Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Topprestatie Ockeloen

Gepost door Prikdude 
Prikdude 16 november 2015 01:04
Peiling
Er zijn 86 stemmen ontvangen.
Alle bezoekers mogen stemmen.
Jasper moet naar Roompot of Jumbo




In donker China werd Jasper Ockeloen gisteren vierde in de tweede etappe de ronde van Fuzhou. Nou is dat wellicht geen adelbrief om in het hersenvak van Lottoompot te posten maar de details zijn des te indrukwekkender.

Ockeloen finishte namelijk te midden van het grootste dopingleger dat het moderne wielrennen rijk is: De Iraanse Enclave. Hij liet gerenomeerde epotentaten als Askari & Pourseyedi zelfs achter zich, alsmede een ander verboden snoepje uit de zandbakklas, Moazemi. Dat Kazemi, Kolahdozhagh en Emami hem net wisten voor te blijven kan Erik Dekker, noch Michael Boogerd hem aanrekenen. Het is tijd voor een contract bij een grotere Nederlandse ploeg. Als Nissanshuttle in de WT rond mag dobberen, mede dankzij 'een goed verhaal' dan email ik Jasper wel een OCD aan of zo. HUP OCKELOEN!

P.s. Kan iemand even de website aanmaken, "www.ockeloenverdiendmeerpoen.nl"? Ook namens Michael B. en Oelan-Bator, in wiens samenspraak ik tot dit bericht gekomen ben: b.v.d.!

P.s.2. Tommy Nankervis eindigde deze etappe op 19'23



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/11/2015 01:06 door Prikdude.
Tinuz 16 november 2015 01:35
Ik heb nooit hoogte van die Ockeloen kunnen krijgen.
Wat wil die jongen zelf? Een beetje rond toeren in exotische gebieden. Volgens mij vindt hij zij huidige rol helemaal prima.
Qua mogelijkheden in het prof peloton betwijfel ik zijn capaciteiten.
lodjan 16 november 2015 07:22
Eens, maar heeft Jasper daar wel genoeg tijd voor naast zijn sokkenbusiness Sockeloen?
Michael B. 16 november 2015 09:28
Ockeloen naar Roompot of Lotto Jumbo riep ik hier op het forum al een half jaar geleden. Maar nee hoor Lotto Jumbo gaat liever voor een paar buitenlandse renners
Slimmerd 16 november 2015 09:45
Als je eindigt tussen door jouw benoemde eposnoepers dan is er ook wat mis met jezelf. Trouwens het echte seizoen is al lang klaar
Walnoot 16 november 2015 11:22
Inderdaad, Ockeloen zit natuurlijk ook aan de shit. Waarschijnlijk heeft die koekwaus van een Michael B. het nog aan hem verkocht. Maar, dus, zeg maar, in ieder geval niet doen, die schele Ockeloen, zoals Herman zou zeggen!
Michael B. 16 november 2015 12:50
Walnoot Schreef:
-------------------------------------------------------
> Inderdaad, Ockeloen zit natuurlijk ook aan de
> shit. Waarschijnlijk heeft die koekwaus van een
> Michael B. het nog aan hem verkocht. Maar, dus,
> zeg maar, in ieder geval niet doen, die schele
> Ockeloen, zoals Herman zou zeggen!

Gaat wel heel ver om een Ockeloen te beschuldigen van dopinggebruik. Wel een hele makkelijke reactie van jouw kant. Dat je een duidelijke mening heb is prima,. Beetje tegengas waarderen we hier op het forum, ja knikkers zijn er al genoeg in de wereldspinning smiley sticking its tongue out
Fashionisto 16 november 2015 13:07
Aangaande het Iraanse wielrennen vind ik dit wel een prachtartikel:
[cyclingtips.com.au]
Arriere de la course 16 november 2015 13:19
ze hebben bij Lotto Bouwman toch een kans gegeven
Snorfietser 16 november 2015 14:21
Het beschuldigen van Ockeloen gaat net zover als het beschuldigen van bovengenoemde namen. Ik heb voor geen van allen bewijs gezien.
Michael B. 16 november 2015 14:47
Snorfietser Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het beschuldigen van Ockeloen gaat net zover als
> het beschuldigen van bovengenoemde namen. Ik heb
> voor geen van allen bewijs gezien.


De bovengenoemde Iraanse wielrenners zijn gepakt hoor. Pourseyedi op Epospinning smiley sticking its tongue out
[en.wikipedia.org]
Snorfietser 16 november 2015 15:39
Zullen best ooit gepakt zijn, maar dat zegt niet dat ze nu pakken.
Michael B. 16 november 2015 15:45
Over iemand die al gepakt heeft mag je best een oordeel geven. Afgelopen jaren heeft ons laten zien dat gepakte sporters die wederom in de fout gaan levensgroot is.
El Chaba 16 november 2015 16:40
Laat ik dan nu eens een keer ja knikken tegen je. Sorry... spinning smiley sticking its tongue out
Ook ik riep dit namelijk al een half jaar geleden: [wielerprikbord.nl]
Walnoot 16 november 2015 16:46
Niet doen joh, is niet leuk voor Mic. B., dat als hij denkt het licht uit te vinden, het dan blijkt dat hij eigenlijk open deuren aan het intrappen is.
El Chaba 16 november 2015 16:57
Dat is dan weer aantoonbaar niet waar. Die kans is namelijk vrij klein omdat het slechts af en toe gebeurt. Nog in minder dan 5% van de gevallen schat ik. "Levensgroot" klopt dus gewoon niet.

En 'heeft' moet zijn 'hebben', maar dit geheel terzijde natuurlijk. spinning smiley sticking its tongue out
El Chaba 16 november 2015 17:02
Zelfs mensen die meestal een hoop onzin schrijven, doen dat zo af en toe ook wel eens niet. Ben niet te beroerd om dat dan ook te zeggen.
En uit de peiling tot nu toe - 19 x ja, 16 x nee - blijkt bovendien allerminst dat het een open deur is.
JW 16 november 2015 17:33
Met "hebben" ben je er dan nog niet.

"...dat gepakte sporters die wederom in de fout gaan levensgroot is" is toch ook moeilijk te begrijpen. Ik denk dat na "dat" "het aantal" zou moeten worden ingevoegd.

Dan krijg je: "...dat het aantal gepakte sporters die wederom in de fout gaan levensgroot is" . Fout lijkt me het niet, maar mooier zou zijn "..dat wederom in de fout gaat...".

Maar al die verbeteringen zijn eigenlijk overbodig als de hele stelling niet klopt.
En het lijkt me inderdaad een bewering die met cijfers niet echt hard te maken is.

En Ockeloen ?
Dan lijkt Roompot me toch de eerst in aanmerking komende ploeg.
Maar willen ze wel ? En nog belangrijker: wil Jasper zelf ?
PVW 16 november 2015 19:26
"De afgelopen jaren heeft ons laten zien..." kan volgens mij ook. Maar dat geheel terzijde winking smiley
Clasicomano 16 november 2015 20:36
Op twitter favorite en liked Ockeloen wel elke tweet die hem aan een WT of PCT ploeg linkt.
voor wat het waard is..
Tinuz 17 november 2015 01:46
En hoeveel tweets zijn dat geweest?
Michael B. 17 november 2015 12:50
PVW Schreef:
-------------------------------------------------------
> "De afgelopen jaren heeft ons laten zien..." kan
> volgens mij ook. Maar dat geheel terzijde winking smiley


Riccardo Ricco is hiervan wel het grootste voorbeeld geweestdrinking smiley
Ploeglijder 21 november 2015 23:09
Natuurlijk wil hij dat zelf ook, alleen kijk ook nog eens naar het topic 'Ook Nederlandse profs kopen zich in' en je weet waarom het voor hem lastig is, kijk alleen maar naar zijn afgelopen seizoen hoe constant hij met de wereldtop mee klimt en ja ook tegen dubieuze renners zoals Portugal en nu weer met die Iraniƫrs. Het toont hoe graag hij nog steeds fietst en hoe gemotiveerd hij nog steeds is om het hogerop te proberen.

Hij zou een ideale klimmer kunnen zijn voor Roompot of een goede hulp bergop voor Lotto-Jumbo en Giant-Shimano, maar ja die moeten van hun sponsors nog een paar buitenlanders nemen anders zijn de fietsensponsors niet tevreden.

Dus meer als het steeds maar weer laten zien kan hij niet doen, inkopen wil/kan hij ook niet. Want er rijden er op Pro conti en Pro tour heel wat rond die minder zijn.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/11/2015 23:10 door Ploeglijder.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen