Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Fijne kerstdagen

Gepost door Brieske 
Brieske 23 december 2022 09:02
Waarde prikkers,

Fijne dagen, veel gezondheid en geluk voor 2023.

Groet
Clavan 23 december 2022 13:36
Insgelijks Brieske. Dat we allemaal maar grote jongens mogen worden.
Brieske 23 december 2022 14:56
Niet zo serieus Clavan, het was maar een grapje...

Groet
Horsie is back 23 december 2022 16:10
Even serieus Brieske, verplichte stof voor na het kerstdiner. Hier
Clavan 23 december 2022 16:23
Als ik echt serieus was had ik je een gezegende kerst toegewenst.
Frederik D. 23 december 2022 17:36
Insgelijks. En moge elke prikker dagen beleven die niet al te vreselijk zijn ondanks de kerstkitsch.

Moge Van Aert ook mooie en rustige kerstdagen beleven en niet aan zijn deur lastig worden gevallen door al te opdringerige fans van velerlei kunne. Lees zijn klacht op Nu.nl

Verder mijn excuses voor ieders verleden en voor andermans opmerkingen zoals die van Jacinda Ardern, geen wielrenster overigens en trouwens ook geen arrogant cunt. En uiteraard aan een ieder een diep, diep dankjewel, ook aan Meghan en Harry voor hun netflixserie, waarvoor ik uit het diepst van mijn hart bedank:

[www.youtube.com]



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/12/2022 17:43 door Frederik D..
Horsie is back 23 december 2022 21:07
Go away from my window
Leave at your own chosen speed

Uit het allerbeste anti-fan lied aller tijden.

Waarom U excuses wilt aanbieden voor Jacinda Ardern is mij een raadsel, maar hebt U er wel eens aangedacht excuses aan te bieden voor de vele zonnetjes. grinning smiley
Frederik D. 24 december 2022 01:08
Jacinda schold een medepoliticus uit terwijl ze dacht dat de microfoon uitstond. Niet erg netjes maar ja, kan gebeuren. Maar ze loste het akkefietje fraai op. En ach, ook Jacinda is maar een mens. En heeft wellicht net zo'n incorrecte muzieksmaak als die mevrouw in Finland. Afijn, nieuws dat niemand in Nederland interesseert, zeker niemand in oud Zeeland, alwaar ooit de Zeeuwse knol een begrip was net als het botergeel Zeeuws meisje onzer dromen. Over de muzieksmaak der wielrenners hebben we het maar niet. Et cetera.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/12/2022 01:09 door Frederik D..
Bizziecle 24 december 2022 07:06
Fijne Kerstdagen
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen