Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

64thWorld Championships WE - Road Race(WC) One day race»Uster›Zürich(154.1km)

Gepost door Clavan 
Clavan 27 september 2024 09:43

2023

Lotte Kopecky is champion of the world.

1 Lotte Kopecky Belgium 4hr 2min 12sec
2 Demi Vollering Netherlands @ 7sec
3 Cecilie Uttrup Ludwig Denmark s.t.
4 Marlen Reusser Switzerland 0:12
5 Christina Schweinberger Austria 0:34
6 Elizabeth Deignan Great Britain s.t.
7 Elise Chabbey Switzerland 1:24
8 Annemiek Van Vleuten Netherlands 2:48
9 Riejanne Markus Netherlands 3:51
10 Mavi García Spain 4:05

2024

Voorbeschouwing Wielerflits

Startlijst PCS

Live op Sporza, VRT1 (vanaf 13.30 uur)
Live op NPO1 (vanaf 12.40 uur)
Live op NOS.nl (vanaf 12.40 uur)
Live op Eurosport 1 (vanaf 12.30 uur)
Live op HBO Max en Discovery+ (vanaf 12.45 uur)

P.s. de hele dag regen bij een graadje of 11-12.

Vos voor haar 1e in 2006

Vos pakt haar 2e in 2012

2013. En dat is 3

Beryl Burton werd wereldkampioen in 1960 en '67. Zij had zo'n lange carrière dat ze ook een paar jaar in hetzelfde peloton reed met haar dochter Denise. In 1976 werden ze 1 en 2 bij het Nationaal kampioenschap

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2024 10:39 door Clavan.
De zwarte trui 27 september 2024 11:14
Ik neem aan dat Burton junior mocht winnen? Of was Sr solo en won Jr de sprint van een achtervolgend groepje? Details willen we Clavan smiling smiley
De zwarte trui 27 september 2024 11:21
Rie heeft er zin in, regen en kou daar houdt Markus blijkbaar van vertelt ze in de Thijs Z podcast.

Een Blaak scenario zou voor haar evt kunnen.
Clavan 27 september 2024 11:28
'Beryl refused to shake hands with Denise on the podium afterwards, later explaining the incident in her autobiography Personal Best: "I thought Denise had not done her whack in keeping the break away and once again I had 'made the race'… It was not a sporting thing to do… I can only plead I was not myself at the time'
Clavan 27 september 2024 11:31
Beryl en Denise reden trouwens in 1972 samen in de koers op het WK. Denise was toen 16 jaar oud. Beryl was toen 35 jaar.
De zwarte trui 27 september 2024 11:59
Gezellig... En dan samen terug naar huis in de auto. Arme man.
lodjan 27 september 2024 12:36
Rwanda heeft klimmertje Djazilla opgesteld. Net 20 geworden. Ze reed al op de Spelen op de mountainbike.
Lang geleden reed ik mee met wat trainingsritjes met de kids van de Adrien Niyonshuti Cycling Academy. Daar was ze ook bij. Ze moet toen een jaar of 13/14 geweest zijn, maar was nog heel klein (ik schatte haar een jaar of 10/11); een stuk kleiner dan de andere kids (allemaal jongens).
ton duk 28 september 2024 10:50
De zwarte trui Schreef:
------------------------------------------------------
>
> Een Blaak scenario zou voor haar evt kunnen.

Zo'n scenario is ook de enige kans op een HOL-overwinning
Gr
ton duk 28 september 2024 10:51
Mooi verhaal weer,Lodjan
Gr
Pyama 28 september 2024 10:53
José had van de week wel een grappig idee n.a.v. de familie Norsgaard in de ploeg van Denemarken. Een koppeltijdrit met wielerkoppels smiling bouncing smiley
Als gimmick best nog wel leuk.
De zwarte trui 28 september 2024 13:32
Kopecky zit al goed in het wiel van haar ploeggenoten (Bredewold en Vollering).

Markus kan haar lol op. Regen van in de start. Een deel van de exoten is al koukleumend en vallend gelost.
betuweracer 28 september 2024 14:27
Al eens eerder aangehaald, maar het lijkt me stug dat er ooit in een andere sport een vrouw geweest is die op vier keer tweede werd op een WK achter een andere vrouw uit hetzelfde land (Italië).

Hup Vos! Al lijkt het me veel te zwaar. Ergens staat Vosje wel een beetje tot Van der Poel kwa zwaartemeter.
De zwarte trui 28 september 2024 14:55
PFC is al gelost.

HOL met de supertaktiek. Vooraan en achteraan rijden!
betuweracer 28 september 2024 14:56
Gunnewijk wants to go out with a tactical banger.
betuweracer 28 september 2024 15:02
Je voelt aankomen dat dit een klassieker van ongekende schoonheid in tactische zwakbegaafdheid wordt.
De zwarte trui 28 september 2024 15:07
Epische omstandigheden. 'Heavy rain', 11 C, alleen de wind valt wat tegen smiling smiley
De zwarte trui 28 september 2024 15:28
Kopecky zit gevangen! (Krijgt haar jas niet uit winking smiley ). Nog 2 rondjes. Compleet peloton met.... Markus op kop.
ton duk 28 september 2024 15:32
Peloton v 42 dan
Gr
De zwarte trui 28 september 2024 15:35
Zeker, het kaf is van het koren.
De zwarte trui 28 september 2024 15:41
12x top-10. Er komt vandaag geen 13e bij.
De zwarte trui 28 september 2024 15:42
Vollering decimeert de groep tot een 10 (?) tal.
Meneer 60% 28 september 2024 15:45
De Nederlandse tactiek is weer eens niet te volgen.
De zwarte trui 28 september 2024 15:46
Kopecky geeft geen trap.
De zwarte trui 28 september 2024 15:55
Goat is terug en gaat erop en erover. Foei zwarte!
nachtwacht 28 september 2024 16:11
Uiteraard laat de Nederlandse ploeg het niet gebeuren. Ze zijn vol in achtervolging op hun twee landgenotes.
Cecchini 28 september 2024 16:31
Wat is die Ghekiere toch lelijk zeg
De zwarte trui 28 september 2024 16:32
Vollering geeft alles nu om Vos eraf te rijden! Markus is al gelost.
De zwarte trui 28 september 2024 16:33
Beetje flauw. Lastige situatie met Kopecky en Dygert er vlak achter. Maar ja die zijn dood. ELB en die Australische lijken mij de gevaarlijkste.
De zwarte trui 28 september 2024 16:34
Markus gelost bij Dygert en Kopecky. Vos gelost vooraan. Aai, aai. Vollering mag Lippert, ELB de Austrlische en Gekhiere zien te kloppen.
De zwarte trui 28 september 2024 16:38
Dygert sluit solo aan. Draait vooraan niet meer. Kopecky en Vos komen terug!
De zwarte trui 28 september 2024 16:39
Dygert demareert zo en BEL en HOL gaan naar elkaar kijken.
nachtwacht 28 september 2024 16:39
Daar kan ze weinig aan doen. Maar die windvanger die ze aan heeft in de vorm van dat te grote gilet, hoe amateuristisch kan het zijn.
De zwarte trui 28 september 2024 16:39
Markus komt ook weer terug zo langzaam gaat het nu.
De zwarte trui 28 september 2024 16:40
Vos laat Markus niet terugkomen.
De zwarte trui 28 september 2024 16:40
WAAROM!!! Je bent zelf ook al 8 keer gelost.
De zwarte trui 28 september 2024 16:50
BOEM ELB Knock-out
De zwarte trui 28 september 2024 16:51
Kopecky en Lippert blijven in het wiel. Of... Lippert kraakt! Vollering ziet het.
De zwarte trui 28 september 2024 16:52
Alles weer samen.
De zwarte trui 28 september 2024 16:54
Sprinten met 4. Vollering, Kopecky, Lippert en Longo Borghini.

Dygert en Roseman-Gannon kunnen nog terug komen als het tempo zo laag blijft. Nog 1.5 km.
Cecchini 28 september 2024 16:57
Lafheid wordt weer beloond
De zwarte trui 28 september 2024 16:57
1. Kopecky
2. Dygert
3. ELBH
4. Lippert
5. Vollering
6. Roseman-Gannon
7. Gekhiere
8. Vos
9. Markus

Pieterse WK

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2024 17:00 door De zwarte trui.
predator 28 september 2024 16:59
Tering wat dom gereden door Vollering
nachtwacht 28 september 2024 17:00
Gewoon goed geprofiteerd van het domme rijden van de Nederlandse ploeg. Als er een ploeg is die terecht niet heeft gewonnen is het Nederland.
ton duk 28 september 2024 17:00
Twas weer orgineel HOLdameswielrennen
Gr
De zwarte trui 28 september 2024 17:01
Na zo'n jank seizoen bij SD laat je toch ELB rijden en kijk je glimlachend om naar Kopecky. 'Doe jij het maar k*twijf'.
Cecchini 28 september 2024 17:02
Door de hele Nederlandse ploeg. Wederom met dank aan de bondscoach. Volgens mij heeft iedereen in het vrouwen wielrennen de schurft aan Vollering
predator 28 september 2024 17:02
Gelukkig wel succes voor Puck
Tinuz 28 september 2024 17:02
Gelukkig ben ik niet de enige die de Hollandse dames oerdom vond koersen. Niet te bevatten.
De zwarte trui 28 september 2024 17:03
Dygert heeft haar linkerbeen in puin gereden. Blijft vreselijk die valpartij.

Een koers waar je vraagtekens bij kan zetten. Het understatement van de dag. Bedankt AVV
De zwarte trui 28 september 2024 17:04
Van voren niet rijden en van achteren niet rijden.

De nieuwe bondscoach zit in de studio
Slimmerd 28 september 2024 17:04
Gunnewijk OUT

Vollering nooit meer selecteren
De zwarte trui 28 september 2024 17:06
Dit is raar, dit is bizar, ik kan het niet aanzien. grinning smiley

(De achter de schermen verwensingen van AVV worden even publiekelijk gemaakt)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2024 17:10 door De zwarte trui.
ton duk 28 september 2024 17:09
Slimmerd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gunnewijk OUT

Wel mooi dat ze afsluit met een pronkstuk !!!
Gr
ton duk 28 september 2024 17:13
De zwarte trui Schreef:
> Na zo'n jank seizoen bij SD laat je toch ELB
> rijden en kijk je glimlachend om naar Kopecky.
> 'Doe jij het maar k*twijf'.

waarbij dan Kopecky denkt: ik niet voor jou, huilebalk . Ik heb die trui al
Gr
Slimmerd 28 september 2024 17:15
Dat was best een opgave om zichzelf nog eens te overtreffen inderdaad
De zwarte trui 28 september 2024 17:19
Ja, dat is dan jammer. Nu weet je zeker dat je niet wint.
De zwarte trui 28 september 2024 17:20
En dan gewoon 1 en 2 worden...
De zwarte trui 28 september 2024 17:22
Heerlijke koers. Stel je voor morgen een Pog of Rev met een (lange) solo. Wat heb je dan te lullen na de koers?
Meneer 60% 28 september 2024 17:28
Het aantal onbegrijpelijke tactische keuzes gaat echt in de dubbele cijfers. Ik ben er nog niet uit of het de schuld van Gunnewijk is, of dat de rensters gewoon niets van koerstactiek snappen. Had het met een goede bondscoach wel beter gegaan? Ik weet het niet. Hoeveel invloed heeft die, zonder oortjes?

Jammer dat Kopecky wint. Die heeft alleen maar tegen Vollering gereden, terwijl dat andersom niet per se zo was. Had het Longo Borghini wel gegund, toen die wegreed, vijf kilomter voor het einde.

Vollering was (met Longo Borghini) de sterkste, maar als je zo koerst verdien je het zeker niet.
Meneer 60% 28 september 2024 17:29
Positieve is wel: als Kopecky kan winnen, dan VDP morgen ook.
Eindhovuh 28 september 2024 18:53
Vollering heeft schijt aan de rest van de Oranje equipe.
Dit kan toch niet.
Andere Peter 28 september 2024 19:10
Ik heb in het verleden wel eens begrip getoond voor tactische onhandigheidjes. Maar ik begreep er vandaag ook maar weinig van. De ploeg lijkt inderdaad niet volledig voor Vollering te rijden. Maar niemand anders was toch goed genoeg om te winnen?

Dat gezegd hebbende, Vollering zou hier sowieso ook niet snel hebben gewonnen. Die mist weer de punch. En een verrassingsaanval van Vollering kan niet: iedereen zou reageren.

Je kunt kennelijk in de breedte sterk zijn en toch tamelijk kansloos voor de winst.
Pyama 28 september 2024 19:32
Een beetje bolle toet maar verder snap ik je opmerking niet zo.
Pyama 28 september 2024 19:33
Als je tactisch dom rijdt kan je nog zo sterk zijn je wint nooit. Zie België gisteren.

Maar dit was nog een stapje erger. In de Tour was al duidelijk dat het vrouwennwielrennen tactisch nog in de middeleeuwen leeft; vandaag opnieuw.
De zwarte trui 28 september 2024 20:07
Dygert fietst dus met 1.5 been..

Na de finish zat Dygert enige tijd op de grond. De Amerikaanse had zichtbaar last van haar been. “Het is hoe mijn been er nu aan toe is. Daar moet ik mee leren leven. Er waren wat stuiptrekkingen in mijn been. Wanneer het zo koud is en ik veel zweet is er weinig aan te doen. Er is amper bloedcirculatie en mijn been herstelt dan niet goed. Op momenten is het op de fiets ook zwaar. Dan vraag ik mijzelf af: kan ik zo doorgaan? De pijn was soms een elf van de tien.”
De zwarte trui 28 september 2024 20:09
Justine Ghekiere (7e) rijdt het WK van haar leven: "Zodra ik oranje zag, moest ik mee zijn". [sporza.be]

Topcoach!
Tinuz 28 september 2024 21:05
Hoog tijd voor een man aan het roer, denk ik. Servais Knaven is wellicht een goede bondscoach bij de dames. Of laat Michel Cornelisse orde op zaken stellen.
Sub Culture 28 september 2024 21:15
Koersintelligentie wordt weer beloond.
Nummer 6.
Eindhovuh 28 september 2024 22:05
Vos had toch kunnen winnen?
Luijt 28 september 2024 23:46
Fijn voor die Kopecky, zo'n knechten als Vollering die alles voor haar regelt.
betuweracer 28 september 2024 23:47
Zeker.

Ze leken volkomen onmachtig om met de ontstane koerssituatie om te gaan. Markus: "We wisten dat Vollering op die laatste klim nog een keer vol wilde gaan." En dat deed ze dus ook.
Cyclad58 29 september 2024 09:53
Goed, gisteren reageerde iedereen fel en snel. Nu even laten betijen.

Mijn afdronk: Vollering was de sterkste, samen met Longo Borghini.
Er waren geen oortjes, Vos zag Vollering niet doortrekken en Vollering zag Vos niet komen. Dat kan.

Nederland reed echter eene tactisch zeer slecht WK. Geen oortjes is geen excuus.
Het begint bij Markus en Vos. Zij reden lang hard op kop met Rosemann en Ghekiere in het wiel. Dat was niet slim. Beter krachten sparen en wachten op Vollering. Dat deden ze niet. Vollering reed achter Markus en Vos. Dat doe je ook niet in een situatie van 2 tegen 4 (achteraf was Rosemann de beste, maar dat kon Vollering niet weten).
Wat Vollering goed deed: Longo B terughalen. Anders werd de Italiaanse wereldkampioene. Vervolgens ging het vreselijk mis. Vollering trekt door, maar houdt op een gegeven moment de benen stil en laat Kopecky en Dygert terugkomen. Dat was de grootste fout, waarbij Longo B ook niet vrijuit ging. Daarna had Vollering niets meer moeten doen en het aan Kopecky overlaten. Iets in me zegt dat ze liever Kopecky als kampioene zag dan Vos (die het sowieso niet had gered).
Vollering nooit meer selecteren is natuurlijk onzin. Die luxe hebben we nog niet, ze is bergop de beste. Volgend WK in Rwanda heeft ze meer kans (en waarschijnlijk Van der Breggen en een betere Pieterse mee). En wellicht een betere bondscoach die Demi wel in het gareel kan houden.

Vollering: fantastisch wielrenster, maar te gretig en te weinig ploegmakker. Daar moet aan gewerkt worden en snel ook.
Ik val haar dus zoals jullie niet af, maar ze moet wel veranderen qua wedstrijdinstelling.
Cyclad58 29 september 2024 09:54
Niets op af te dingen. Je hoeft niet altijd de sterkste te zijn om te winnen.
Vollering was de sterkste, wist dat, maar die wetenschap deed Nederland verliezen. Congrats, Sub. Het komt Kopecky toe.
Cyclad58 29 september 2024 09:55
Ik denk dat Rosemann Vos er op de laatste klim had afgereden. De Australische had duidelijk betere benen. Vollering had wel op Vos moeten vertrouwen.
Luijt 29 september 2024 10:07
Zie ook Youri IJnsen op wielerflits. Ik ken m niet maar volledig eens met zijn analyse.
nachtwacht 29 september 2024 10:25
"Vollering: fantastisch wielrenster"

Oneens. Vollering kan heel hard fietsen, behoort fysiek tot de allersterksten maar iemand die tactisch zo slecht is kan nooit een fantastisch wielrenster genoemd worden.
De zwarte trui 29 september 2024 12:33
Thijsje Z zat nog vol adrenaline van zijn eigen NK gravel en ging ook helemaal los... "nooit meer selecteren".

Eens dat die Australische de beste was in dat groepje van 4. Vos was nooit WK geworden. Vreemd dat zovelen, ook hier, maar Vos als winnaar naar voren blijven schuiven. Ik denk dat ook Gekhiere nog bij Markus en Vos was weggereden... Bizar om Vos nog een sprint toe te dichten, nadat ze al piepedood bij elke hellende meter uit het wiel werd gereden, en Vollering als sprintknecht voor Vos in te willen zetten.

Vollering reed gewoon als een blind paard, eigenlijk net zo dom als in de Tour. Daar liep ze in het mes van de 'Alpe vallei' en had de pech dat Niewiadoma sterke hulp had van Van Dijk. Maar gewoon wachten op de Alpe en dan 10 km all-out en ze wint geheid die Tour. In de toekomst zal ze ongetwijfeld koersen blijven winnen waar het puur op de w/kg aan komt. Maar koersslimheid zal moeilijk blijven, tenzij er bij die Fransen een wonder gebeurt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2024 12:34 door De zwarte trui.
betuweracer 29 september 2024 12:47
Als er niet of nauwelijks druk van achter was geweest had Markus het relatief makkelijk kunnen controleren. De Austrische en Belgische hebben op de laatste (lange) klim ook niets geprobeerd. Daarna waren er enkel nog puistjes. Vos bleek meer kapot te zitten dan je zou denken, maar dat kan Vollering natuurlijk nooit geweten hebben.

Het was geen zekerheid, maar wel verreweg de beste kans op goud.
Andere Peter 29 september 2024 14:01
Eens hoor. Maar er was vooraf zover ik weet ook geen heldere keuze. Ga je nu vol voor Vollering (die een harde koers nodig heeft en die je eigenlijk alleen vooruit wil hebben op de laatste klim). Of ga je voor de sterke breedte in de ploeg, met rensters die een dosid geluk ndig hebben en die moeten anticiperen.

Als je beide kaarten speelt, dan word je in tde wedstrijd afhankelijk van heel goede communicatie, inzicht en opofferingsgezindheid. En het lag al in de lijn der verwachting dat die niet optimaal zou zijn.
Andere Peter 29 september 2024 14:19
Je kunt denken aan een autoriteit als bondscoach, iemand die erboven staat en naar wie iedereen luistert. Maar ik weet niet of dat altijd optimaal werkt bij vrouwen in een team. Iets zegt mij dat humor en charme hier wel eens beter zouden kunnenwerken. Zoals Gerrie Knetemann in donkere dagen als bondscoach jarenlang de mannen moed in sprak.

En los van een profielschets: veruit de interessantste optie lijkt mij Van Vleuten als bondscoach. Voor haar een prima vervolgstap om met wielrennen bezig te zijn zonder dat dit full time hoeft. Er is ook wel een bitch (ik bedoel dit echt positief) nodig die hoe dan ook gewoon wil winnen. Niemand gaat zeggen dat ze teveel in de hoek van Vollering zit. Maar ze gaat wel begrijpen dat ze, om als bondscoach te winnen, Vollering maximaal moet benutten.

Daarnaast zou ik dan een teammanager zetten (al weet ik niet of dat budgettair kan). Die moet kunnen luisteren. Ga eens effe zorgen dat ze het allemaal weer leuk vinden om samen te winnen. Daar is alles voor nodig. Ouderwetse teambuilding is ook nodig. In het extreme zelfs. Een middag paintballen gaat niet helpen. Neem ze totaal uit de verstikkende reguliere omgeving van kinnesine, belangen en gunsten. Pak ze in februari alvast allemaal samen en spring met 12 meiden die kans maken op selectie samen uit een vliegtuig in Zuid-Afrika ofzo. Wandel naar een bergtop in Chili. Helpen in een Voedselbank, een Cruyff-Court openen, op bezoek in Auschwitz. Iets meer context van het leven graag, juist om bv ploegbelangen en kinnesinne te neutraliseren.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2024 14:20 door Andere Peter.
ton duk 29 september 2024 14:24
De zwarte trui Schreef:
> had de pech dat
> Niewiadoma sterke hulp had van Van Dijk.

van Brand
Gr
Andere Peter 29 september 2024 14:25
En het is ook tijd om eens te gaan kijken bij andere sporten waar op hoog niveau NederlandseL vrouwen met elkaar inividueel en collectief moeten winnen. De hockeyvrouwen doen dat al een tijdje succesvol, Daar zit echt kennis die de wielrensters kunnen gebruken. Een beetje optrekken met Femke Bol en Lieke Klaver kan ook geen kwaad. Ik ben er zeker van dat de blikken moeten worden verruimd. Ik geef maar wat sugesties, je kunt er eindeloos over brainstormen.
Meneer 60% 29 september 2024 19:28
Goede suggesties van Andere Peter. Goed dat er nu met een schone lei kan worden begonnen. Lijkt me belangrijk dat oud zeer wordt uitgesproken, hoe moeilijk dat met vrouwen soms ook is. Maar ik denk dat er veel oud zeer zeer zit. Bij Vos, die op de Spelen in Tokio in de steek is gelaten. Bij Vollering die in Parijs gek genoeg geen kopvrouw was en zich opofferde voor Wiebes, maar die zelf vaan weinig steun krijgt.

Of Van Vleuten de juiste naam is, weet ik niet. Die heeft in het verleden ook niet altijd in het teambelang gereden. Trok in Tokio niet volledig de kaart Vos. En, zoals je zegt, de verstandhouding met Vollering is lastig. Zou je niet voor de ervaring van een type zoals Michel Cornelissen moeten gaan. Of voor de rust van Erik Breukink. Of wat meer voor de vrolijkheid van Erik Dekker. Ik weet het, ik noem allemaal mannen. Niet omdat het per se een man moet zijn, maar wel iemand met de nodige ervaring op het allerhoogste niveau. En ik zie (nog) geen vrouw die dat heeft. En een beetje afstand is ook wel goed. Paul van Ass als coach van de hockeyvrouwen, die nog nooit een vrouwenteam had gecoacht, was ook een gouden greep, omdat hij geen enkele band had met het verleden.

Daarnaast dan een vrouw als assistent of teammanger. Van Moorsel lijkt me niet zo geschikt, gevoelsmatig. Misschien iemand van de generatie daarna. Mirjam Melchers?
De zwarte trui 29 september 2024 19:30
Andere Peter 29 september 2024 20:09
Ja, ik zie die Van Ass als een type Guus Hiddink. Hiddink haalde ooit die hockeycoach als teammanager naar Oranje.

Voor Van Ass zat daar natuurlijk met Allison Annan een dominant type. Ik had ook de handbalsters kunnen noemen.

Ik vind Erik Dekker een aardige suggestie van je. Ik denk dat ze beter niet in die vrouwenwielerwereld kunnen zoeken.

Als teammanager voor mijn part Erben Wennemars of Tess Wester. Nodig is bezeten enthousiasme, lol in hoe het spel wordt gespeeld.
De zwarte trui 29 september 2024 20:29
EPO Erik. Dat kan toch niet in een officiele KNWU-functie.

Wennemars of Wester, koekoek. Leuk dat je out of the box denkt, maar in hemelsnaam wat moeten die rensters wel niet denken? Je begrijpt dat ze bijna het volledige jaar met hun eigen ploeg op stap zijn en 2x per jaar EK/WK heel kort iets met de KNWU te maken hebben. In die korte voorbereiding stuur je geen druktemaker als Wennemars op zo'n groep af. Je hebt mogelijk 1 weekend of 2 keer een dag ofzo voor 'teambuilding'.
Andere Peter 29 september 2024 22:22
Tav die EPO: dat bandje zat duidelijk te strak grinning smiley

Ik geef brainstormvoorbeelden. Een denkrichting. Ik kandideer niet specifiek iemand. Je moet wel degelijk vaker dan dat ene weekend aan die ploeg werken. Da's nou net waar het steeds misgaat.
lodjan 29 september 2024 22:52
Johan Lammerts deed het (wel) goed.
Luijt 30 september 2024 11:06
Ja Lammerts!
Voor Tess Wester zou ik alleen gaan als dan contractueel bedongen wordt dat ze niet meer op TV komt als interviewster tijdens de Olympische Spelen.
De zwarte trui 30 september 2024 12:33
Boogerd. Een echte klootzak is er nodig. En het gaat om knaken. Vollering moet gewoon poen (10kE de vrouw?) op tafel leggen. [www.youtube.com]

Verder in de kopgroep:

Rebellin pakt op 4 km van de meet een pilletje uit zijn achterzak in de AGR. Boogerd mentaal geklopt grinning smiley

De Mart breekt een lans voor Jose.
Sub Culture 30 september 2024 14:03
Leuk, in tijden waarin de ollandse wielermedia wordt vervuild door T Zonneveld, wielerflits en andere Tietma******* (red. gaarne geen woorden gebruiken waarvan je weet dat dit in een andere discussie een hoop heibel heeft opgeleverd. Discussiëren graag maar geen provocatie. Gr. Clavan). maakt het me bijna emotioneel om Mart Smeets nog eens te zien, in een podcast zowaar.

Dat potsierlijke sjaaltje neem ik er voor lief bij.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/09/2024 15:17 door Clavan.
De zwarte trui 30 september 2024 16:02
In wielerclub wattage was de reactie op de NL dames duidelijk: hoongelach en tevredenheid over het rijden van Vollering voor Kopecky. Jantje B stelde zich daarnaast ook veel vraagtekens bij het rijden van Mollema en vergat dat er naast Pogacar en Evenepoel nog een wielerfenomeen is MvdP...
Sub Culture 01 oktober 2024 09:06
GEen provocatie? Rot op met je edits en modereer consequent als provocatie een heikel punt is op dit prikbord.
Clavan 01 oktober 2024 10:51
Je weet best waar het over gaat , Sub. Dat woord in combinatie met Tietema is al eerder onderwerp van gesprek geweest. Er zijn leden die er aanstoot aan hebben genomen en voelen zich direct aangevallen. En dan valt het gewoon onder het beleid van dit prikbord om dit te verwijderen.
Cyclad58 01 oktober 2024 11:10
Beste Clavan, hoewel ik het met je eens ben> is het niet beter om dit in PM's met Sub uit te vechten? Anders ontstaan hier ook weer discussies over....
De zwarte trui 01 oktober 2024 16:37
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen