Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Over het VSS Milaan-San Remo

Gepost door Wind mee 
Wind mee 17 maart 2023 00:24
Hier ruimte voor bespiegelingen en commentaar op andermans voorspellingen.
Horsie is back 17 maart 2023 00:40
Dit topic ademt wel een zweem van aanmatiging.
Ik verbaasde me voorts wel over de voorspelling van @Zwarte trui, die Mathieu van der Poel doorhaalt en attendeert op thyrax en cortisonen, alsof 'em wil zeggen, dat de winnaar in elk geval daarvan gebruik zal maken. Is hij een nazaat van Oom Antoine? Dan is de winnaar in elk geval geen JumboVisma renner.

Verder zag ik een aantal zaken, die ik niet meer kon verifiëren.

Disclaimer: Ik gebruik al jaren Euthyrox (gelijk aan Thyrax).
El Chaba 18 maart 2023 15:46
Zo, Wind mee, vertel eens.
Hoe verklaar je dat jij - die hier herhaaldelijk aan mij en anderen heeft geschreven mij niet te kennen en geen vete met mij te hebben - dat tenminste één prikker (Slimmerd, zie het VSS MsR topic) heeft gezien, dat jij in eerste instantie mijn achternaam hebt opgeschreven (en later snel weer hebt gewijzigd in Cavendish)..?!?
Wind mee 18 maart 2023 23:11
Dacht dat een achternaampje (die je me overigens zelf prijsgaf in één van je vele pb's) wat leuker zou overkomen dan die nare ziektes waar jij je vss-jes en berichten mee lardeert.

Toen bedacht ik echter dat Cavendish, gezien zijn deelname aan de koers, iets meer kans op winst zou hebben dan jij en nam ik de weloverwogen gok mijn voorspelling aan te passen.

Achteraf bezien natuurlijk lood om oud ijzer.
El Chaba 19 maart 2023 23:47
Oh, dus nu geef je het wel toe? Net in het VSS MSr-topic deed je tegen Slimmerd nog alsof hij onzin praatte. Beetje vreemd niet waar?

Maar goed, je kletst sowieso onzin, want ik heb mijn achternaam NOOIT in een PB aan jou prijsgegeven. Laat maar zien en stuur dat PB maar aan mij door. Dat gaat dus nooit gebeuren want dat bericht bestaat helemaal niet!

Je liegt, je bedriegt, je verdraait en verzint van alles bij elkaar om jezelf schoon te praten. Ik wist het al vanaf het begin - en vele (oud)prikkers, zoals Brieske, Merijntje Mortirolo, Betuweracer, Sijbriskie, Prikdude, Tjappie en vele anderen met mij - maar dit moet nu ook voor de rest wel het ultieme bewijs zijn, dat jij de zoveelste kloon bent van Massimo, die gestoorde gek, die mij hier - en via mijn privémail al zeker zes jaar lastig valt.

Natuurlijk zou ik beter niet reageren op jou en dat doe ik dan ook meestal niet - maar ik kan moeilijk voorbij gaan aan dit soort gestoorde acties, die bovendien ook nog wettelijk verboden zijn (privacywetgeving).

Daarnaast lieg je ook regelmatig dat het gedrukt staat, zoals in dat topic laatst, waarin Brieske je vraagt mij niet continu te bashen en jij vervolgens ter verdediging antwoordt dat er van je 215 berichten slechts 11 aan mij gericht zijn. [wielerprikbord.nl]

Dus toen maar even nageteld en ik kwam bij jouw laatste 90 berichten (destijds) al uit op 27 (!) berichten rechtstreeks aan mij gericht plus ook nog een aantal berichten aan anderen óver mij. Je liegt dus gewoon alles bij elkaar, tel maar na hier: [wielerprikbord.nl]
Hoe gestoord kan een mens zijn??

Spaak heeft inmiddels ook toegegeven dat jij meer dan waarschijnlijk een kloon van Massimo bent, maar hij wil je niet verwijderen, omdat dat geen zin heeft, aangezien je met VPN werkt en dus toch gewoon weer voor de zoveelste terugkeert onder een andere alias.
Dat is dan zijn keuze en die zal ik maar moeten accepteren.
Bovendien worden hij - en ongetwijfeld ook vele andere prikkers - natuurlijk schijtziek van dit gezeik elke keer, maar geloof mij, ik nog vele malen meer dan hen.

En je hoeft hier van mij eigenlijk niet eens weg, maar laat mij gewoon met rust. Reageer niet meer op mij, buiten dan op dit bericht in deze thread.
Als je echter in elk ander (toekomstig) topic nog één keer op mij reageert, dan ga ik simpelweg de eer aan mezelf houden en hier verdwijnen (ik blijf alleen het VSS nog spelen en de stand bijhouden), aangezien dat kennelijk de enige manier is om van jou af te komen.

Het grappige is nota bene, dat ik daar niet alleen mezelf mee heb, maar jou misschien nog wel meer, omdat dit het laatste podium is, waar jij me nog kan lastig vallen. Uit Cyclear, het Cyclearforum en de groepsapp ben jij reeds lang verwijderd, dus alleen het prikbord rest jou nog. En natuurlijk mijn privémail, maar dat is niet zo boeiend, aangezien anderen daar geen last van hebben, ik jou en jouw klonen al tijden lang geen antwoord geef en ik toch reeds in een vergevorderd stadium ben om een ander mailadres te nemen.

Je hebt mijn - en dus ook je eigen lot - op dit prikbord in jouw eigen handen. Leuk, hè?
Succes ermee!



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/03/2023 08:50 door El Chaba.
Sjorsoll 20 maart 2023 06:32
Sterkte dude. Wat betreft e-mail: je kunt uiteraard e-mails blokkeren van een bepaalde afzender. Als die afzender telkens van adres veranderd, dan kun je daar helaas niets aan doen, behalve de afzender van het eerste verdachte bericht direct weer blokkeren.
Wel kun je je e-mail adres veranderen. Gezien de emoties die al jaren bij je los komen over dit onderwerp raad ik je dat aan, hoewel ik natuurlijk niet weet hoe waardevol juist dit e-mail adres voor je is.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/03/2023 06:40 door Sjorsoll.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen