Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Voortbestaan Wielerprikbord

Gepost door Bizziecle 
Bizziecle 27 december 2022 08:29
Naar aanleiding van de oproep van Spaak heb ik
vorige maand aangeboden de rechten over te willen nemen. Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen. Niettemin wil ik graag deze week uitsluitsel krijgen.
Eqquipo 28 december 2022 12:19
Mooi dat je dit aanbod doet Bizziecle! Hopelijk komen jullie eruit. Spaak(?)
Spaak 28 december 2022 19:17
Ha Bizziecle, ik heb je een PM gestuurd!
Horsie is back 29 december 2022 13:32
Benieuwd of Spakie en Bicyclette het wiel weer een flinke aerodynamische Schwung kunnen geven. Aan snelle Harrie, die nu even een sabbatical week draait en dan weer de cave ingaat, want Grenchen is tamelijk dichtbij, zal het niet liggen. Apropos, Matthijs Büchli heeft dan eindelijk zijn eerste duursprintoverwinning binnen. Lorena Wiebes won dezelfde discipline (scratch) bij het NK in Apeldoorn, dat vandaag eindigt.
El Chaba 30 december 2022 01:05
Het blijft toch ergerniswekkend en bewonderenswaardig tegelijk, hoe jij bijna elk topic hier kaapt om te switchen naar hetzij het baanwielrennen (meestal), hetzij het werelduurrecord (soms). winking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/12/2022 01:07 door El Chaba.
Horsie is back 30 december 2022 01:51
Dan vergeet El Chaba nog de uitstapjes naar dopingijs, vrouwen, Zimmy en inderdaad baanwielrennen.
Ik ga niet beweren, dat onder de vlag van dit wielerprikbord alles wat met draaiende wielen te maken heeft zou moeten vallen, maar de niche koers vind ik wel heel erg eng als U begrijpt wat ik bedoel. One-trick pony's zie ik genoeg in de wei.

Hoe dit nu op te lossen? Ik had uiteraard een topic NK Baanwielrennen kunnen openen, het topic De Vrouwen van 2022 was echter al grensoverschrijdend genoeg, maar ik druk niet graag de stempel op deze prik al is dat nu wel even heel erg gemakkelijk.

Als tip: Maak een paar goed beschreven vaste topics of zelfs maar één waar het wielrennen van verschillende kanten mag/kan worden belicht.

Disclaimer: Ik ben inderdaad net Klein Duimpje, verzamel allerlei kruimels (nuggets soms), die ik op een door mij gekozen geschikt moment hier drop.
Horsie is back 31 december 2022 22:47
Busje komt zo. Weet alleen niet wanneer. De crowdfunding is nog niet voltooid. Dat 2023 voor iedereen maar veul mag WURden.
Frederik D. 01 januari 2023 00:26
Het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven.

We hebben Claudia de Breij met haar breiwerkjes overleefd.

Iedereen een goed, en vooral vreedzaam, 2023. Moge dit prikbord voort blijven bestaan. Moge er mooie WURs gereden worden. Mag het voortmodderen voortduren. En zo voort.
Luijt 01 januari 2023 02:05
Kut baanwielrennen, vroeger vond ik wel leuk.
Frederik D. 01 januari 2023 11:12
Achter de grote motoren op de baan?
ton duk 01 januari 2023 11:41
Dat vond ik idd altijd fascinerend
Gaby Minneboo,denk ik dan
Gr
Bizziecle 01 januari 2023 11:45
De beste wensen allemaal voor een mooi nieuw wielerseizoen.
Horsie is back 01 januari 2023 14:02
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Achter de grote motoren op de baan?

Dit?
Horsie is back 01 januari 2023 14:09
Frederik D. Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven.
>
> We hebben Claudia de Breij met haar breiwerkjes
> overleefd.
>
> Iedereen een goed, en vooral vreedzaam, 2023. Moge
> dit prikbord voort blijven bestaan. Moge er mooie
> WURs gereden worden. Mag het voortmodderen
> voortduren. En zo voort.

U bedoelt het breiwerk uit één stuk, Claudia herself. For good luck (recencies) had ze een roze undie aan.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen