Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

15th SUPER 8 Classic (1.Pro) One day race » Brakel › Haacht (200.7km)

Gepost door Cecchini 
Cecchini 20 september 2025 16:52
Cecchini 20 september 2025 17:25
Het nadeel van mijnHBO Max abonnement dat ik ook de verloren dochter José (as well) Been weer commentaar hoor geven. Geen commentator die zo in mijn allergie zit, als zij.
ton duk 20 september 2025 17:55
Teunissen 5e en sprokkelt meer en meer
Gr
Cecchini 20 september 2025 18:09
Winnaar de Lie, en Brennan tweede
Cyclad58 20 september 2025 19:14
De Lie en Del Toro voorlopig de mannen van het naseizoen. Wat hebben zij gemeen? Associatie met de stier?
Slimmerd 20 september 2025 20:27
Mooi gevonden, hebben we nog meer Stieren in het peloton?
Eindhovuh 22 september 2025 11:42
Ik krijg bij de Lie wel een beetje Niko Eeckhout 2.0 vibes.
Tafellaken servet.
ton duk 22 september 2025 12:06
Dat lijkt me nu al teveel eer voor Eeckhout..
Gr
Surplace op souplesse 22 september 2025 13:11
De vergelijking met Eeckhout gaat idd al een beetje mank, maar an sich bekruipt me dat gevoel al (zeer voorbarig natuurlijk) sinds z'n eerste seizoen waarin de 1.1-tjes aan elkaar werden geregen, maar indruk maken op een hoger plan zeer moeizaam ging. En dat beeld blijft een beetje bestaan.

Iemand die in kleinere koersen of tegen iets mindere concurrentie heel makkelijk wint, maar als het echt serieus wordt niet op appel is.

Nu kan je zeggen dat de zege in de Hoe Die Tour Ook Mogen Heten Momenteel Tour tegen Mathieu en Wellens misschien een doorbraak is, maar het was een relatief makkelijk parcours tegen waarschijnlijk mindere versies van die twee renners.

Voor een echt serieuze stap lijkt het devies sowieso vertrekken bij Lotto.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/09/2025 13:12 door Surplace op souplesse.
De zwarte trui 22 september 2025 14:35
Pas 2x gestart in een monument, beide in 2023. Dat blijven toch de wedstrijden van de waarheid. Laten we over 2 jaar eens kijken hoe het hem daarin vergaan is en daarnaast natuurlijk GW, DDV, E3, Omloop, Kuurne etc

Maar Eeckhout mag natuurlijk de schoenen van de Lie nog niet eens poetsen.
Eindhovuh 22 september 2025 15:24
Ik zet natuurlijk Eeckhout neer om het punt, dat Surplace goed omschrijft, te maken.
Eeckhout was overigens niet eens zo slecht met 2x Dwars door Vlaanderen als zijn hoogtepunt naast het BK.
Slimmerd 22 september 2025 17:33
De Lie heeft al drie WT-koersen (of vijf als we zijn ritten in Renewi ook meetellen) achter zijn naam, evenals het BK, en is pas 23 jaar..

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/09/2025 17:34 door Slimmerd.
Eindhovuh 22 september 2025 22:13
Hele goede renner. Maar mijn punt is dat hij in 2023 al dat soort wedstrijden won, en nu 3 seizoenen later nog steeds op da niveau zit. Ik zie geen progressie in de grootste koersen? Bv in de Tour.
Surplace op souplesse 23 september 2025 10:46
'Pas'?

Middelbare leeftijd in het huidige wielrennen.
ton duk 23 september 2025 11:35
Eindhovuh Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik zet natuurlijk Eeckhout neer om het punt, dat
> Surplace goed omschrijft, te maken.
> Eeckhout was overigens niet eens zo slecht met 2x
> Dwars door Vlaanderen als zijn hoogtepunt naast
> het BK.

waarbij Dwars door toen zo ongeveer de status had als K-B-K nu .....

Volgens mij is vooral de winst De Lie nu dat hij niet de koers maakt en vaak te vroeg liet zien een van de besten te zijn . Volgen en sprinten lijkt (noodgedwongen ?) nu zijn nieuwe credo
Gr
Eindhovuh 23 september 2025 13:05
Dat is toch geen winst dan?
Ik dacht echt dat hij de nieuwe Boonen zou worden. Dat zie ik nog niet gebeuren voorlopig.
ton duk 23 september 2025 13:14
Eindhovuh Schreef:
---------------------------------------------------

----
> Dat is toch geen winst dan?

Wel als hij daardoor vaker wint

> Ik dacht echt dat hij de nieuwe Boonen zou worden.
> Dat zie ik nog niet gebeuren voorlopig.

Ik op zich ook niet maar we gaan het zien in april 2026..
Gr
De zwarte trui 29 september 2025 12:57
De Lie bevestigt zijn status als koning van de 1.1 koersen. Winst in 75th Paris-Chauny. Voor Kanter en Kubis.
Slimmerd 29 september 2025 13:25
Eerste 1.1-winst van 2025
De zwarte trui 29 september 2025 16:23
the finger smiley niet (echte) WT koersen dan. En ja die Renewi winsten schaar ik daar ook onder...
ton duk 29 september 2025 17:11
Wat klets is natuurlijk. De andere etappewinnaars waren Merlier, Kooij en MvdP....
Gr
Cyclad58 30 september 2025 17:17
Ik vind De Lie een schitterend renner. Altijd tot het gaatje, ijzersterk. Soms even in een wak, menselijk.
En nee, hij wordt geen nieuwe Boonen. Daarvoor zijn zijn skills in de echt lastige klassiekers RvV, P-R) te mager. Gent-Wevelgem, Omloop: ja, dat kan. Boonen stond er meteen in de topklassiekers. De Lie niet en dat wordt echt een lastig verhaal. De Lie heeft ook zijn stijl niet mee, veel minder souplesse dan Boonen, veel meer werker en krachtpatser. Maar nogmaals: ik kan genieten van zo'n renner.
Sub Culture 01 oktober 2025 09:30
Met alle respect maar de tegenstand waar een De Lie tegen op botst in de grote eendagskoersen zijn van een andere orde dan waar Boonen mee te kampen had, een Cancellara uitgezonderd.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen