Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

109th Giro d'Italia (2.UWT) Stage 3 » Plovdiv › Sofia (175km)

Gepost door Cecchini 
Cecchini 10 mei 2026 09:41

Algemeen klassement na etappe 2
1. Guillermo Thomas Silva (Uru)
2. Florian Stork (Dui) + 0:04
3. Egan Bernal (Col) z.t.
4. Thymen Arensman (Ned) + 0:06
5. Giulio Ciccone (Ita) z.t.
6. Jan Christen (Zwi) + 0:10
7. Johannes Kulset (Noo) z.t.
8. Lennert Van Eetvelt (Bel) z.t.
9. Martin Tjøtta (Noo) z.t.
10. Darren Rafferty (Ita) z.t.

Cecchini 10 mei 2026 11:11
Adam Yates DNS. Ik vond het al onverantwoord dat hij gisteren nog opstapte.
Surplace op souplesse 10 mei 2026 11:58
Hij hoopte dat Carlo en Irene aan de finish stonden.
Surplace op souplesse 10 mei 2026 12:07
Een Uruguyaan wint in BulHongarije. Een Wit-Rus wint in Azerbeidzjan. Een Tjech wint (zodadelijk) in Griekenland. Gaat lekker in wielerland. Gelukkig winnen Fransen gewoon in Frankrijk. Ik zeg een biggetje voor Gautherat en een... regenboogtrui voor Milan?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/05/2026 15:20 door Surplace op souplesse.
De zwarte trui 10 mei 2026 13:00
Ik ook. Hij is schijnbaar direct na de val wel door een arts gezien en zou geen tekenen van een hersenschudding hebben gehad en kreeg toestemming om door te rijden. Later had hij wel tekenen van een vertraagde hersenschudding. Zo lees ik op de NOS.
De zwarte trui 10 mei 2026 17:10
Groenewegen kwam een Tiet te kort moest even inhouden en komt daarna tot een halve tiet van Magnier. Milan durfde wel aan te gaan maar heeft net de snelheid niet.

Fiorelli laat zien dat de Italianen goed terecht gekomen zijn bij Visma, hij wint verrassend het biggetje. Groepje van 5 met Hagenees, Wright, Askey, Lapeira en Cosnefroy leken voor de winst te rijden, maar er kwamen toch nog mannen terug uit de achtergrond.
Cecchini 10 mei 2026 20:25
Ik heb een deel van Tro Pro Bron gezien en Traksel begreep er niets van dat Visma hier überhaupt aan de start stond. Iedereen van de ploeg was uitgeblust volgens Bobbie gisteren bij Morhiban vond ie het ook al niks. Ik vond het juist heel erg meevallen. Vandaag in de kopgroep van 10 die om de zege vochten zat Visma het 3 man, en speelden ze het tactisch prima uit. Ik vond Menno Huising trouwens erg sterk koersen. Langzamerhand komt hij bovendrijven.

Kortom Traksel lulde ook maar wat.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10/05/2026 20:26 door Cecchini.
Koops 10 mei 2026 21:21
Daar heeft hij wel vaker last van.......
El Chaba2 10 mei 2026 23:23
Eindhovuh 11 mei 2026 12:52
Arensman eindelijk eens goed kunnen starten in een grote ronde.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen