Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

109th Giro d'Italia (2.UWT) Stage 14 » Aosta › Pila (Gressan) (133km)

Gepost door Cecchini 
Cecchini 23 mei 2026 13:29






Algemeen klassement na etappe 13
1. Afonso Eulálio (Por)
2. Jonas Vingegaard (Den) + 0:33
3. Thymen Arensman (Ned) + 2:03
4. Felix Gall (Oos) + 2:30
5. Ben O'Connor (Aus) + 2:50
6. Jai Hindley (Aus) + 3:12
7. Michael Storer (Aus) + 3:34
8. Derek Gee-West (Can) + 3:40
9. Giulio Pellizzari (Ita) + 3:42
10. Chris Harper (Aus) + 4:15

Cecchini 23 mei 2026 14:02
Annemiek van Vleuten is een fijne co presentatrice, als ik dat mag zeggen.
De zwarte trui 23 mei 2026 17:10
Bygma boven. Alles zoals verwacht. Al kan je zeggen dat Pellizari zand heeft gestrooid en dus verrast. De Arend een tikkie dat ie de Bora boys net niet kan volgen. Bernal hielp hem weer perfect. Gall op weg naar 2. De strijd om plek 3 is nog open.
De zwarte trui 23 mei 2026 17:12
Komt er nog een gele kaart voor Donovan voor het hinderen van Hirt bij de tussensprint?
De zwarte trui 23 mei 2026 17:14
Toch een paar keer hard Hup Wout kunnen roepen. grinning smiley De vorm is goed. Als het een keer meezit dan kan het lukken. Hij oefent wel elke keer op zijn eindsprint.
De zwarte trui 23 mei 2026 17:54
Grote truien wissel. Morgen Bygma in het roze, Eulalio in het wit, Jardi in het blauw en Narvaez in het paars.
Spaak 23 mei 2026 17:54
Die opmerking over Bernal was sarcastisch mag ik hopen?
De zwarte trui 23 mei 2026 17:58
PCS geeft hem nog steeds als eerste. Je hand op steken na de meet mag niet, iemand bewust het hek inrijden, ok snelheid was laag, geen probleem.
De zwarte trui 23 mei 2026 18:05
Etappe 1 in Axel komt eerste HOL op plek 27 binnen, Yentl Ruijgh, zoon van. Er waren 9 man vooruit met een minuut voorsprong. Vanochtend in de tijdrit wint Winters en wordt Wiersma 3e.
Spaak 23 mei 2026 19:33
Zoon van Rob Ruijgh? Die nog niet zo heel lang geleden prof was? Jezus, ik word oud.
Cecchini 23 mei 2026 20:14
Rob was volgens mij tijdens de Grote Depressie van het Nederlands wielrennen ooit beste Nederlander in de Tour.
Tinuz 23 mei 2026 20:45
Ook hier wordt Arensman niet vrolijk van. Het is allemaal net een klein half minuutje van vrolijk worden.
Hij kan nu wel de pers weer te woord gaan staan.
De zwarte trui 24 mei 2026 08:38
De zwarte trui 24 mei 2026 08:41
500E boete. Leg het maar uit?!

4 punten aftrek en teruggezet. Ploeggenoot De la Cruz nu winnaar van de Red Bull 'kilometer'. Blokken loont dus toch.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/05/2026 08:43 door De zwarte trui.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen