Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Ronde van Nederland terug in 2025

Gepost door Clavan 
Clavan 05 februari 2025 13:41
Vorig jaar ergens in september werd al een balletje opgeworpen maar nu is het dan toch 'definitief'

https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour-of-holland-met-proloog-vijf-ritten-en-volledig-zonder-politie/
Clavan 05 februari 2025 13:54
TIG Events

Promofilmpje

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/02/2025 13:55 door Clavan.
Pyama 05 februari 2025 14:16
Goed initiatief. We hebben hier al eens eerder over een potentieel parcours gepraat.

Ik ben wel benieuwd welke ploegen aan de start komen zo laat op het seizoen. Je zit na de Tour de Vendee (en de Trofeo Baracchi wordt kennelijk ook weer georganiseerd!, en na Parijs-Tours en Il Lombardia. In dezelfde week als de WT koers in Guangxi. De WT ploegen aan de start zouden dus al een dubbel programma moeten rijden.
De zwarte trui 05 februari 2025 17:59
Bijzonder, in het jaar waarin er (bijna) geen politiebegeleiding is. En op de dag dat het NK zelfs weggeBrulsd wordt!

Ik zie nu dat deze ronde het zonder politie doet en zelf het verkeer regelt. Knap.
Pyama 05 februari 2025 22:46
Uitgelezen kans om het NK eens te organiseren in Aigle met een klimmer als kampioen.
El Chaba2 05 februari 2025 23:32
Probleem is alleen dat we inmiddels (bijna) geen klimmers meer hebben.. smiling smiley grinning smiley
En Arensman is moeilijk een echte klimmer te noemen, maar vooruit. Wie biedt meer?
Pyama 06 februari 2025 00:15
Poels natuurlijk!

Ik lees trouwens 8 WT teams (de verwachte namen).
Cecchini 06 februari 2025 19:40
Bart Lemmen, Bauke, Wilco, VDB, kunnen ook best een eindje mee omhoog, en wie weet maken Graat en van der Meulen nog een onverwachte groeistuip mee.
ton duk 06 februari 2025 22:25
Cecchini Schreef:
-------------------------------------------------------
> wie weet maken Graat en
> van der Meulen nog een onverwachte groeistuip mee

Wat zou daar onverwacht aan zijn gezien de Toekomstronde 2024 ?
Gr
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen