Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Jungels naar Etixx

Gepost door Sub Culture 
Sub Culture 03 september 2015 16:11
Bob Jungels (22) rijdt volgend jaar voor Etixx-Quick Step. De Luxemburgse weg- én tijdritkampioen maakt de overstap van het Trek-team.

Bob Jungels is een van de grootste talenten in het peloton. De jonge Luxemburger kan tijdrijden, heeft aanleg voor het klassieke werk en klimt nog uitstekend ook. In de Tour

In mijn eerste jaar zal ik mij focussen op de kortere rittenwedstrijden en op de klassiekers in de Ardennen
Bob Jungels

"Ik kijk er erg naar uit om volgend seizoen voor EQS te rijden", reageert Jungels. "Tijdens de Tour had ik een goed gesprek met teammanager Patrick Lefevere en kwamen we tot een akkoord."

"In mijn eerste jaar zal ik mij focussen op de kortere rittenwedstrijden en op de klassiekers in de Ardennen."

"Daarna zullen we stap voor stap toeleven naar de grotere rittenwedstrijden."

"Ik houd van de stijl van de ploeg. Etixx-Quick Step koerst altijd agressief, zo koers ik ook graag."



Ja, het had ook gekunnen in het Transfertopic, maar ik vond dit wel een opmerkelijke en verrassende transfer dus vandaar dit aparte topic.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/09/2015 16:11 door Sub Culture.
Brieske 03 september 2015 16:18
Alle WT transfers verdienen een eigen topic, dat lokt tenminste discussie/visie's bla bla bla uit.
En zo valt het nieuws meer op dus lok je het ook eerder uit, en de info komt beter binnen.

Als spelletjes iedere dag het waard zijn om topics te krijgen dan (WT) transfers zeker.

Goede transfer voor beide partijen. Bij Quick-Step veel talent maar vrijwel altijd ook ruimte om dat te ontbolsteren.
Qua agressie past hij er idd ook wel bij.

Groet
El Chaba 03 september 2015 16:33
Helemaal mee eens. thumbs up
El Chaba 03 september 2015 16:38
Sterke zet van zowel Jungels als Etixx- Quick Step, de perfecte combi volgens mij.
Lefevere blijf ik als mens een boerenlul vinden maar als manager van een wielerploeg is hij toch onovertroffen.
Sub Culture 03 september 2015 16:54
Mja, als manager..
Hij heeft na een paar magere jaren sinds een tijdje weer een paar kapitaalkrachtige mensen rond zijn team, dat helpt altijd om een sterk team te bouwen.

Ik vind zijn communicatie in de media, vaak over zijn eigen renners, niet al te snugger.

Zou zich iets vaker mogen beroepen op nuance al vinden sommigen mensen met het hart op de tong dan weer charmant.
Slimmerd 03 september 2015 17:04
Zeer sterke coureur met een hoop potentie! Hengelt die Lefevre toch wel weer even binnen.
Massimo 03 september 2015 19:01
Ik ben het er ook mee eens, de hoeveelheid stickies wordt wat overdreven zo.
El Chaba 03 september 2015 19:06
Als manager in de zin van leidinggeven ben ik het met je eens, dat bedoelde ik ook niet. Meer als grootste baas, het feit dat hij altijd grote sponsors heeft weten te vinden en tenslotte zijn aankoopbeleid, dat is natuurlijk fantastisch. Bijna allemaal renners die bij zijn ploeg echt significant beter worden/zijn geworden.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/09/2015 19:07 door El Chaba.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen