Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Vrijspraak MvdP

Gepost door Carlos Danger 
Carlos Danger 13 december 2022 12:29
Horsie is back 13 december 2022 12:45
Pas MAL: die blik van de muze als Horsie dit zo mag orakelen.
Eindhovuh 13 december 2022 13:26
Shakespeare had gelijk, Much ado about nothing.
Horsie is back 13 december 2022 14:21
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Shakespeare had gelijk, Much ado about nothing.

Don't ask me nothing about nothing, I might tell you the truth, zingt de hedendaagse Shakespeare.
Eindhovuh 13 december 2022 15:47
Benieuwd of Dylan over 400 jaar ook nog gelezen/geluisterd wordt.

Al met al wel een treurige affaire met MvdP, WK naar de klote om niets, hoeveel echte kansen krijg je als prof nu in je carrière.
betuweracer 13 december 2022 16:56
Klassejustitie! Die pedofielen komen tegenwoordig ook overal mee weg! Evaldas Sŭskewiskîus was hier niet mee weggekomen!

Fijn voor Mathieu dat het nu helemaal klaar is. Om het te vieren zou ik dat troosteloze geklos laten voor wat het nooit zal zijn en lekker naar de TDU gaan. Een van de mooiste koersen van het jaar - zo weet elke goede verstaander van koers.
Wind mee 13 december 2022 19:20
Nou ja, nothing?

Er lag natuurlijk wel een zaak en er is iets gebeurd wat tot die zaak leidde. Dat hij nu vrijgesproken is zegt niets over het wél of niet bestaan van dat incident. Het zegt wel iets over de schuldvraag en of MvdP aansprakelijk gesteld dan wel gestraft kan worden voor wat er zich heeft afgespeeld.
Andere Peter 13 december 2022 22:47
Pyrrusoverwinning. Het is wel een heel pijnlijke nederlaag wanneer je je als kampioen tevreden moet stellen met: ik verloor doordat ik mij liet provoceren door twee minderjarige meisjes.
Andere Peter 13 december 2022 22:48
Pedofilie is natuurlijk nooit het verwijt geweest.
Eindhovuh 14 december 2022 11:01
Achteraf lag er dus geen zaak en is hij ten onrechte met veel bombarie van zijn bed gelicht. Ze hadden prima hem kunnen vragen de dag erna even langs te komen.
In Nederland is er slechts in 11% van de gevallen vrijspraak. Vaak bij gebrek aan echt bewijs. Hier is er geen gebrek aan bewijs, maar gebrek aan een serieuze casus. Daaruit kan je dus afleiden, dat de politie totaal overtrokken heeft gereageerd.
Je kan MvdP natuurlijk verwijten dat je überhaupt niet in die situatie moet komen.
Horsie is back 14 december 2022 13:51
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Achteraf lag er dus geen zaak en is hij ten onrechte met veel bombarie van zijn bed gelicht.

Volgens mij was het probleeem juist, dat hij in recordtijd uit zijn bed kwam.
Carlos Danger 14 december 2022 22:39
Nu alleen nog een schadeclaim indienen bij de ouders voor het missen van de wereldtitel.
Luijt 15 december 2022 00:05
Nog meer aandacht voor die kutkinderen die het WK hebben verkloot. Prima appèlrechter by the way.
Frederik D. 15 december 2022 11:51
Kutkinderen. Het gaat inderdaad om meisjes. smiling smiley Wellicht zijn het verder aardige meisjes, die helaas op die dag uit de band sprongen. Het hotelleven is vervelend en noopt tot onaanvaardbaar gedrag, zo zeiden mijn vrouw en ik eens tot elkaar op een hotelkamer. We konden ons voorstellen dat popartiesten van weleer hun hotelkamers afbraken. Maar netjes als we waren, braken we niets af en lieten we de andere gasten met rust. smiling smiley Charlie Watts, drummer van, nam een eigen theeservies mee naar zijn hotelkamers zodat hij zijn tijd kon verdoen met zijn eigen rituelen. Een gepaste straf voor de meisjes in kwestie zou zijn: kleumend langs de lijn een veldrit van Van der Poel bijwonen en na afloop elk een gesigneerd shirt van Van der Poel in ontvangst nemen. smiling smiley



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/12/2022 12:05 door Frederik D..
Wind mee 16 december 2022 13:11
Persoonlijk zou ik nog liever wat "hard time" doen in het plaatslijk gevang of zeepjes rapen in de douches van de Van Mesdag, maar ieder zijn voorkeur natuurlijk als het om de justitiële afhandeling van dergelijke zaken gaat.
Horsie is back 18 december 2022 15:40
Van der Poel wordt met een schrik wakker van een stevig geluid. Zijn er waarachtig weer dekselse tieners op de gang, die mij beentje willen lichten? Goeddoeme, het is Curiosity the Cat, die me toeschreeuwt: "Dadelijk ben je je 10km WR kwijt, sulle". Gelukkig, ik ben de Zweedse van der Poel. Tedje-Jan was bezig de ijsbloemen buiten te zetten en reed al 23 ronden achtereen beneden het WR-schema van Nils van der Poel. Het duurde net allemaal 2 ronden te ver. Wel had Ted-Jan Bloemen het hele B-veld op twee na op minimaal 1 ronde gereden.
ton duk 18 december 2022 17:56
Wind mee Schreef:
-------------------------------------------------------
> in de
> douches van de Van Mesdag

die dan weer niet bekend staan om het spannende panorama
Gr
Luijt 19 december 2022 09:55
Het duurde inderdaad net te ver voor Tedje-Jan.
Zonder kwartetstart was ie ook niet onder de 12.40 gekomen.
Tjappie2 19 december 2022 12:11
Horsie is back Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wel had Ted-Jan Bloemen
> het hele B-veld op twee na op minimaal 1 ronde
> gereden.

Klinkt als een veldrit.
Horsie is back 19 december 2022 12:12
Luijt Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het duurde inderdaad net te ver voor Tedje-Jan.
> Zonder kwartetstart was ie ook niet onder de 12.40 gekomen.

De kwartetstart had ik niet meegekregen. Maar om nu Ted-Jan voor dat effect meer dan 6 seconden aan zijn broek te smeren lijkt me ook ietwat overdreven. Hebt U daar concrete cijfers over? Bert Blocken becijferde bijvoorbeeld wel voor een racefiets met een ongeveer 15% hogere snelheid dan in Calgary op 50m afstand achter een motor rijden een winst van 1,6s per km. Vergelijkenderwijs kom je dan uiteraard heel gemakkelijk aan jouw cijfer, maar de situaties zijn dan weer niet dezelfde. Maar ik wil nu eens geen armpje drukken met jou. Het ging mij om de heel aparte prestatie en daarom vermeldde ik ook niet, dat er op hoogte werd gereden, waar tegenover staat, dat het hoogtevoordeel voor een deel weer werd opgeslokt door de altmodische ijsbereiding.Thialf blijkt toch het Aguascalientes van het schaatsen te zijn. cool smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19/12/2022 12:20 door Horsie is back.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen