Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Sergio Tu

Gepost door Bizziecle 
Bizziecle 06 november 2022 14:23
Deze jongen kampioen tijdrijden van Taiwan gaat blijkbaar voor Bahrain fietsen. Weten jullie daar meer van?
Horsie is back 06 november 2022 16:45
lodjan 06 november 2022 17:52
De 33 jarige Feng wordt ingeruild voor de 25 jarige Tu. Zo kunnen ze weer een aantal jaar vooruit met een Taiwanees in de ploeg.

[www.wielerflits.nl]
lodjan 06 november 2022 17:54
Fietsenmerk Merida komt uit Taiwan.
Frederik D. 07 november 2022 20:52
Made in Taiwan, één keer gebruiken, drie keer stuk. smiling smiley Maar namens de Nederlandse regering en dit prikbord zal ik de bewoners van voormalig Formosa mijn excuses aanbieden voor het koloniseren van Formosa en het stichten van fort Zeelandia. En ik hoop dat de Taiwanezen hun excuses aanbieden voor het speelgoed dat ik kreeg en dat made in Taiwan was en als je er maar even naar keek, al bezweek. Kreeg ik vroeger al haast niets, als ik wat kreeg, was het made in Taiwan en direct naar de Filistijnen, die er ook niets mee konden. Zeer gekwetst ben ik. Zelfs de lijm uit Taiwan deugde niet zodat ik me nooit aan de Nachtwacht heb kunnen plakken. Kortom, leve Taiwan en zijn wielerploeg. smiling smiley
Horsie is back 07 november 2022 22:26
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------

> Zelfs de lijm uit Taiwan deugde niet zodat ik me nooit aan de Nachtwacht heb kunnen plakken. Kortom, leve Taiwan en zijn wielerploeg. smiling smiley

Voor 75 euries kunt U Uzelf levenslang aan "alle" schilderwerken van Rembrandt vergapen, overdrachtelijk vastlijmen dus.
Verder deel ik U namens Doutzen mee, in uw betoog door het bos de bomen niet meer te zien.
Frederik D. 08 november 2022 00:55
Euries, klinkt me te populistisch. En enige kroes zag ik niet bij Doutzen. smiling smiley
Clavan 08 november 2022 08:41
Ik heb thuis nog een Giant CFM1 frame hangen uit 1992. Qua carbon frames waren de Taiwanezen ( Giant) koploper toen.
Frederik D. 08 november 2022 10:29
Giant was een goed merk. En zal wellicht nog steeds goed zijn. Ik rijd soms nog op een Peugeot uit 1980. Door de stad. Dat wel. Maar doet het verder nog goed. Zij het niet echt licht. smiling smiley Dus geen carbon.
Horsie is back 08 november 2022 12:07
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Giant was een goed merk. En zal wellicht nog steeds goed zijn. Ik rijd soms nog op een Peugeot uit 1980. Door de stad. Dat wel. Maar doet het verder nog goed. Zij het niet echt licht. smiling smiley Dus geen carbon.

Doet me denken aan een onderzoek door Fred (het is geen grap, meneer) Grappe tussen een Pinarello uit de 80er jaren en een moderne Lapierre (2009). Op een klimmetje van rond de 9 minuten was er een 19 seconden verschil in het voordeel van de moderne LaPierre. Sinds 2009 is de ontwikkeling voortgegaan.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/11/2022 12:08 door Horsie is back.
Horsie is back 08 november 2022 12:12
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Euries, klinkt me te populistisch. En enige kroes zag ik niet bij Doutzen. smiling smiley

Bent U Neerlandicus? Ik zou euries eerder een dialectwoord noemen als je uit Veghel, Eindhoven, Bloemendaal, Flakkee komt.
Frederik D. 08 november 2022 13:47
Ik fiets niet meer om snel te zijn. smiling smiley
Frederik D. 08 november 2022 13:49
Een populistisch sociodialect. Populismes heb je overal. Zelfs in de "serieuze" journalistiek. En ook in het "klimaatdebat". smiling smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/11/2022 13:51 door Frederik D..
El Chaba 08 november 2022 22:16
Frederik D. 09 november 2022 18:12
Desalniettemin, we hebben wel degelijk een klimaatprobleem. Ik bekritiseer geenszins de klimaatwetenschap maar wel de populismes daar om heen. Ik denk zelfs dat een paar klimaatpopulismes averechts werken. Maar dat is natuurlijk geen stof voor dit prikbord. Moge men kerstmis uiterst sober vieren en moge iedereen zijn kerstpakket opsturen naar Oekraïne. Mijn ouders waren als kinderen blij met het Zweeds wittebrood. Moge de kinderen in Oekraïne ook enig levensvreugde kennen. Sorry dat ik om Oekraïne geef.
Luijt 10 november 2022 21:58
Uit Taiwan komen hele goede frames, zei wijlen Gijs van Tuijl al. Heb niet de indruk dat jij er meer van weet dan hij.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen