Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Astana ontslaat Lopez

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 12 december 2022 22:39
Blijkbaar hebben ze nieuw bewijs van zijn relatie met dokter Marcos Maynar.
Lopez ontkent nog steeds, maar dit lijkt me einde verhaal voor Superman.
Carlos Danger 12 december 2022 23:47
Misschien weet Lois nog raad.
Maar als je bij Astana wordt ontslagen, dan heb je er wel een enorme puinhoop van gemaakt.
Horsie is back 14 december 2022 00:14
Na Onana hebben we nu dus (kennelijk) een middel om vruchtbaarheidsproblemen op te lossen aan het handje. Polletje, polletje.

De opgeworpen vraag: Als het profwielrennen dan zo zuiver op de graat is, waarom worden dan (ook dit jaar weer) de records neergezet door de dopers steeds weer opnieuw gebroken? Een antwoord komt van Cycling Weekly hier.

Over de vraag of er tijdens het WK in Qatar doping wordt gebruikt hoeven we ons uiteraard geen illusies te maken. Nope, tot nu toe liefst 369 controle's verordonneert door baas Infantino (het liefst zou ik één letter willen veranderen, maar Horsie moet netjes blijven) bewijzen het immers. Middelen om vruchtbaarheidsproblemen van het gras te tacklen zijn uiteraard niet meer aan de orde.

Disclaimer: De vraag is hier natuurlijk wel of de vraagstelling zelve wel dopingproof is.
Clavan 14 december 2022 12:25
De zwarte trui 19 december 2022 14:47
De een zijn dood...

Cav wordt als zonnekoning binnengehaald. SEG knechtje Bol sluipt mee in het spoor van de oude meester en mag nog even dromen van coureur zijn. Met Martin Laas is er zowaar sprake van een sprinttrein?

Nurbergen Nurlykhassym, wie kent hem niet, moet zijn plekje in het pro team afstaan (aan Bol) en gaat in het conti team verder.
Eindhovuh 19 december 2022 16:01
Waarom zou SEG zo graag een packadge deal willen? Ik zou als Cav tamelijk geïrriteerd zijn dat mijn management mijn persoonlijke belang niet bovenaan heeft staan. Voor Bol is dit de redding geweest. Of mis ik iets in de relatie tussen Bol en Cavendish?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen