Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Robert Gesink past voor de Giro!

Gepost door Tinuz 
Tinuz 22 november 2015 17:29
Peiling
Goede keuze?
Alleen geregistreerde gebruikers mogen deelnemen aan deze peiling.
Er zijn 54 stemmen ontvangen.
Ja, de Tour is, was en blijft het belangrijkste! 19
 
35%
Neen, had van de Giro zijn hoofddoel moeten maken! 33
 
61%
Nee, had voor de combi Giro & Tour moeten kiezen! 2
 
4%



Geen Gesink in de Giro 2016, maar de focus op Tour en de Olympische Spelen.
[www.wielerflits.nl]

* De Tour staat toch ruim boven de andere koersen, mijns inziens. Hopelijk kiest ook Dumoulin voor den Tour de France. smiling smiley
Hoentie 22 november 2015 17:42
Shinzawai 22 november 2015 20:39
De sponsor zal het graag zo zien.
Tinuz 23 november 2015 12:34
Zou best kunnen. Gesink leek in eerste instantie te opteren voor de Giro, afgaande op zijn uitspraken.
Ik kan me goed voorstellen dat de ploeg en de sponsor hun kopman Gesink graag in topvorm in de Tour zien.
De Giro willen rijden kan sowieso ook gezien worden als een weg met minder weerstand, en de vraag is of dat op dit moment in zijn carriere nog wel kan.
Walnoot 23 november 2015 13:53
Verder geen heel boeiende pol, maar ik mis de optie 'anders'. Lekker chillen en hier en daar wat eendagswedstrijden en kleine rondjes rijden, om dan nog fris naar de Vuelta af te reizen. Met de nog iets vollere kalender van dit jaar, lijkt me dat een uitstekend idee. Ligt hem volgens mij ook veel beter dan de Giro. Hij woont in Spanje en houdt van een beetje warmte enzo.
Fashionisto 23 november 2015 14:18
El Mik 23 november 2015 15:59
Idd, denk dat een ronderenner a la Gesink of Mollema zomaar een Vuelta podium kan halen als zij zich sparen i.t.t. alle anderen.

Al gaat Mikel Landa winnen.
PVW 23 november 2015 19:09
De vuelta ligt wat te ver in het seizoen om alle kaarten op te zetten. 1 valpartij en of griepje en je seizoen is om. Focus verleggen is dan ook geen optie meer. En zoveel kansen krijgt ie nou ook niet meer...
JW 23 november 2015 21:41
Ik had hem toch wel graag in de Giro gezien.

Maar als hij weer zo'n sterke Tour zou rijden als afgelopen jaar zal ik daar beslist ook weer van genieten.
malheur 23 november 2015 22:49
Precies ja.

En juist door je focus zo sterk op de vuelta te leggen ben je je concurrentie reeds een stap voor, was ook prima met Rio gegaan.

Toch begrijp ik de keuze van Gesink wel, hij wil graag door de Nller voor vol aangezien worden en dat bereik je het beste met een focus op tour / rio, wie weet zit er wel
een Laplagne voor m in, wie weet.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/11/2015 22:51 door malheur.
El Mik 24 november 2015 00:32
Is prima te combineren met vol voor de winst in pakweg Paris-Nice of Tirreno plus een ronde als Catalunya te gaan.
Of de voorjaarsklassiekers (maar die winnen ze toch niet).
JW 24 november 2015 11:17
Ik denk dat zowel Gesink als Mollema qua publiciteitswaarde te belangrijk zijn voor hun team om in de belangrijkste koers van het jaar buiten beeld te blijven.
Brieske 24 november 2015 19:52
Heel jammer, en ook een beetje flauw van hem, hij had het immers toch beloofd...

Groet
König 26 november 2015 12:35
Het is gewoon een jokkebrok, Boris.
Tinuz 27 november 2015 02:11
En ik veronderstel dat de persoonlijke voorkeur van de beide heren in principe ook uitgaat naar de Tour.
De Vuelta ligt wel ver weg, als het seizoen in januari begint.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen