Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

O, o, Oier!

Gepost door De zwarte trui 
De zwarte trui 31 oktober 2025 19:54
Wegens afwijkende bloedwaarden in 22, 23 en 24 voorlopig geschorst door de UCI en nu ook door RB buiten gezet. Helaas bleek het wonderlijk sterk rijden dus echt een wonder. Brevet van onvermogen voor de dokter van RB die bij het contracteren van Lazkano dit over het hoofd heeft gezien?

Bij evt terugkeer moet hij oppassen voor (ploegleidersauto van) Rowe. Want die vertelt heel stoer dat hij in het peloton dwars door ex zondaars heen reed. Gek dat hij Froome nooit op zijn bek heeft geslagen.
Tinuz 31 oktober 2025 22:41
Toch mooi dat er af en toe nog zo'n old school renner tussen zit. Al is het allicht naief om te denken dat Oier de enige boef is in het huidige peloton.
Van Rowe zal het me niet verbazen als juist hij een spil in een dopingnetwerk is geweest. Komt net iets te theatraal over.
De zwarte trui 02 november 2025 13:09
“Ik ben een integere atleet en een integer persoon”, stelt de voormalige Spaanse kampioen, die verder benadrukt dat hij er alles aan zal doen om zijn onschuld te bewijzen: “Ik zal mijn reputatie verdedigen en alles doen wat nodig is om mijn onschuld aan te tonen. Ik zal ook bewijzen dat ik nooit betrokken ben geweest bij enig illegaal gedrag.”
Eindhovuh 03 november 2025 11:28
Ohh nee gelukkig, was al bang dat hij echt fout was geweest.
Wellicht heeft hij gewoon te veel whisky gedronken met zijn hond, of zijn ongeboren tweelingbroer, nam hij daarna een stuk besmet vlees, allemaal om zijn penis te verlengen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen