Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Sprinters sprinten tegen elkaar in China

Gepost door MarcoV 
MarcoV 20 november 2015 15:49
Zo kan het dus ook, tegen elkaar sprinten ... foutje, auw ...
[www.nieuwsblad.be]
merijntje mortirolo 21 november 2015 09:00
De tering!

Ik kan er niet eens om lachen. (Is ook niet de bedoeling, maar doorgaans spoor ik niet wat rampen en ongelukken betreft).
Snorfietser 21 november 2015 15:15
Is dit de Chinese variant van het knock-out systeem in het baansprinten? Het gebeurt wel vaker dat een groep verkeerd wordt gestuurd, maar ongelooflijk dat het de organisatie niet lukt om hier tijdig in te grijpen.
Goozzer 21 november 2015 15:54
Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Arsimo 21 november 2015 20:41
Best schokkend om te zien. Hoe kan dit gebeuren?

Zien die lui geen rode vlag of spandoek? ? Of is Finish in het ene Chinese schrift in spiegelbeeld precies gelijk aan de andere?
Ben 21 november 2015 21:36
ik ga niet eens kijken
Eindhovuh 22 november 2015 09:16
Qua timing is dit toch ongeëvenaard zeg.
veluweracer 22 november 2015 10:19
Zou voldoende moeten zijn om als organisatie aangeklaagd te worden. Door meerdere belanghebbende partijen, te denken aan UCI, renners en ploegen. Is uiterste van onbekwaamheid, een brevet van onvermogen, op het misdadige af onverantwoord. Organisatie zou zich moeten terugtrekken uit de wielersport. Koers opheffen. Betrokken en verantwoordelijke personen tot persona non grata verklaren binnen de sport.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/11/2015 10:20 door veluweracer.
Leon 24 november 2015 18:45
Het gaat hier om een koers uit de Granfondo serie, daar heeft de UCI toch niks mee van doen?
hendrikve77 25 november 2015 14:27
Hier het statement van de organisatie. De journalist was er zelf niet bij en wist zelfs niet de naam van de wedstrijd correct te spellen (gryffindor ipv Granfondo...).
[www.granfondochina.com]

Om één of andere reden heeft de kopgroep zich na de finish (die ze op het verkeerde baanvak genomen hebben door de signalisatie te negeren) terug omgedraaid, en zijn ze opnieuw beginnen sprinten...
Gelukkig waren er geen zwaargewonden, het ergste was een sleutelbeenbreuk en een lichte hersenschudding (en wat materiële schade die door de organisatie vergoed wordt).
Heb ik uit goede bron.
Brieske 26 november 2015 08:04
Ik persoonlijk, maar ja, zo ben ik, zou als ik al sprintend een peloton op me af zag komen gewoon er tussendoor fietsen.
Raakt er niemand gewond, iedereen veilig en je materiaal blijft ook gespaard, maar ja, zo ben ik dan...

Groet
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen