Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Rebellin verlengt bij CCC

Gepost door lodjan 
lodjan 04 november 2015 16:02
Rebellin (44) plakt er nog een jaar aan vast

Door Youri IJnsen, woensdag 4 november 2015 om 14:21

Davide Rebellin weet van geen ophouden. De 44-jarige Italiaan won dit seizoen nog een rit in de Ronde van Turkije en vloerde Vincenzo Nibali in de Coppa Agostoni. Rebellin verlengt met één jaar bij CCC Sprandi Polkowice en schrijft op zijn Facebook-pagina: “Passie kent geen leeftijd.”

Rebellin maakt zich op voor 24ste jaar als prof
Hoewel Rebellins grootste successen – onder meer de triple Amstel Gold Race-Waalse Pijl-Luik-Bastenaken-Luik in 2004 – achter zich liggen, bewees hij ook dit jaar nog zijn waarde. In 2016 begint La Vecchia Volpe aan zijn 24ste jaar als beroepsrenner. Op Facebook dankt hij de mensen die hem hielpen bij het maken van zijn keuze.

‘Passie kent geen leeftijd’
“Het hart heeft altijd het laatste woord”, begint Rebellin zijn relaas. “Het lichaam en het hoofd zijn nog steeds klaar voor nieuwe gevechten. We gaan met volle kracht vooruit en richten ons op een nieuw seizoen, om samen mooie emoties te delen. Met het enthousiasme van een kind en de ervaring van een 23-jarige carrière met ups endowns, wil ik er het beste van te maken.”
Arsimo 04 november 2015 16:08
Het blijft een "pakker" maar toch vind ik dit wel mooi. Zou leuk zijn als hij ook volgend seizoen nog ergens een zege met enige betekenis pakt.
D. Marrage 04 november 2015 17:05
Arsimo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het blijft een "pakker"
... en hij pakt er nog een jaar aan vast.
Brieske 04 november 2015 19:32
Valverde en Contador, echter krijgen die dat niet iedere keer te horen als het ergens over hun gaat.
Waarom zou dat zijn? Ik heb geen flauw idee.

Groet
Nelis! 04 november 2015 22:59
Respect voor zo'n lange carrière op zo'n hoog niveau. Spuiten en pilletjes of niet, respect.
Hoentie 05 november 2015 18:29
Rebel Rebel



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/11/2015 18:29 door Hoentie.
Cycling_Inside 11 november 2015 09:13
Vals gespeeld straf gehad uitgezeten, man heeft dan toch passie voor de sport
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen