Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Deze zomer geen Tour du Jour

Gepost door rustdag 
rustdag 16 februari 2016 17:39
Deze zomer geen Tour du Jour voor Wilfred Genee

Komende zomer is er rond de Tour de France in juli geen Tour du Jour te zien op RTL. Er zou aan een beter format gewerkt worden. RTL wilde er niet over kwijt, maar Wilfred Genee bevestigde het nieuws in Evers Staat Op.Wilfred legt uit dat er nog hard wordt gewerkt aan een 2.0 versie van Tour du Jour met nieuwe namen en een sponsor. De presentator vindt het wel jammer dat het programma een jaar wordt onderbroken. 'Daar wordt over nagedacht en uiteindelijke wordt dit besloten. Wie ben ik om daar tegenin te gaan. Aan de andere kant: thuis werd het met gejuich ontvangen.'
rustdag 16 februari 2016 17:42
Ik als Tour Junky, vind het wel jammer. Hoe meer Tour hoe beter. Maar het schijnt dus wel terug te komen.
PVW 16 februari 2016 18:19
Dat het een EK-voetbal jaar is zal ook wel mee hebben gewogen.
Eindhovuh 16 februari 2016 19:45
Zonde. Niet dat ik iedere dag keek, maar af en toe was het prima te pruimen nu Jacobs minder prominent aanwezig was.
Brieske 16 februari 2016 20:12
Mijns inziens het beste programma qua inside informatie.
Weing standaard infotainment tafelpraatjes alla Avondetappe of Vive le Velo.
Dankzij leuke, vaak relevante, gasten en een presentator die zijn gasten belangrijker vindt dan zichzelf kwam het vaak tot mooie gesprekken over hoe het er in het peloton aan toe ging.

Clowneske gedoe eromheen kon ik ook wel hebben, beetje kroegpraat moet kunnen, zeker op de commerciele.

Groet
Rudy t. 16 februari 2016 20:54
Helemaal eens...
Marcos 16 februari 2016 21:21
Alleen is er daarvoor geen speciaal programma dit jaar winking smiley

(Wel de "gewone" uitzendingen op maandag en vrijdag, maar geen dagelijkse)
Slimmerd 17 februari 2016 00:27
Eens, jammer dat het schijnbaar een jaartje verdwijnt.
predator 17 februari 2016 09:46
Michael B. 17 februari 2016 10:19
Danny Nelissen wat toch helemaal niks, met zijn zogenaamde insuaties. Roepen dat hij inside information heeft, maar niet verteld om geen personen te beschadigen pffff
Marcos 17 februari 2016 10:45
Die is al een paar jaar weg bij dat programma
MarcoV 17 februari 2016 10:50
Eens met Brieske, beste tourprogramma, leuk, info en geen last van kijk-mij-intellectueel-zin-Karl-Vannieuwkerke trekjes. Snel 2.0 op de markt graag ...
Slimmerd 17 februari 2016 10:54
Maar dat is niet leuk om te vermelden, nu gaat Michael zijn kritiek weg....
veluweracer 17 februari 2016 13:59
Beste tourprogramma van de drie. VLV begon me te vervelen door de enorm oninteressante gasten die ze aan tafel kochten. En bij de NOS kon ik ook niet meer terecht want wat gaat Elijzen mij vertellen, of een Bos. Om van de zelfingenomenheid van Henk Lubberding nog maar te zwijgen
Rudy t. 17 februari 2016 14:52
Je vergeet de ergste
veluweracer 17 februari 2016 19:19
Bedoel je die Mark Smits?
pellegrino 18 februari 2016 00:03
Mart Smeets is supergoed in zijn commentaren.....daarin is hij ongeƫvenaard...echter als je hem ziet op tv...maar zodra hij weer uit beeld was en samenvatting van commentaar voorzag, supersterk gewoon.
Ik zou het geweldig vinden als Mart over een paar weken (of in de tour) vanaf half drie het een en ander aan elkaar mag praten da's toch andere koek dan Herbert..
Walnoot 18 februari 2016 10:16
Dat meen je toch niet serieus? De man herkent ongeveer tien renners, waarvan de helft fout is. Vind Mart op TV persoonlijk heel goed te hebben, maar niet als er aan zijn tafel alleen maar bescheiden en/of interessante mensen zitten. En zijn columns mogen er over het algemeen ook best zijn. Maar, mijn God, laat het alsjeblieft NIET een wedstrijd aan elkaar praten.

Tour de Jour vond ik de laatste jaren ook best leuk, de spaarzame keren dat ik gekeken heb.
El Chaba 18 februari 2016 10:35
Je maakt een grapje, zeker?
Luijt 18 februari 2016 11:43
veluweracer 18 februari 2016 14:30
Pellegrino de Pieperjasser.the finger smiley
PVW 18 februari 2016 16:40
Oh, dat had ik gemist (al is het ebigszibs logisch zo zonder Oranje). Beide jammer.
pellegrino 18 februari 2016 23:13
zn tv programma vond ik niets meer inderdaad....en hoef hem ook niet te zien....maar als commentator is de man gewoon goed, dt vind Pellegrino de pieperjasserdrinking smiley
Marcos 19 februari 2016 10:51
Denk serieus dat er nog veel mensen zijn die er zo over denken hoor..

Persoonlijk zou ik Smeets ipv Dijkstra ook een stuk beter vinden eigenlijk, maar dat komt vooral omdat die Dijkstra er helemaal niks van kan. Hij zal bij het herkennen van de renners misschien 1% meer herkennen dan Smeets, maar qua alles eromheen is het zoveel slechter.. En renners herkennen kan ik zelf ook wel.
El Mik 19 februari 2016 11:10
Smeets is passe, kan echt niet meer.
Maar hij had in elk geval nog wat kwaliteiten die zijn gebrek aan deskundigheid compenseerden. Dijkstra heeft eigenlijk niks.

Maar goed, alles liever dan Wuyts aanhoren.
veluweracer 19 februari 2016 12:34
Of Bobby '2 jaar MAVO' Traksel. Man, wat een verschrikking. Hoe die in de commentaar bezemkast van Eurosport is binnengekomen is mij een raadsel. Die beheerst m.i. de Nederlandse taal onvoldoende om een aangenaam verslag te kunnen doen. Met die stijlfouten van hem kun je een boek vullen en zijn woordenschat is daarbij ook akelig klein. En hij spreekt rennersnamen soms erg vreemd uit. Ik benijd Jose Been allerminst.
Sjorsoll 19 februari 2016 14:27
Neeeeeeeeee sad smiley Dit was echt verreweg de leukste van de drie Tourprogramma's in mijn ogen. Ik vond het al jammer dat Erik Dijkstra er niet meer was vorig jaar. Die mix van serieusheid en humor van hem vond ik fantastisch. Maar dat sausje bleef het programma alsnog wel houden.

Zo jammer dat ze er dan ook echt een jaar tussenuit moeten om een andere versie te bouwen. Ik zal het missen tijdens de Tour.


Wat doet de NOS eigenlijk dit jaar? Vorig jaar zaten ze om een uur of zeven. Kut tijd.
Eddy Veen 19 februari 2016 14:30
Sjorsoll 19 februari 2016 19:01
Thanks thumbs up Van der Zandt kan ik goed hebben.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen