Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

NK tijdritten

Gepost door Surplace op souplesse 
Surplace op souplesse 19 juni 2024 07:17
Söderqvist wint in Zweden, Taaramäe pakt in Estland z'n eerste zege in een jaar (NK tijdrijden).
Frederik D. 19 juni 2024 12:31
Vollering op tijd in Nederland teruggekeerd, zo las ik.
De zwarte trui 19 juni 2024 16:46
ton duk 19 juni 2024 16:47
Broers Mouris (Michiel en Wessel) winnen het NK junioren en beloften tijdrijden
Gr
De zwarte trui 19 juni 2024 17:39
Markus prolongeert haar titel. Ploeggenoot Nooijen 2e op een halve minuut. Vollering derde op een dikke minuut. Markus sloeg haar slag in de eerste helft.

Kastelijn is zelfs in een tijdrit een vreselijke plakker. Ze zit in het wiel nadat ze is ingehaald door Boogaard. En dan op de meet er voorbij gaan sprinten...
De zwarte trui 19 juni 2024 18:18
Tarling prolongeert ook zijn titel. Een makkie natuurlijk tegen 'Walker' ( the finger smiley ) en Vernon. Hayter sukkelt verder en wordt slechts 7e.
De zwarte trui 19 juni 2024 18:42
Prachtige tv coverage. Er blijkt een camera te staan bij 'halftijdmeting', maar geen tijden in beeld grinning smiley Gelukkig is daar de eerder genoemde pagina die snel en accuraat de tijden weergeeft.
ton duk 19 juni 2024 19:14
Dank voor de link
Gr
De zwarte trui 19 juni 2024 19:41
De favoriet pakt hem met 1 seconde!

1. Hoole 43.39
2. Mick van Dijke +1
3. Bax +5

Een secondenspel.
Tinuz 19 juni 2024 19:47
Geeft wel een beetje het gebrekkige niveau weer, mijns inziens. Hoole wordt hier toch een beetje kampioen van de armoede. Al blijft winnen natuurlijk winnen.
ton duk 19 juni 2024 19:50
4 Bogerd +6

Dit zou spannende tv zijn geweest....
Gr
ton duk 19 juni 2024 23:34
Gebrekkig en armoedig vind ik wat te neerslachtig
Kampioenschap van de middelmaat
Gr
De zwarte trui 20 juni 2024 09:13
Hoole is het er mee eens. Geen benen meer na Giro en voorjaar. [www.wielerflits.nl]
De zwarte trui 20 juni 2024 09:42
Wie meer wil weten over het hoe en wat van de val en het herstel van Ellen van Dijk moet naar de 'In het wiel' podcast van gisteren luisteren. De val lijkt toch een Bernal gevalletje te zijn. Met het hoofd naar beneden vol op een stilstaande aanhanger ingereden.
ton duk 20 juni 2024 11:18
Ff wat scorebordjournalistiek mbt gebrekkig,armoed en middelmaat:

WK Tijdrit Beloften 2021 : vDijke en Hoole resp 5 en 6e
Je kan zeggen dat ze die lijn (nog) niet hebben doorgezet richting de senioren (onder ons)
gr
Tinuz 20 juni 2024 12:24
Waarom reed Arensman hier eigenlijk niet? Hij had hier vol voor de titel kunnen gaan. Zoveel zal hij niet gaan winnen in zijn carriere dus dit leek me dan een uitgelezen kans voor hem.
Slimmerd 20 juni 2024 13:00
Italië: Ganna voor Affini
Noorwegen: Waerenskjold voor Foss
Hongarije: Peák voor Valter
Zwitserland: Stefan K. voor Stefan B.
Polen: Maciejuk



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/06/2024 17:11 door Slimmerd.
ton duk 20 juni 2024 13:57
Debacle 2023 nog niet verwerkt...
Ik vind dit ook jammer
Gr
Meneer 60% 20 juni 2024 16:19
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------
> Waarom reed Arensman hier eigenlijk niet? Hij had
> hier vol voor de titel kunnen gaan. Zoveel zal hij
> niet gaan winnen in zijn carriere dus dit leek me
> dan een uitgelezen kans voor hem.

Heeft Arensman ooit een goed resultaat gereden in een eendaagse wedstrijd of de eerste etappe van een rittenkoers? Ik kan me vergissen, maar volgens mij niet eens een beetje. Die heeft om een of andere rare reden altijd meerdere etappes nodig om zijn niveau te halen. Vorig jaar reed ie wel het NK tijdrijden en was het gewoon heel slecht.
Tinuz 20 juni 2024 17:11
Hij heeft de Giro toch in de benen? En anders rijdt ie maar een paar keer hard achter de brommer van z'n pa.
Slimmerd 20 juni 2024 17:15
België

1. Wellens
2. Segaert 9"
3. Herregodts 29"



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/06/2024 17:16 door Slimmerd.
Meneer 60% 21 juni 2024 09:19
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hij heeft de Giro toch in de benen? En anders
> rijdt ie maar een paar keer hard achter de brommer
> van z'n pa.

Als het zo simpel was, hadden ze dat bij INEOS natuurlijk ook al eens geprobeerd.

Waarschijnlijk is het ook niet zo dat hij na een paar etappes steeds beter wordt, maar dat het zijn kwaliteit is dat anderen in een ronde verslechteren en hij niet. Dan is ie dus, als iedereen fris aan de start staat, zoals op een NK tijdrijden, niet goed genoeg om voor de prijzen mee te doen.
Tinuz 21 juni 2024 12:44
Arensman werd op dag 7 van de Giro niet onverdienstelijk 4e in de tijdrit. Ik denk niet dat op den zevende dag de andere renners al wezenlijk zijn verslechterd in een grote ronde.
Arensman heeft mijns inziens vooral problemen op het mentale vlak.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen