Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Podcast luistertip

Gepost door Clavan 
Clavan 08 december 2022 16:58
Arriere de la course met Ramses

Uur lang gesprek over uitdagingen, materiaal en valsspelen met Ramses Bekkenk. Het luisteren waard en bekijk de website even BeachBastards

[Einde commerciële mededeling]
Clavan 08 december 2022 16:59
Nee. Ik heb geen belangen in de winkel. Ik ken ze wel heel goed drinking smiley
Frederik D. 08 december 2022 18:41
Je hebt een uitgebreid netwerk. Ja, je hoort er echt bij. Meneer Hekking, houder des wets, verzinkt in een spontaan verzinkt zinkgat in vergelijking met jou. Je hebt vast ook zo je geheime doch cordiale connecties met het koningshuis, eveneens met Sigrid Kaag en via je dacha's met Poetin. En wellicht behoort Onze Lieve Heer ook tot je kennissenkring. Vraag als het jou en hem zo uitkomt, aan hem: Godjegod, dat koninkrijk van u, wordt dat nog wat? Ik daarentegen ken niemand, zelfs mezelf niet. Maar misschien ken ik een beetje Clavan en weet ik dat hij enige ironie verdraagt. Ach, die Frederik, laat hem maar sputteren. smiling smiley
Horsie is back 08 december 2022 19:30
Er is maar één Podcast het jaar rond echt de moeite waard en dat is natuurlijk de Slimmer Presteren Podcast: Hier
Want wie wil er niet Slimmer Presteren?

Voorbeeld:
De Nederlandse baanwielrenners hebben de Wolff met paintball beschoten, waardoor deze na 1 februari 2023, vlak voor het EK in the Home of Cycling, er niet meer bij kan zijn. "Ze" hebben namelijk een slimmer presteren trainer nodig en geen trainer, die beter zou zijn in de ontwikkeling van baanrenners. Nu zijn het immers allemaal wereldkampioenen. Snelle Harrie zegt erover: "We zijn geen gemakkelijke groep". "Bergje maar!" grinning smiley
Ik ben er nooit bij en hoef er ook geen serieuze mening over te hebben.

Morgen wordt overigens (niet alleen) de trainer met de provocerende pressie "hoe minder de bal des te sterker Oranje" aan een kruisverhoor onderworpen.
Clavan 08 december 2022 20:33
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen