Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Remco botst!

Gepost door De zwarte trui 
De zwarte trui 04 december 2024 13:55
Opmerkelijk het ontbreken van elk bericht over de sportgebeurtenis in Belgie op de prik!

Gelukkig is WF wel scherp. Leest u zich daarom maar eens goed in. We beginnen met een artikel over het verhaal achter de mensch (al zeggen sommigen dat hij niet menselijk is). En als donderslag bij heldere hemel reed de mensch op dezelfde dag tegen een openslaande deur van een busje van Bpost. WF ziet de ernst van de situatie in en levert nu content als een repeterend machinegeweer. Uw copy-paster zal dit liveblog aan blijven vullen met alle updates die ons ongetwijfeld als een tsunami zullen treffen de komende weken.

1. Evenepoel werd arrogantie verweten, maar hij is veranderd: “Mijn ego neemt niet meer de overhand”. WF

2. Remco Evenepoel afgevoerd naar ziekenhuis na botsing met auto. WF

3. Gouden fiets van Remco Evenepoel aan diggelen na trainingsongeluk. WF

4. Patrick Lefevere geschrokken door ongeval Remco Evenepoel: “Pijn aan schouder en hand”. WF

5. Betrokken bpost-postbode ‘enorm aangeslagen’ na ongeval Remco Evenepoel. WF

6. ‘Remco Evenepoel heeft sleutelbeen gebroken bij trainingsongeval’. WF

7. Schade blijkt nog groter: Remco Evenepoel loopt meerdere breuken op bij trainingsongeval. WF

8. Gilbert komt met hoopgevende boodschap voor Evenepoel: “Wat als dit frisheid oplevert?” WF

9. Hoe lang zal de revalidatie van Remco Evenepoel duren? Dit zegt bekende sportarts erover. WF

10. Remco Evenepoel krijgt nog zwaarder verdict na aanvullende onderzoeken in ziekenhuis. WF

11. Patrick Lefevere predikt rust rond Remco Evenepoel: “Gelukkig is het december en niet april.” WF

12. Strijdbare Remco Evenepoel laat van zich horen: “De comeback start nu.” WF

13. Evenepoel kon door internetstoring thuisfront niet bereiken: “Is eigenlijk onaanvaardbaar.” WF

14. Steunbetuigingen uit Formule 1, atletiek en van Bpost voor Remco Evenepoel. WF

15. Remco Evenepoel verlaat ziekenhuis en moet voorjaarsplannen nu al wijzigen. WF

16. Oumi Evenepoel deelt beelden na ongeval van haar man: “Het leven is beangstigend.” WF

17. Europarlement nam al maatregel tegen ongelukken als die van Remco Evenepoel . WF

5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/12/2024 16:14 door De zwarte trui.
De zwarte trui 04 december 2024 15:44
Sporza doet natuurlijk ook mee, maar staat flink achter in het aantal berichten. Vinden zij het lot van Remco niet belangrijk?!

Van Avermaet viel net als Evenepoel uit in de winter en ziet 1 voordeel: "Maar het blijft zware opdoffer"
"De comeback start nu": strijdvaardige Remco Evenepoel laat weten dat operatie goed is verlopen
Patrick Lefevere had nog even (valse) hoop dat letsels Evenepoel meevielen: "Moeten niet panikeren"
Hard verdict voor Evenepoel na crash op training: gekneusde longen en ontwricht sleutelbeen bovenop 3 breuken
Ooggetuige zag Remco Evenepoel "hard afzien": "Ze hebben die fiets zoals een rolstoel in Oumi haar auto gestoken"
Bpost-busje betrokken bij ongeval Evenepoel, bedrijf reageert: "Postbode is enorm aangeslagen"
Zie hem genieten: Remco Evenepoel is VIP-gast van Alpine op Formule 1 in Qatar
Randr 04 december 2024 16:21
Ik ben blij dat jij het hier allemaal bij elkaar zet. Ik was al bang om een update te missen.
Ik neem aan dat er kamervragen gesteld gaan worden over de storing bij Telenet.
ton duk 04 december 2024 16:34
De zwarte trui Schreef:
-------------------------------------------------------

> 14. Steunbetuigingen uit Formule 1, atletiek ,
Bpost en fam DUK voor Remco Evenepoel

Gr
Tinuz 04 december 2024 18:37
De openslaande deur van een bestelbuske is wel op weg om een klassieker te worden.
Kan je beter niet binnen de meter passeren.
Clavan 05 december 2024 09:37
Maar is de post nog op tijd bezorgd?
El Chaba2 05 december 2024 23:44
De zwarte trui 06 december 2024 17:57
GEEN nieuws vandaag! Gaat het wel goed met Remco?! Wat een stress mensen. Ik heb zelf helaas geen Evenepoel hotline, dus uw copy-paster kan u niet geruststellen. Hopelijk kunt u vannacht de slaap vatten en krijgen we morgen wel een update!
ton duk 06 december 2024 18:44
Hoho, ik las ergens dat Wuyts een advies gaf aan Remco om een praatgroep te beginnen met vAert en Roglic mbt vallen
Gr
Eindhovuh 06 december 2024 20:21
Gesink kunnen ze niet verstaan?
Koppizoektwachtwoord 06 december 2024 20:52
Hoho, zit je nou Achterhoekers te dissen?
Koppizoektwachtwoord 06 december 2024 20:54
Ik blijf dit volgen. Erg bedankt voor het overzicht en de updates, scheelt me veel bezoeken aan WF. De koppen zeggen al genoeg. Indrukwekkend.
De zwarte trui 07 december 2024 21:38
Gelukkig: Patrick Lefevere: “Giro d’Italia blijft een optie voor Remco Evenepoel.” WF

Maar MSR komt te vroeg, dus MvdP, Pogacar of andere stervelingen mogen hier hun jaar aan ophangen.
ton duk 09 december 2024 17:23
Merckx anticipeert alvast op die praatgroep
Gr
De zwarte trui 10 december 2024 21:46
Opvallend: Evenepoel en bpost lanceren samen de 'Remco Reflex', die "heel wat ongevallen zal vermijden"

Zonder het artikel (op Sporza) te lezen en naar goede man bijt hond traditie: "Wat is volgens u de Remco Reflex?"
Pyama 11 december 2024 13:21
Stevig gesticuleren na een valpartij door eigen schuld.
De zwarte trui 09 januari 2025 17:54
Wielerploeg Soudal Quick-Step gokt dit jaar in de Tour de France niet alleen op klassementsrenner Remco Evenepoel, de ploeg gaat ook voor etappezeges met sprinter Tim Merlier. Dat maakte de Belgische ploeg vandaag bekend tijdens de ploegenpresentatie. Daar werd ook duidelijk dat de geblesseerde Evenepoel pas gokt op een rentree in april.

[nos.nl]
De zwarte trui 09 januari 2025 18:01
BREAKING Sporza vanaf 18.30 met een LIVEBLOG over Remco zijn toestand!! [sporza.be]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/01/2025 18:02 door De zwarte trui.
De zwarte trui 12 januari 2025 22:03
Slecht nieuws voor Remco Evenepoel: vraagteken achter Ardennenklassiekers door ‘bijkomend probleem’. WF
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen