Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Dumoulin spreekt.

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 05 november 2022 10:39
In het NRC: [www.nrc.nl]
Ik vind het wel een mooi interview.
Tinuz 05 november 2022 11:34
Wat een drama weer. Dumoulin is veel meer de man van het ascetische monnikenbestaan hoog in de bergen - dan is de Himalaya wel een geschikte plek lijkt me. Het is een krankzinnige wereld.
Het zou mij niet geheel verbazen als we Dumoulin straks nooit meer in de bewoonde wereld terugzien. Tankink zal op een gegeven moment wel weer ergens opduiken - die heeft immers kids to feed.
Het beste Tom.
ton duk 05 november 2022 13:49
Nu word ie ook al gelost door zijn vrouw...
Gr
Horsie is back 05 november 2022 14:10
Windstilte. Alleen het gekwetter van vogels. En de voetstappen van drie mensen in het bos.

„Ik ga scheiden”, gaat hij plots verder. „Dat hebben we vorige week besloten.

Horsie was even niet bij de les en ging in gedachten ruim 5 jaar terug. Bermtoerisme.

"Ik denk dat bijna iedere topsporter op het hoogste niveau een steekje los heeft"
Hierbij aansluitend: "Ik geloof niet dat je op de toppen van je kunnen kunt presteren én tegelijk mentaal fit kunt zijn".
In de volgende alinea licht hij dit ook toe.
Horsie is back 05 november 2022 14:16
ton duk Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nu word ie ook al gelost door zijn vrouw...
> Gr

Dacht eerst, typisch Clavan, maar het is toch heus een Bois-le-Duc adept die een kort Bosch woord van 3 letters opmerking maakt. cool smiley
Frederik D. 05 november 2022 19:11
Een zeer boeiend karakter, die Tom Dumoulin.

Mijns inziens moet hij nu stoppen met het in de publiciteit treden. Ga bij de voedselbank werken, Tom, of word kloosterling. Je bent geen narcist en past eigenlijk niet in onze pretkletssamenleving. En ga ook geen boek schrijven. Of ga in de antiek. Liefde voor oud spul past bij je.

Ik heb zo maar het idee dat Tom gauw aan een "betere" vrouw geraakt. Geen kwaad woord over zijn ex-vrouw, hoor. Prima mens. Maar als de puzzelstukjes niet in elkaar passen, dan stopt het. Wellicht is die ex-vrouw wijzer dan Tom.

Toch een ontroerend mens, die Tom.
De zwarte trui 06 november 2022 16:02
Rico Verhoeven mag oppassen...

Voor nog meer zielenroerselen van een ex-renner: Thomas Dekker in de Perstribune
betuweracer 07 november 2022 11:34
Ik snap die (ex-) vrouw wel.
Horsie is back 07 november 2022 12:17
betuweracer Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik snap die (ex-) vrouw (jeugdliefde tijdens bijna de helft van Tom's leven) wel.

Zeg, Dr. Phil, wees eens wat duidelijker. "Wij" leren graag van je!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen