Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Roompot blijft maar winnen

Gepost door Carlos Danger 
Carlos Danger 16 september 2015 01:37
Een mooie, maar hier kennelijk onopgemerkte zege in de GP Briek Schotte:

[www.sporza.be]
merijntje mortirolo 16 september 2015 06:58
nos.nl had hem om 20.15 staan. Voor de rest zag ik hem inderdaad nergens...
Sticky Bottle 16 september 2015 07:19
Logisch want deze mooie koers is 'maar' een nationale klassieker, terwijl het waarschijnlijk beter bezet was dan vele Vlaamse kermiskoersen die wel
als UCI 1.1 koers worden gereden.
ton duk 16 september 2015 07:59
Op zich rijdt vGoethem best een redelijk debuutjaar bij de Profs...lekker aanvallend !
g
Prikdude 16 september 2015 08:28
Wanneer komt de Vuelta evaluatie van Roompot?
dvritm 16 september 2015 10:00
Echt verdiende en mooie zege van Van Goethem, door de vele wind een lastige koers met een mooi deelnemersveld. Door het nabijgelegen Unilin heerst Quick-step hier normaal , Lotto-Soudal had er een stevig blok tegen gezet, maar Van Goethem was (samen met Asselman) te sterk.
Hij is een bekende aan het worden in de streek. Won al eens in Vichte en Zwevegem. Idd, lekker aanvallend. Ben afgelopen week gaan zien in Izegem, Zwevegem en Desselgem en hij was iedere keer mee in de aanval, beloond met een 3e plek maandag en dan gisteren de overwinning . Goede tijdrijder ook ?

De GP Briek Schotte, waar Museeuw en Hoogerland hun eerste profzege boekten. Feest in't dorp ! En Briek zag dat het goed was..

Snorfietser 16 september 2015 11:29
Dat noemen ze in Spanje de Caja Rujal evaluatie. Die hebben het best leuk gedaan in de Vuelta overigens. Hadden best een ritje verdient met die Portugees.
Cyclad 16 september 2015 19:01
Brian van Goethem is pas na juli op zijn niveau, had erg veel pech en blessures in het 1e deel van het seizoen. Nu lijkt er uit te komen wat er in zit en dat is best veel.
Slimmerd 17 september 2015 14:25
Best leuk? Fraile wint nota bene de bergtrui, lijkt me een dikke 9+ voor dit team!
El Chaba 18 september 2015 09:46
Kan ook best leuk sprinten toch of vergis ik mij?
Cyclad 18 september 2015 19:05
Als ik me niet vergis vergis jij je. smiling smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen