkt me dat die meiden anders reageren op een vrouw dan op een man.

* Heeft MvdP serieus geen enkel moment overwogen om iemand te appen? Ik zie tegenwoordig in diverse appgroepen ieder probleem langskomen (tering wat een kutbediening weer, wat een kloteweer, weer geen plek in de trein etc.)
Horsie is back 26 september 2022 18:00
Wellicht zijn er al veel te veel woorden aan vuil gemaakt. Maar "grappig" vond ik toch wel de WK trui met aan de ene kant de echte winnaar en aan de andere kant Mathieu, maar dan in de outfit van de boefjes uit mijn kindertijd (uit het Duck imperium, niet zijnde Bois-Le-Duc).

Zou in het Vlaamse Dagblad De Standaard gestaan hebben.
El Chaba 26 september 2022 18:21
Ach, het juiste verhaal zullen we wel nooit te weten komen.

Maar dan dit:

'Steun' voor Van der Poel: negatieve reviews voor hotel stromen binnen #
Mathieu van der Poel zit, na een uitspraak van de rechter, inmiddels weer in het vliegtuig naar Europa. De Nederlander werd in de nacht voorafgaand aan de WK-wegwedstrijd gearresteerd na een incident in een hotel waarbij hij twee pubermeisjes geduwd zou hebben.

De rechter in Sutherland Local Court achtte dat bewezen en legde Van der Poel een boete op, maar het hotel (Novotel Brighton-Le-Sands hotel) waar de renner overnachtte moet het alsnog ontgelden. Op internet stromen de negatieve reviews namelijk binnen.

Vrijwel alle recensenten geven het hotel slechts één ster. “Zeer lawaaierig”, “rennende kinderen op de gang”, “geen aanrader” en “bellen de politie als je nachtrust verpest wordt” zijn enkele reacties.
[www.wielerflits.nl]

Toch ook behoorlijk triest, als je het mij vraagt. Daar kan Van der Poel natuurlijk niks aan doen, maar dit neigt toch naar hooliganism in het wielrennen en volgens mij zit niemand daar op te wachten.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/09/2022 18:22 door El Chaba.
De zwarte trui 26 september 2022 18:45
Denk dat hij nog mazzel heeft gehad. Tegenwoordig wordt alles gefilmd. Had verwacht dat één van die meiden dr telefoon in de aanslag zou hebben om die flippende gast op beeld te zetten. Nog niks op Dumpert verschenen?

Hopelijk wordt het WK geen obsessie voor hem. Uit andere interviews bleek dat het WK cross dat op een gegeven moment wél werd.
Frederik D. 26 september 2022 19:00
Wellicht heeft Van der Poel die vervelende meisjes weggeduwd toen ze weer op zijn deur wilden bonken. Dat is dan een vorm van zelfverdediging en aldus oirbaar. Meisjes hebben ouders en die zijn in gebreke gebleven en dus aansprakelijk. Rotkinderen, rotouders. Blijf van elkaar en van elkaars spullen af en dus ook van elkaars deuren en oren. En zo niet, wie niet horen wil ...
Carlos Danger 26 september 2022 19:03
Benieuwd of hij komende week de Italiaanse koersen gaat rijden zoals gepland.
Misschien beter om de wegfiets in de schuur te zetten en alle frustratie eruit te rijden in het veld.
De zwarte trui 26 september 2022 19:11
3 jaar inreisverbod. Stelletje xenofoben zijn het ook.
Wind mee 26 september 2022 19:16
Dom verhaal. Dat er negatieve reviews binnenkomen na zo'n incident (met een bekend persoon) is natuurlijk bijna vanzelfsprekend te noemen. Vergelijkbaar met de langgezochte verkrachter die, na eindelijk gearresteerd te zijn, omschreven wordt door de buren als "een vent die ze altijd al merkwaardig vonden".
Nu heb ik zelf even op wat boekingssites gekeken naar het bewuste hotel en kom daar, buiten een enkele negatieve review, vooral positieve verhalen tegen. Wellicht dat wielerflits nog andere sites heeft bezocht en/of uit de honderden waarderingen die paar negatieve reviews extreem uitlicht. Mijn review wat betreft wielerflits in dezen is echter: niveautje Telegraaf
Nelis! 26 september 2022 20:29
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2022 06:00 door Nelis!.
Wind mee 26 september 2022 20:47
Ik volg je even niet. Ik ben "een sneue gast" die geblokkeerd moet worden omdat ik kritiek heb op een artikel van Wielerflits? Kom op zeg. Volgens mij houd ik het heel beschaafd en spreek ik niemand persoonlijk aan. Denk dat je weinig bezoekers over houdt als dat al een reden zou zijn voor een ban.
Cecchini 26 september 2022 20:50
Wat is er mis met de reactie van Wind Mee, gewoon een mening die volgens mij nergens over de schreef gaat. Ik zal wel iets missen.
El Chaba 26 september 2022 21:02
Doe nou eens één keer serieus moeite om zijn reacties te lezen: [wielerprikbord.nl]

Hij was zogenaamd 'nieuw' en al vanaf zijn allereerste reacties - terwijl hij claimt mij niet te kennen, zijn al zijn reacties aan mij - zonder één enkele uitzondering - direct of indirect negatief/denigrerend naar mij toe.

Lees het nou eens! En geef dan eens je eerlijke mening.
Wind mee 26 september 2022 21:16
Zucht, krijgen we dat verhaal weer. Ik heb helemaal geen trek in die kinderachtige argwaan van jou (niemand niet, vermoed ik). Vanaf het allereerste moment dat ik me hier meldde en op jou reageerde kom je met paranoïde verhaaltjes.
Ik zal het nog eens proberen met een toelichting: jij plaatst een artikel, ik reageer op de inhoud van het artikel, niets persoonlijk, niets van negativiteit t.o.v. van jou. Dat leest Stevie Wonder nog zonder leesbril.

Duidelijk?

Ik ken jou niet en ik heb helemaal niets persoonlijks tegen jou.

Ook duidelijk?

Hopelijk wel, dan gaan we nu weer verder met wielergerelateerd berichten plaatsen.
Nelis! 26 september 2022 21:27
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2022 06:00 door Nelis!.
El Chaba 26 september 2022 21:31
Wind mee 26 september 2022 21:32
Noem mij liever gewoon Wind Mee, sneue gast is niet echt een aanspreektitel waar je leuke discussies mee opstart.
El Chaba 26 september 2022 21:37
Gewoon niet meer reageren op mij - direct en ook niet indirect - dat is toch niet zo moeilijk? Zullen we dat afspreken?
Nelis! 26 september 2022 21:38
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2022 06:00 door Nelis!.
Wind mee 26 september 2022 21:43
Ik zie niet in waarom ik dat met je moet afspreken, zie ook mijn eerdere reactie. Het is niet persoonlijk wat mij betreft en ik reageer berichtinhoudelijk. Derhalve beperk ik me geenszins als jij iets plaatst waar ik op wil reageren. Wat jij daar dan mee doet is jouw keuze.
Nelis! 26 september 2022 21:50
.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2022 05:59 door Nelis!.
Wind mee 26 september 2022 22:05
Als je me dan toch met iets of iemand wil vergelijken dan prefereer ik "sneue gast" boven Baudet. Ik weet dat het synoniemen zijn, maar het eerste klinkt wat beschaafder.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/09/2022 22:06 door Wind mee.
Cecchini 26 september 2022 22:06
Ik heb die bloemlezing eens doorgelezen en zie werkelijk niet wat Wind Mee verkeerd zegt. Ik lees dat hij me wel eens complimenteert en ook wel eens tegenspreekt, maar nooit in denigrerende zin en ook ten aanzien van anderen zie ik ook niets onoorbaars. Ik vond daarentegen het WK topic weer eens ouderwets leuk. Andere Peter, de onverbeterlijke wijsneus, was in topvorm, en dat bedoel ik zeker niet cynisch, en het ging vooral over wielrennen en de tactische beschouwingen. Leuk.
Slimmerd 26 september 2022 22:07
Prima toch, die koersjes in Australië zijn toch wanneer die kindermepper zich in de modder sneeuw begeeft.
ton duk 27 september 2022 01:43
Ik hoorde vannacht ook bonken op mijn hotelkamer.2 meisjes van 13 en 14 .Ik laat ze binnen (ik ben geen MvdP)maar zit nu ook op het politiebureau..
Tis moelijk handelen in deze
Gr
Andere Peter 27 september 2022 02:15
Ongelooflijk kinderachtig inderdaad, die reviews.
Andere Peter 27 september 2022 02:20
Vanuit communicatie-oogpunt is in beroep gaan onvoorstelbaar dom. Zo houd je de soap gaande. Buitengewoon slecht geadviseerd. En waarom? Om je naam te zuiveren? Je bereikt echt het tegendeel zo.

Hij had gewoon direct diep door het stof moeten gaan. Berouw tonen en die meiden ieder een dure racefiets schenken.

Het lijkt mij overigens dat hij civielrechtelijk ook nog niet klaar is. Ik denk dat de papa van die meiden al wel een gratis consult heeft gehad bij een letselschade-advocaat. No cure no pay.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2022 02:38 door Andere Peter.
Andere Peter 27 september 2022 02:23
Valt de KNWU veel te verwijten? Zo ja, moeten er daarom koppen rollen?

Koppen rollen, dat hoeft voor mij niet. Maar het moet wel anders. laat een teammanager dit soort zaken regelen. De KNWU is met veel teveel uitzonderingen akkoord gegaan.

- op een raar moment afreizen
- slapen met vriendin
- slapen op een andere etage
- extra vroeg naar bed want slaaptekort inhalen.... hoe dan?
- sowieso... een hotel in het uitgaansleven van Sydney?
- akkoord gaan met het geheim houden voor de ploeggenoten (het is toch een gotspe dat de teamgenoten dit pas 5 min voor de start hoorden en dan alleen door het uitlekken)

Moet je je voorstellen dat die ploeggenoten nog tot dat moment dachten: ik ga mij eens even lekker uit de naad rijden voor Mat. Terwijl Mat alleen maar dacht: hopen dat we het geheim kunnen houden, ik ga een paar rondjes rijden en dan afstappen want dat roept minder vragen op dan wegblijven. Als bondscoach daarin meegaan, dan neem je je eigen team, niet eens serieus.

Probeer je eens voor te stellen dat Memphis Depay of Virgil van Dijk dat soort privileges wensen in Qatar. Zou Van Gaal dat toestaan?



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2022 02:50 door Andere Peter.
ton duk 27 september 2022 08:31
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> (uit het Duck

> imperium, niet zijnde Bois-Le-Duc).

Voorstedelijk DUKTown
Gr
>
Clavan 27 september 2022 09:01
De zwarte trui 27 september 2022 09:43
Zoals verwacht, onvermijdelijk tegenwoordig. Iemand opnarren en dan gaan filmen. Heerlijk.
Wanny 27 september 2022 09:48
Sub Culture 27 september 2022 09:59
Volgens Adrie van der Poel hadden de meisjes een Engels-Herentals accent.
Noot 27 september 2022 10:08
Aanklagen vanwege schenden privacy met het publiceren van die beelden. Dat zou ik doen tenminste.
Frederik D. 27 september 2022 10:46
Om er geen doekjes om te winden, je kreeg de wind van voren maar je hebt de wind mee. smiling smiley
Frederik D. 27 september 2022 10:48
Australisch plebs?
Frederik D. 27 september 2022 10:58
Die meisjes dienen hun excuses aan te bieden. Geluidsoverlast is ook geweld. En men mag zich tegen geweld verdedigen. Ook tegen geluidsoverlast van beesten en kinderen. Een zoemende rotmug om je hoofd mag je doodslaan. Goed, meisjes doodslaan hoeft nou ook weer niet. Het moet allemaal wel proportioneel zijn. Maar je mag ze aanspreken en als ze terwijl jij ze aanspreekt, weer op je deur bonken, mag je ze wegduwen. "Donder op."

Maar een aantal dingen liepen wel raar, te raar. Ondanks het verschijnsel jetlag laat aankomen in Australië. Schuiven met kamers.

Wel een soap.
Clavan 27 september 2022 11:32
Ik had niks anders verwacht van een land dat bestaat uit afstammelingen van geïmporteerde dieven en moordenaars. Allemaal 5e generatie Ned Kelly's
Tinuz 27 september 2022 12:00
Wokies allicht. Tokkies zijn een uitstervend ras.
Tinuz 27 september 2022 12:02
Wind Mee is waarschijnlijk good old Bromerta revisited.
Tinuz 27 september 2022 12:37
Als bewust onbespoten burger kom ik daar ook niet meer in.
Iedere buitenlander die daar de afgelopen tijd is binnengelaten heeft de wedstrijd eigenlijk al verloren, ook Remco dus. De winnaar zit dit keer thuis.
Horsie is back 27 september 2022 13:07
Niet bekend is of de (oratorische) oorwassing in het Brabants gebeurde of in het Engels. Aldus schreef Peter Winnen vanochtend in de Volkskrant. En ook: typisch Mathieu, zelf de kastanjes uit het vuur willen halen (zonder fluwelen handschoenen uiteraard, haast ik me erbij te zetten).

Mathieu van der Poel is onbetwist een eigenheimer. Als hij daarmee het schier onvoorstelbare doet op de fiets kroont iedereen hem tot keizer. Als hij echter aan het andere eind van het centrum zit valt "iedereen" over hem heen.

Advies van Horsie; Sing along with me

Someone's got it in for me
They're planting stories in the press
Whoever it is I wish they'd cut it out quick
But when they will I can only guess
Sub Culture 27 september 2022 13:10
Kan je daar Noord-Brabants of iets dergelijks van maken?
Horsie is back 27 september 2022 13:25
Sub Culture Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kan je daar Noord-Brabants of iets dergelijks van maken?

Iemand heeft het op me gemunt
Ze verspreiden roddels over me in de kranten
Wie het ook is, zou wensen dat ze daar rap mee stoppen
Maar wanneer daar kan ik alleen maar naar gissen

De song, Idiot Wind, is uiteraard van His Bobness, een der beste songs aller tijden, waarin het persoonlijke naadloos in het collectieve overgaat.

En Sub, nog bedankt voor je snelle reactie!
Eindhovuh 27 september 2022 13:38
Hahaha wanneer geef jij je ongelijk toe?
Eindhovuh 27 september 2022 13:42
Even los van het feit dat van der Poel dit ongelooflijk dom heeft aangepakt en de KNWU ook weer heeft gefaald.

Als ik ouder was van die meisjes zou ik me kapot schamen. En dat ook uitdragen.
Jouw kinderen hebben een topsporter, die zijn leven in het teken stelt van de sport, dermate zitten treiteren dat die uiteindelijk flipte. En daarmee een kans op de wereldtitel heeft verspeeld, een kans die een topsporter maar enkele keren krijgt. Dat zou ik oprecht erg vinden.
Orakel 27 september 2022 13:51
Blijkbaar vindt kamp van der Poel het niet erg dat het nog even doorsuddert en volgen ze volledig hun rechtvaardigheidsgevoel. In hun ogen is het onrechtvaardig dat je urenlang iemand treitert om vervolgens het grote slachtoffer uit te hangen. Stel de rechter had de familie (de ouders stonden er gewoon bij) ook een boete gegeven dan was de kous misschien wel af geweest.
Horsie is back 27 september 2022 14:47
Mathieu van der Poel heeft het advies van Chris Froome niet goed opgevolgd. Het is "Dutch reach" en niet "Dutch Overreach". Scheelt veel gedoe
betuweracer 27 september 2022 15:28
Double Dutch, Going Dutch, Dutch Oven, Dutch Reach. We komen er lekker vanaf in het Engels taalgebied.

Van der Poel hier toch eerder met een Dutch Breach?
Sjorsoll 27 september 2022 19:04
Waarom heb je je dan in godsnaam al drie keer laten vaccineren Tinuz??
Sjorsoll 27 september 2022 19:07
Waarom ben jij gevaccineerd?
Remko 27 september 2022 20:35
Rijdt VDP dit seizoen nog iets op de weg? Volgens pcs wel maar hoorde ook dat wk laatste wedstrijd zou zijn?
Luijt 27 september 2022 20:45
Gelukkig zijn er ook beelden, dan kan dit topic nog ff verder.
Spaak 27 september 2022 23:34
Helemaal mee eens, geen speld tussen te krijgen.
Al mag er van mij wel een kop gaan rollen. Dit incident staat niet op zichzelf, maar het is het zoveelste in een paar jaar tijd.

De miskleun van het pak en de sokken bij Van Vleuten, het Olympische wegrit-incident waarbij er toch nog eentje vooruit bleek te zijn, het plankje van VDP, etc.
Meneer 60% 28 september 2022 10:13
Ik denk dat bijna iedereen het ermee eens is dat dit gewoon kutmeiden zijn met kutouders. Welkom bij de club. Dit soort gevallen zijn tegenwoordig meer regel dan uitzondering, aldus deze vader van een bijna-tiener die nu praat als een oude man. Het wangedrag van kinderen ligt daarbij volgens de ouders altijd aan anderen, nooit aan het kind zelf.

Maar dat pleit MVDP natuurlijk niet vrij. Ik blijf erbij dat ik het het gedrag van hem vreemd vindt. Niet passend bij het beeld dat ik van hem had. Ik ben geen psycholoog, maar ik vind het de reactie van iemand die flink overspannen is.

Waarom had hij eigenlijk zo'n slaaptekort dat hij er al om 9 uur indook? Jetlag? Dus toch te laat naar Australië afgereisd?

Mevrouw 60% zei trouwens vanochtend: als jij een profrenner voor een belangrijke wedstrijd was geweest, was ik naar buiten gerend om die meiden de waarheid te vertellen. Dat had wel indruk gemaakt, kan ik u zeggen.
Chuck 28 september 2022 11:33
Wat die meiden en hun ouders al dan niet gedaan hebben, is voor mij als wielerliefhebber niet zo interessant. Het vervelende is vooral dat Van der Poel de situatie verre van professioneel heeft aangepakt, waarmee hij zichzelf en zijn land in de steek heeft gelaten. Het begon natuurlijk al met te laat naar Australië afreizen, waardoor hij niet genoeg tijd had om van de vliegreis en de jetlag te herstellen. Vervolgens pakt hij deze situatie geheel verkeerd aan: met een belletje naar de receptie was dit binnen 15 minuten opgelost geweest en had Van der Poel gewoon kunnen slapen. Door zo tekeer te gaan heeft hij zichzelf bepaald geen goede dienst bewezen. Door zichzelf centraal te stellen in het conflict, heeft hij zijn eigen WK verpest.

Verder zie ik niet in wat de KNWU verkeerd zou hebben gedaan: wanneer Van der Poel het heft in eigen hand neemt zonder iemand te informeren, is het moeilijk om iets aan de situatie te doen. In het beste geval hadden ze Van der Poel kunnen verbieden om op een andere verdieping te gaan slapen, maar is dat hoe je met een volwassen topsporter wilt omgaan?
Carlos Danger 28 september 2022 14:15
Het late afreizen had alles te maken met het feit, dat hij pas weer kort op de fiets zat en zich kort
voor het WK nog moest testen in een aantal Vlaamse koersen.
Clavan 28 september 2022 14:34
De Australische 'kwalitietspers' smult er van: 'Horror details of Dutch cyclist’s teen attack' drinking smiley



Met interviews van de vader: gevangenisstraffen worden geëist.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11256705/Furious-dad-claims-Dutch-cyclist-Mathieu-van-der-Poel-locked-assault-Novotel-Sydney.html
Carlos Danger 28 september 2022 14:37
Mag die foto weg. Het is te gruwelijk.
Horsie is back 28 september 2022 17:42
Ineens zijn er 3 kinderen in het spel, waarvan één pinned to a wall, een pin-up photo waarschijnlijk, die ook maar meedeed aan het knock-and-run spel.
Man bijt hond vraagt: Welke pin-up foto hangt bij U aan de muur?
Spaak 28 september 2022 19:58
Een afbeelding van de bekendste pin-up aller tijden: Jezus.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2022 19:59 door Spaak.
Horsie is back 28 september 2022 20:39
Spaak Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een afbeelding van de bekendste pin-up aller tijden: Jezus.

Had niet verwacht, dat hier iemand op zou reageren, dus dan ik ook maar.
Nu niemand, maar ooit de mooiste vrouw van de wereld. U weet het: "Beauty is in the eye of the beholder".
Andere Peter 29 september 2022 02:51
Ik vind het helemaal geen kutmeiden of kutouders. Elk kind is wel eens te druk gewest in een restaurant of speeltuin. Kennelijk heeft iets wat VdP deed die meiden getriggerd om op de deur te bonken.

De opmerkingen alsof ouders/meiden zich zouden excuseren slaan in mijn ogen ook de plank (een ander plankje dan dat van de OS...) mis. Een topsporter moet kunnen omgaan met een verstoring. Moet zich daarvan kunnen afsluiten. Toen Froome werd bespuugd was er hier niet zoveel medeleven.

Wat zou dit nu getriggerd hebben? Ik fantaseer er wat op los om al die rare gebeurtenissen zo logisch mogelijk aan elkaar te verbinden. Ik denk dat vdP vroeg naar bed ging om zijn vrouw te neuken (en niet om slaaptekort in te halen zoals hij achteraf zei). Daarom sliepen ze ook elders. Ik denk dat ze ofwel daarbij geluid maakten (kan een krakend bed zijn), ofwel dat ze op de gang al aan elkaar zaten. Die pubermeisjes kregen daar lucht van en ze vonden het lollig. Bakvissengiechelbui. Ze riepen wat of giechelden luidruchtig. Misschien luisterden ze aan de deur. VdP riep wat terug. Pubers reageren. Affijn, tegen die achtergrond kan zoiets gebeurd zijn. In mijn ogen houd je met die lezing het kleinste aantal onverklaarbare handelingen over.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2022 03:04 door Andere Peter.
ton duk 29 september 2022 05:39
Spaak Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een afbeelding van de bekendste pin-up aller
> tijden: Jezus.

Mooi ,bij mij ook
Nu zie ik enkel een pijl op het plafond.Toch fijn om te weten dat Mekka die kant oplegt
Gr
betuweracer 29 september 2022 08:24
Óf je bekijkt de filmpjes gewoon en leest je goed in.
Clavan 29 september 2022 08:52
Misschien viel door dat bonken op de deur de bloedzak van de haak?
ton duk 29 september 2022 09:36
Toen ik zondagmorgen het 1e bericht las mbt incident op hotelkamer ,dacht ik idd aan heterdaad bloedtransfusie ...
Gr
Koppizoektwachtwoord 29 september 2022 10:00
Ik ben wat ruimdenkender. Ik dacht aan dopingproducten in het algemeen.
Horsie is back 29 september 2022 13:19
Ik ben ook een nachtraver, maar posten om 02.51 uur doet het afbreukrisico bij prikbordposten inzake kwaliteit allengs toenemen. Dit geheel ter zijde. Eindelijk weer eens iemand, die ongehoord of beter ongevraagd het N-woord durft te gebruiken. Horsie had natuurlijk de eerste kunnen zijn door erop te wijzen, dat Oom Antoine al een door hemzelf geschreven artikel naar aanleiding van al deze perikelen had gepost, Presteren en Sex, en niet in de konttekst van prikkers met te veel fantasie, dus gaat het in dit artikel vooral om presteren op de fiets (Wattage trappen bijvoorbeeld) en pre-seksueel verkeer (sur-place ou allez comme Opi-Omi).

Out-of-the-box seit eh und je fabuleert AP er soms op los en dendert als een Forrest Gump door het wieler universum.
Als we het tijdstip van 22.30 uur aanhouden dan heeft het voorspel toch wel uren geduurd. En al die tijd bleef het bed maar kraken.

Zou het ook zo kunnen zijn, dat Mathieu oververmoeid met zijn muze (die op de foto vlak voor de start van Mathieu er bepaald radiant opstaat) aan zijn zijde prinsheerlijk lag te slapen en abrupt uit zijn natte droom werd gehaald? Een droom, waarin hij al bijna over de finish was en zijn armen qua wattage dat van zijn benen begon te overtreffen. Zodat na het ontwaken voor Mathieu diens lentegevoel ineens overging in een herfstkater. Vrij naar Zimmy.

Na dat bullyen waande Mathieu van der Poel zich natuurlijk een Raging Bull, die zijn blondinneke moest beschermen.

Disclaimer: Een nachtmerrie is niks vergeleken van wat je op klaarlichte dag en hier dus op de avond kan overkomen.
betuweracer 29 september 2022 14:02
Helder wat zich die nacht heeft afgespeeld, maar je moet het wel kunnen zien.

Het begint bij Jan Maas. Waarom zit die altijd bij de selectie? Waarom moest hij apart slapen? Waarom was Koos niet te bereiken toen het uit de hand liep.... nog verder uittekenen?
Mathieu stond in het begin van de avond alleen met een van die Australische Lolita's in de lift. Had a nice day? Knipoogje. Lolita soppend de lift uit. Mathieu snel terug naar z'n kamer en de slaapmedicatie die hij zojuist bij Koos was wezen halen in het water van Roxanne gedaan.
Lolita tegen der zussen: "Ja, hij vindt me echt leuk. Let maar op, hij doet open als ik aanklop." Mathieu ondertussen gewoon braaf wachtend tot ze zou komen en op het moment van aankloppen als de raging bull die hij is er achteraan gesprint. Was al klaar om die arme meid van alle kanten te grijpen tot hij zag dat er nog twee in de kamer waren en hij gefilmd werd. Subiet slap. En waarom een Roodhooft daar opeens was? Die hield wacht bij de vending machine voor Snickers en Mars. Zelfs Mathieu kan niet de hele nacht onuitputtelijk minderjarigen bevredigen - vrij naar Bob. Bovendien zou hij ook een keertje mogen als Mathieu naar de start ging. In mijn ogen houd je met die lezing het kleinste aantal onverklaarbare handelingen over.


Of niet. [Aangepast uit piëteit met de overgevoeligen]



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2022 14:59 door betuweracer.
Horsie is back 29 september 2022 14:39
@Betuweracer: Dit wordt een verbanning naar Hotel California, alwaar eagles je eeuwig gezelschap zullen houden.

Advies: op dit topic moet maar een slotje, zoals je regelmatig bij you tube video's ziet.
Clavan 29 september 2022 14:43
Op dit topic moet een sletje.
betuweracer 29 september 2022 14:46
Ik waardeer je inzicht tot zelfcensuur, al komt het wel wat laat in je prikcarrière.
Luijt 29 september 2022 16:39
"om zijn vrouw te neuken"
Nou nou AP.
Best wel rare tekst, in vele opzichten.
El Chaba 29 september 2022 20:56
Andere Peter Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik vind het helemaal geen kutmeiden of kutouders.
> Elk kind is wel eens te druk gewest in een
> restaurant of speeltuin.

Hier maak je echt een behoorlijke fout in je betoog.
Het gaat hier niet om (kleine) kinderen, die druk kunnen zijn in de speeltuin of een restaurant, maar om 13/14-jarigen. En zij spelen op die leeftijd echt niet meer in de speeltuin of een restaurant. Dat bevestig je overigens zelf later ook in je betoog door dan ineens over 'pubers' te spreken.

> Kennelijk heeft iets wat
> VdP deed die meiden getriggerd om op de deur te
> bonken.

Kennelijk betekent 'blijkbaar', 'duidelijk', 'evident', etc. Waaruit blijkt dat volgens jou? Volgens mij is nergens DUIDELIJK geworden waarom die meiden op zijn deur hebben lopen bonken. Een foute constatering dus wat mij betreft.
En zelfs als die meiden daar een reden voor hadden, wil dat toch niet per se zeggen, dat dat een goede/normale/terechte reden was?

> De opmerkingen alsof ouders/meiden zich zouden
> excuseren slaan in mijn ogen ook de plank (een
> ander plankje dan dat van de OS...) mis. Een
> topsporter moet kunnen omgaan met een verstoring.
> Moet zich daarvan kunnen afsluiten. Toen Froome
> werd bespuugd was er hier niet zoveel medeleven.

Waarom zou het één van het andere per se los van elkaar moeten staan? Het kan heel goed zijn, dat die ouders ook (enige) blaam treft, door die pubers laat op de avond door de gangen te lopen laten spelen van een hotel waar mensen normaal gesproken proberen te slapen (dat vind ik persoonlijk ook). Maar dat laat ook weer onverlet, dat - als dat dan toch gebeurt - dat ook weer niet de reactie van MvdP goed zou moeten praten (dat vind ik persoonlijk ook).
Dat kan toch prima samen gaan?

> Wat zou dit nu getriggerd hebben? Ik fantaseer er
> wat op los om al die rare gebeurtenissen zo
> logisch mogelijk aan elkaar te verbinden. Ik denk
> dat vdP vroeg naar bed ging om zijn vrouw te
> neuken (en niet om slaaptekort in te halen zoals
> hij achteraf zei). Daarom sliepen ze ook elders.
> Ik denk dat ze ofwel daarbij geluid maakten (kan
> een krakend bed zijn), ofwel dat ze op de gang al
> aan elkaar zaten. Die pubermeisjes kregen daar
> lucht van en ze vonden het lollig.
> Bakvissengiechelbui. Ze riepen wat of giechelden
> luidruchtig. Misschien luisterden ze aan de deur.
> VdP riep wat terug. Pubers reageren. Affijn, tegen
> die achtergrond kan zoiets gebeurd zijn. In mijn
> ogen houd je met die lezing het kleinste aantal
> onverklaarbare handelingen over.

Kan allemaal en ook weer niet. Persoonlijk vind ik dat niet heel boeiend.
Cecchini 29 september 2022 20:58
Gelukkig was Andere Peter live getuige. Die man is ook overal.
nachtwacht 30 september 2022 11:55
Jammer, ik vond je tekst wel humor.
Horsie is back 30 september 2022 13:48
Dat het peloton niets bijzonders doet bewijst dit artikel wel. Discuss
betuweracer 30 september 2022 14:26
Dank Horsie, aardig stuk. Dit vond ik wel een mooie passage:

Not unlike pro cycling, we distinguish a couple of exceptions in the race to life." Chih-Kuan Tung elaborated. "There are a few sperm cells that sprint away from the group in the balls with enormous speed, but already cease their run at the beginning of the penis shaft. We call them Lavreysens."

It is certainly not the only type that got nicknamed after their conscious counterparts. "The most common ones, that stay in the bunch for the whole race and finish it off in the end are dubbed Jakobsens. But we also see rare ones that swim away at the beginning of the penis shaft, to never be seen again by the others. A Remco. Further research showed that those cells are likely to become an artist or writer in life, where Jakobsens normally have trouble with the top and bottom side of country flags.

Of course there are also cells that run away but are caught with the egg cell in sight. We were thinking of Mäder or Wright so will stick with a 'Bahrein Not So Victorious' for now. And then there is one more rare cell that we couldn't find a proper cycling equivalent for. He remains forever on the bench in the balls so we called it 'This cell bows for no one.'



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2022 14:37 door betuweracer.
Horsie is back 30 september 2022 20:45
betuweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dank Horsie, aardig stuk. Dit vond ik wel een mooie passage:
>
> Not unlike pro cycling, we distinguish a couple of
> exceptions in the race to life." Chih-Kuan Tung
> elaborated. "There are a few sperm cells that
> sprint away from the group in the balls with
> enormous speed, but already cease their run at the
> beginning of the penis shaft. We call them
> Lavreysens."
>
> It is certainly not the only type that got
> nicknamed after their conscious counterparts. "The
> most common ones, that stay in the bunch for the
> whole race and finish it off in the end are dubbed
> Jakobsens. But we also see rare ones that swim
> away at the beginning of the penis shaft, to never
> be seen again by the others. A Remco. Further
> research showed that those cells are likely to
> become an artist or writer in life, where
> Jakobsens normally have trouble with the top and
> bottom side of country flags.
>
> Of course there are also cells that run away but
> are caught with the egg cell in sight. We were
> thinking of Mäder or Wright so will stick with a
> 'Bahrein Not So Victorious' for now. And then
> there is one more rare cell that we couldn't find
> a proper cycling equivalent for. He remains
> forever on the bench in the balls so we called it
> 'This cell bows for no one.'


Wat een humoristische fantasie etaleert betuweracer hier? Heb ik of anders Nachtwacht hem dan toch onderschat?

Punt van kritiek edoch. Harrie Lavreysen heeft niet alleen een supra versnelling in zijn benen, maar ook een finishing touch van formaat.
Dat begrip cease hoort toch thuis in Zimmy's repertoire met with the love that does not cease.

Disclaimer: Dit is natuurlijk geen huwelijksaanzoek. grinning smiley
Sjorsoll 30 september 2022 21:13
Ik denk dat we kunnen stellen dat we het erover eens zijn dat Van der Poel het (achteraf) beter anders had kunnen oplossen.
Onbegrijpelijk vind ik zijn reactie niet. In Nederland was hier nooit politie voor gekomen. Ik denk dat je met zo'n scenario als Nederlandse hotelgast helemaal geen rekening houdt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2022 21:13 door Sjorsoll.
betuweracer 30 september 2022 21:30
Wij gaat binnenkort batsen zonder fratsen. Kennelijk helpt het wel als ik in het Engels met je communiceer.

Louded by disabled praise, the impaccable outstander relieved himself by looking the right way.
Slimmerd 01 oktober 2022 10:02
Geen idee of je er in Nederland mee weg komt als je als 27-jarige man in slechts een boxershort gekleed, de kamer van een andere hotelgast binnenkomt, terwijl je achter twee minderjarige meisjes aan gaat...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/10/2022 10:02 door Slimmerd.
Sjorsoll 01 oktober 2022 14:00
Als je het zo verwoord dan zou je hier op zijn minst op een fikse celstraf kunnen rekenen ja.
ton duk 01 oktober 2022 15:06
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Geen idee of je er in Nederland mee weg komt als
> je als 27-jarige man in slechts een boxershort
> gekleed, de kamer van een andere hotelgast
> binnenkomt, terwijl je achter twee minderjarige
> meisjes aan gaat...

Toch wel de 1e en laatste keer dat ik MvdP nu Belgisch gedrag verwijt...
Gr
Wind mee 01 oktober 2022 15:51
De vergelijking gaat niet helemaal op: Belgen vallen doorgaans geen wildvreemden lastig, die gaan gewoon met de eigen familie in een geluiddichte kelder zitten
Andere Peter 01 oktober 2022 17:24
Politie komt wel degelijk voor veel minder, ook in NL. Het zou in NL niet zo snel voor de rechter zijn gekomen.

Maar dat heeft veel te maken met hoe de verdachte zich opstelt na de komst van de politie. Toon je dan berouw en wil je de boel sussen, dan kun je deëscaleren. Roep je dan hautain dat de meisjes fout waren en dat je over 12 uur een afspraak hebt om wereldkampioen te worden, dan kan ik mij wel voorstellen dat je mee moet in het busje. Ook in NL hoor. Het is hier echt 95% rare VdP en slechts 5% rare Australiërs.
Andere Peter 01 oktober 2022 17:32
Och, ik fantaseer er eens op los tav hoe het zou kunnen zijn gegaan. Ik poneer die gang van zaken ook helemaal niet als bewezen feitelijke zekerheid. Maar als mogelijk scenario dat past in de feiten. Uiteraard passen meerdere mogelijke scenario's daarin. Scenario's die vdP geheel vrijpleiten passen in mijn ogen niet.

Ik vind die beelden zeer schadelijk voor VdP, Die beelden doen mij negatiever denken over VdP dan ik deed voor die beelden.

VdP is ons lieverdje. Wanneer een zwarte joodse topsporter met zijn transgendervriendje uit dat hotelbed was gestormd, dan was de publieke afkeuring veel harder geweest, denk ik. Ik denk niet dat VdP beseft dat hij qua reputatieschade heel goed is weggekomen hier. Hij kan gewoon verder. Betaal je boete. Betuig spijt. Doe een mea culpa. En fiets verder. In hoger beroep gaan is een gotspe.

Natuurlijk spelen meisjes van 14 niet meer in speeltuinen. Het gaat mij erom dat iedereen in die leeftijd wel iets deed wat volwassenen vervelend vonden. En misschien deden we het wel juist daarom.
Andere Peter 01 oktober 2022 17:34
Zo moet je het ook verwoorden. Dat zijn de feiten. Zo is de beeldvorming in Australië, zonder de afleiding van: Van der Poel is een toprenner. Niemand staat boven de wet.
Sjorsoll 01 oktober 2022 21:46
Was jij erbij dan?
Sjorsoll 01 oktober 2022 21:49
De connotatie van halfnaakt achter twee minderjarige meisjes aan rennen is hopelijk wel anders dan de reden waarom hij is meegenomen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/10/2022 21:49 door Sjorsoll.
GillesEmanuel 03 oktober 2022 08:19
Geluk dwing je af, in hoogvorm was Mathieu dit niet overkomen. Vraag is of hij ooit nog in hoogvorm kan komen met zijn huidige werkbenadering en omkadering.
Andere Peter 04 oktober 2022 08:44
Nee. Ik kom tot die conclusie door louter VdP te geloven, aangevuld met verklaringen uit het NL kamp.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen