Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Andere tijden sport

Gepost door Eindhovuh 
Eindhovuh 02 augustus 2026 15:15
Met Longo en van Moorsel.

Marc Madiot is wel een extreme eikel, bizar gewoon.
Andere Peter 02 augustus 2026 22:47
Ja, prachtige docu. Madiot is inderdaad een ongelooflijke lul. Leuk dat ze uiteindelijk meer op elkaar blijken te lijken dan je op het eerste gezicht zou zeggen. .
El Chaba2 03 augustus 2026 11:33
Hele leuke en mooie documentaire inderdaad.
Nu is het wachten op de journalist, die macho Madiot met de beelden van dat interview destijds gaat confronteren.
Eindhovuh 03 augustus 2026 14:38
Hij was zo extreem onbeschoft, echt totaal krankzinnig.
Andere Peter 03 augustus 2026 18:12
Madiot/Longo á chacun son Tour

Ik heb toch het hele interview eens opgezocht. Je hoeft weinig Frans te verstaan, je ziet veel aan de lichaamstaal.

In de comments wordt Madiot afgemaakt en Longo omarmd. Zij wist wat er komen ging. Zij blijft uitzonderlijk charmant en kalm waar een faceslap aan Madiot op zijn plaats was geweest. Laurent Fignon zit met wat gêne te lachen. Waarom gaf de presentator hem niet het woord om voor wat balans te zorgen? Een Partijse intellectueel zal toch wat anders denken dan de boerse Madiot? Ook Delgado in het publiek weet niet wat hij ziet. Jeff Bernard is ook nog in de buurt. Het is na een Touretappe.

Op het moment dat Madiot haar (2x!) aanraakt en boos zegt ''Laisse-moi terminer!'', terwijl juist hij steeds haar overschreeuwt, voel je: die slaat thuis zijn vrouw. Ironisch is dat hij gedoe maakt over laten uitpraten, gezien de titel van het programma (letterlijk: ieder op zijn beurt).

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/08/2026 18:18 door Andere Peter.
Andere Peter 03 augustus 2026 18:50
Om wat begrip voor Madiot te kweken: Frankrijk lijkt wat langer te hebben geworsteld met vragen als: bent U voor of tegen vrouwen die voetballen?

Ik heb mijn youtube-algoritme verne*kt
Cecchini 03 augustus 2026 19:09
Het dopinggebruik hadden ze ook gemeen.
Meneer 60% 03 augustus 2026 22:17
Mijn Frans is na de middelbare ook wat ingekakt, maar als ik dit artikel mag geloven was ook Fignon in dat interview geen liefhebber van fietsende vrouwen.

[wielerrevue.nl]

Dat is geen fan is van vrouwenwielrennen is, dat mag. Dat hij het er niet mooi uit vindt zien, mag ook nog. Dat hij Longo persoonlijk en recht in haar gezicht aan gaat vallen op haar uiterlijk, vind ik echt schandalig. Dan ben je gewoon een vreselijk persoon.

Gelukkig zijn we qua emancipatie in de sport een flink stuk verder. Ik zag vandaag op de Italiaanse tv een mannelijke syncroonzwemmer in een team met verder allemaal vrouwen. In een zwembroek met veel glitters. Goede zaak.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/08/2026 22:18 door Meneer 60%.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen