Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Studio Tour

Gepost door Carlos Danger 
Carlos Danger 02 juli 2015 20:01
Nooit gedacht, dat het zover ooit zou komen, maar IK MIS MART NU AL.
Met deze tenenkrommende, banale, platte saaiheid op de Nederlandse publieke zender, rest nog slechts het evenzo saaie 'Vive le Velo'.
Toch maar snel nog een vakantie boeken naar Eritrea, waar de Tour met veel enthousiasme gevolgd zal worden.
Eddy Veen 02 juli 2015 20:04
Ik vond het ook saai en nu kon ik nog zappen naar RTV Utrecht voor de ploegenpresentatie.
rustdag 02 juli 2015 20:10
Herman van der Zandt ded het erg leuk. stuur dione met Pensioen en haal hem binnen. stond een hoop volk, helaas geen oranje rook bommen en fakkels.
koos1 02 juli 2015 20:26
Het was inderdaad...saaaaaai. En totaal sfeerloos programma
Het is nu tot een kopie geworden van de al net zo saaie EK-WK programma's van de NOS.
Massimo 02 juli 2015 21:14
En wat vond Romain Bakelants precies van Herman?
Eddy Veen 02 juli 2015 21:15
'Hoe de Tour naar Utrecht kwam' was vanavond daarentegen bijzonder bezienswaardig.
lodjan 02 juli 2015 21:29
Ik heb naar de ploegenpresentatie op Eurosport gekeken en heb het dus gemist, maar ik begrijp dat ik niets gemist heb en geen moeite hoef te doen om het ergens terug te kijken?
Bij Eurosport was het bijzonder irritant dat juist bij de presentaties van mijn favoriete ploegen 'backstage-interviews' werden getoond met Froome en Quintana. Toch iets gemist dus...
Andere Peter 02 juli 2015 21:36
DeMart heeft Vander Zande allang eens voorgesteld als zijn opvolger.

Ik vind het overigens suf om na één zo'n opstartuitzending te piepen. Zo'n programma moet altijd even warm draaien voordat het loopt, dat geldt ook voor de (uiteindelijk)
geslaagde programma's
rustdag 02 juli 2015 21:42
Hij vond herman een schatje..
Pyama 02 juli 2015 22:46
Herman maakte behoorlijk wat tenenkrommende foutjes. Dus Mart heeft inderdaad zijn opvolger gevonden.
lodjan 02 juli 2015 22:55
Herman was een last-minute invaller voor een zieke Eric Corton. Dat in overweging nemende deed hij het best goed. Ja, ik heb die foutjes ook gehoord, maar wie zou het foutloos hebben gedaan?
Slimmerd 02 juli 2015 23:06
En terecht dat deMart dat deed, Herman-de-Scherman is nu al de nieuwe Mart!
Tijd voor eigen programma's voor deze baas.
Inigo 02 juli 2015 23:49
Herman deed het prima! Heerlijk die talen spreken.
Die Filemon daarentegen, wat had die gespoten?
D. Marrage 03 juli 2015 00:44
Studio Tour: koude start. Maar het programma is vast beter te verteren als er wel een etappe aan voorafgegaan is, en als er niet (noodgedwongen) zeven verschillende gasten zijn..
Herman: grote klasse. Wat een monsterklus.
Filemon: ach.
Staartje Kroon (op verzoek van Rudy T, edit): doet-ie waarschijnlijk voor Miss Been. Als zij dan met hem trouwt heet ze voortaan José Staart-Been.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/07/2015 10:17 door D. Marrage.
Rudy t. 03 juli 2015 07:51
En het staartje van karsten kroon?
Prikdude 03 juli 2015 09:19
[nos.nl]

Is de rest nou zo dom, of Elijzen zo slim?
Brieske 03 juli 2015 09:39
Dat pikkie? Oh die...
Dat is eigenlijk het opvulsel voor het sneetje in de kin van Elijzen, vroeger waren die Siamees, wist je dat niet?

Groet
D. Marrage 03 juli 2015 10:14
Prikdude Schreef:
-------------------------------------------------------
> [nos.nl]
> Is de rest nou zo dom, of Elijzen zo slim?

In elk geval vreemd als je dit vergelijkt met de VSS... Daarin gelooft bijna niemand in Contador, bij de Wegkapiteins is hij erg populair.
Spaak 03 juli 2015 10:39
Heeft natuurlijk ook te maken met het puntenbudget van dat spelletje, waarin Froome veel duurder is dan Contador.
Kuiperberg 03 juli 2015 13:13
Ik moest wel lachen om Karsten Kroon; die is helemaal trendy met baard en staartje. Scheelde dat hij geen Boedhha t-shirt aan had. Er waren teveel gasten uitgenodigd, waardoor het programma niet lekker liep. Vraag gewoon twee gasten en laat die aan het woord. Nu, moest iedereen even zijn mening geven, waarvoor eigenlijk de tijd ontbrak. Mart kom nog maar een jaartje terug, svp.
Sub Culture 03 juli 2015 18:26
Ben toevallig op een heruitzending terecht gekomen.

Ik onthoud vooral dat Kroon in volle midlifecrisis zit.
Linkebal 03 juli 2015 23:40
Tour du Jour was minstens even saai. Vond het leuker op de Mariaplaats met een hoop publiek erbij. Beetje de VI Oranje sfeer.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen