Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Cyclocross - sluitingsprijs Oostmalle/afscheid Sven Nys

Gepost door pirke 
pirke 21 februari 2016 10:38


Einde van een tijdperk, laatste cross van vermoedelijk de beste veldrijder ooit.

Wordt het gewoon weer Van der Poel vs Van Aert of gaat de oude Nys toch nog een laatste keer meedoen voor het podium? Start om 15 uur, helaas alleen via stream te volgen in NL (eigenlijk overal behalve voor een heel select groepje Telenetabonnees in België):

procyclinglivestream



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/02/2016 10:40 door pirke.
El Chaba 21 februari 2016 11:30
Mooi zo, ik zal 'm niet missen.
pirke 21 februari 2016 12:03
ach, de wereld zit vol onhebbelijke figuren. maar weinigen fietsten daarnaast ook nog eens zo hard door de blubber als hij.
Wanny 21 februari 2016 12:13
Vooral de compleetste veldrijder met een lange carrière. Aan de kracht van bijv. Van Aert of Boom, de techniek van Van der Poel en de explosiviteit van Stybar kon ie toch nog tippen. Maar die jongens zijn nog maar kort in het veld of alweer verdwenen naar de weg.
Pyama 21 februari 2016 12:19
Hattie niet wat meer op de weg moeten koersen? In het pittoreske Belgie toch goed voor een top 10 (zoals die andere veldrijder Albert).
veluweracer 21 februari 2016 13:53
Een echte veldrijder is het. In hart en nieren. Ik denk dat je zelf gecrosst moet hebben om werkelijk de prestaties van Nys te kunnen waarderen.
veluweracer 21 februari 2016 14:59
De livestream hapert vreselijk hier. Niet te doen zo.
Ik kijk hier: [www.bvls2016.sc]
Marcos 21 februari 2016 16:08
Uitslag #oostmalle 1 @ktpauwels 2 @WoutvanAert 3 @TomMeeusen 4 @mathieuvdpoel 5 @larsvanderhaar
rustdag 21 februari 2016 16:44
Heb je Ziggo veluweracer
Quarantanove 21 februari 2016 18:07
don't feed the troll.
Hoentie 21 februari 2016 18:49
Hij heeft wel eens een de voorjaarsklassiekers geprobeerd, maar dat was volle bak in het EPO tijdperk, en werd geen succes.
PVW 21 februari 2016 21:49
Nijs heeft een ongelooflijke erelijst bij elkaar gereden in het veldrijden, dik respect verdiend. Maar of ie in het wegrijden nou niet geslaagd is vanwege het EPO gebruik aldaar...

Kan moeilijk geloven dat er in het minder gecontroleerde veldrijden in die tijd volledig schoon gereden werd door de top.
Michael B. 22 februari 2016 10:01
Kan je ook omdraaien, juist door epo gebruik is ie bij het veldrijden tot grote hoogte gekomen, omdat op de weg iedereen max gebruikte en hij in het veld een van de weinige was die zich professioneel liet soigneren.
Walnoot 22 februari 2016 12:15
Lijkt me ook een veel meer voor de hand liggende verklaring. Voor de haters, ik wil niet zeggen dat Nys aan de EPO zit, alleen dat hij aan de EPO zat. Xx
veluweracer 22 februari 2016 12:22
Nys lag al heel vroeg in zijn lagedrukkamer. Was veel professioneler dan de rest. Een voorbeeldmonnik.
Eindhovuh 22 februari 2016 16:37
Ja precies. Net als jaargenoten en mede-monniken Danilo Di Luca, Igor Astarloa, VandeVelde, "dokter" Dave Bruylandts, Francisco Mancebo en Oscar Sevilla.
spinning smiley sticking its tongue out
Tinuz 22 februari 2016 20:20
De Sluitingsprijs Oostmalle was zoals elk jaar weer een treurige oersaaie vertoning, waardoor je ineens helemaal klaar bent met het veldrijden.
pellegrino 23 februari 2016 00:35
Tinuz Schreef:
-------------------------------------------------------
> De Sluitingsprijs Oostmalle was zoals elk jaar
> weer een treurige oersaaie vertoning, waardoor je
> ineens helemaal klaar bent met het veldrijden.


Komt dat even goed uit dat het ook net de laatste is voor deze winter;-)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen