Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Nederlandse selectie OS

Gepost door Tinuz 
Tinuz 30 mei 2024 19:53
Heren: MVDP, Van Baarle, Hoole

Dames: E. Van Dijk, M. Vos, L. Wiebes, D. Vollering

Helaas hebben we in Nederland geen Gianni Vermeersch. Dus moet het volgen Moerenhout met Hoole, die een vriendschappelijk lijntje heeft met Moerenhout, en Van Baarle van Ploeg Plugge.

Ik ben wel benieuwd of Van Baarle bereid is zijn balletjes eraf te draaien voor MVDP. Ik twijfel daar wat aan. Maar goed, wie weet dat Van Baarle zelf eindelijk weer eens een goede dag heeft.
Daarbij, ik zou zelf liever een etappe in de Tour winnen dan goud op de OS. Overrated en misschien wel overbodig event, mijns inziens. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.
predator 30 mei 2024 22:54
Ik ben een fan van Dylan, maar die heeft toch helemaal geen lekker jaar?! En ik twijfel inderdaad of hij voor MVDP gaat rijden.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/05/2024 22:54 door predator.
Tinuz 30 mei 2024 23:18
Van Baarle heeft natuurlijk wel wat staat van dienst, zowel op het WK als in de klassiekers die lijken op het parkoers in en rond Parijs. Zoveel meer keus heeft Moerenhout verder ook niet. Het lijkt me dat in principe alle ballen op VDP gaan.
valse trage 31 mei 2024 00:20
Wat, geen Jan Maas?
Surplace op souplesse 31 mei 2024 07:38
Inmiddels geneutraliseerd tot Malagassiër en zal in die hoedanigheid een 3e knecht voor Mathieu vormen.
GillesEmanuel 31 mei 2024 08:54
Gunnewijk maakt dus dezelfde keuze als in Tokyo met dito falen.. Geen enkele knecht of bliksemafleider om Kopecky te neutraliseren. Of Vos moet zich willen opofferen maar ik denk dat die met haar huidige seizoen (en de vorm van Vollering) leuk haar eigen kans wilt gaan.

Opmerkelijke keuze van Gunnewijk.
ton duk 31 mei 2024 09:21
Geneutraliseerd zelfs ...Hoole moet de aanvallen neutraliseren ,samen dan de genaturaliseerde Maas (met een bietje Indisch bloed,kan ie voor Indonesië uitkomen,zie het voetbalteam)
Gr



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/05/2024 10:59 door ton duk.
ton duk 31 mei 2024 09:23
GillesEmanuel Schreef:
> Opmerkelijke keuze van Gunnewijk.

Wie had uwes dan gekozen ?
Ik ging voor Wiebes,Vos ,Markus en vDijk
Gr
lodjan 31 mei 2024 09:33
Indonesië heeft geen startplek op de Spelen.
Beter Charles Kagimu een zakcentje toestoppen.
Erik S. 31 mei 2024 09:50
GillesEmanuel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gunnewijk maakt dus dezelfde keuze als in Tokyo
> met dito falen.. Geen enkele knecht of
> bliksemafleider om Kopecky te neutraliseren. Of
> Vos moet zich willen opofferen maar ik denk dat
> die met haar huidige seizoen (en de vorm van
> Vollering) leuk haar eigen kans wilt gaan.
>
> Opmerkelijke keuze van Gunnewijk.

Vollering alleen maar op het wiel van Kopecky en Vos en Wiebes als twee-eiige tweeling, de sterkste sprint (of papier-steen-schaar) en de ander trekt aan. Dan heb je Van Dijk nog om eventueel een gat dicht te rijden.
ton duk 31 mei 2024 11:01
Maas had natuurlijk die startplaats zelf verdiend ..met al zijn uci-uitrijpunten ....
Gr
Luijt 31 mei 2024 11:56
Een bericht dat bol staat van de verdachtmakingen van vriendjespolitiek, gebrek aan teamspirit en opofferingsgezindheid, allemaal aan het adres van lieden die wat mij betreft vrij integer overkomen.
Prima selectie.
Cyclad58 31 mei 2024 12:00
Geweldig samengevat. Helemaal mee eens. En eigenlijk vat jij ook precies samen waarom ik dit prikbord niet meer zo leuk vind. Het is allemaal negatief of het deugt niet. Ben blij met jouw reactie. Zie het precies zo.

Nog even: oneens zijn met selectie is prima. Motiveren ook. Kritiek leveren: helemaal prima Maar de zwartgalligheid, negativisme en inderdaad soms haat jegens bepaalde mensen druipt er bij een aantal vanaf. Ben daar wel klaar mee eigenlijk.
GillesEmanuel 31 mei 2024 22:52
Ja goede vraag. Het is ook lastig. Maar ik vond Vollering afgelopen klassieker campagne niet mega sterk ogen terwijl Vos juist in haar koersen heel sterk was (en Kopecky zelfs paar keer klopte). Ik vrees dat Wiebes dit niet aankan. Dussss;
Kopvrouw; Vos
Schaduwkopvrouw; Vollering en anders Van Anrooij
Helper 1: Van Anrooij (in geval van scenario 2: Riejanne Markus)
Helper 2: Ellen van Dijk

Ik zou met Demi overleggen of ze een rol als schaduwkopvrouw zou overwegen en dus het volgen van Kopecky maar niet overnemen. Mocht ze die rol niet ambieren dan thuis laten en vol voor Vos gaan.

Van Anrooij is sowieso een goede oorlogsmaker die al vroeg gas kan gaan geven maar ook wel voor het team wilt werken want geen uitgesproken winnares.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31/05/2024 22:53 door GillesEmanuel.
GillesEmanuel 31 mei 2024 22:54
Ja en dan rijdt er een groepje weg met Kopecky, Longo Borghini, Niewadoma en nog wat meiden en dus Vollering. Wie gaat er dan vanuit NL kant uit het peloton druk zetten? Want ik neem aan dat we het allemaal eens zijn dat je Vollering niet dit jaar met Longo Borghini of Kopecky naar de finish wilt laten gaan...
GillesEmanuel 31 mei 2024 22:59
Hoole rijdt toch prima en zal zich 100% willen geven voor die 2 andere heren. Prima dan toch? Boeiend of hij vriendjes is.. dan moet pakweg een Van Dijke of een Teunissen ook maar vaker met Koos gaan babbelen. Je wilt gewoon op die derde plek een gast die vol voor het team gaat en genoeg inhoud heeft. Hoole checkt al die boxen.

Dylan vind ik een gewaagdere keuze omdat hij dit jaar totaal niet in vorm steekt (ook door toe doen van externe situaties). Je zou daar ook voor een Riesenbeek of Van Dijke of een Van Den Berg kunnen kiezen. Mannen in vorm die wellicht wel bereid zijn 100% voor MVDP te gaan. Want laten we eerlijk zijn, wie gaat Mathieu kunnen kloppen? Alleen een koers scenario dat tegen hem ontplooit, dus heb je knechten nodig.
ton duk 01 juni 2024 09:39
GillesEmanuel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoole rijdt toch prima en zal zich 100% willen
> geven voor die 2 andere heren. Prima dan toch?

Eens
>
> Dylan vind ik een gewaagdere keuze omdat hij dit
> jaar totaal niet in vorm steekt

Dan zijn we een Dayphine en Tour verder .. en ik twijfel geen moment over zijn MvdP-motivatie

Tis de natuurlijke gave v MvdP dat zo ongeveer iedereen voor en met 'm wil fietsen
Gr
Cyclad58 01 juni 2024 12:19
Ik denk dat Van Baarle toch de beste keuze is. Hij zal zich schikken in een helpersrol in de wetenschap dat zijn winstkansen uiterst gering zijn. Over zijn vorm maak ik me geen zorgen. Hij gaat dat nu opbouwen en heeft klasse genoeg om zijn oude niveau tijdig te halen.
GillesEmanuel 01 juni 2024 13:16
Ik hoop het. Al is het denk ik zelfs zo dat als hij in die helpersrol zit, hij de grootste kans heeft op winst.. Paradoxaal genoeg.
Cyclad58 01 juni 2024 13:40
Ja, ik snap wat je bedoelt. Anticiperen is zijn middle name, dus de mogelijkheid bestaat altijd.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen