Welkom! » Log in » Registreer een nieuw account

Theo Bos moet in de sprinttrein

Gepost door Luijt 
Luijt 03 maart 2016 19:11
Na vandaag weten Haak en Büchli toch ook wel dat Theo de derde man moet zijn. Voor die start moet Theo nog even een paar weken pompen in de sportschool en daarna loodst ie die jonkies naar goud in Rio, wat ik je brom.

Groet, Luijt
Sub Culture 03 maart 2016 19:12
Weinig woorden die ik meer haat dan jonkie(s).
Leon 03 maart 2016 19:13
Ik heb dat met de term 'wat ik je brom'...
Ger 03 maart 2016 19:25
En ik met 'de derde man'
Siem 03 maart 2016 19:36
Na vandaag, wmb.
Brieske 03 maart 2016 20:31
Eens met Luijt mbt de derde man die de jonkies naar goud kan loodsen, wat ik je brom...

Groet
D. Marrage 03 maart 2016 20:41
Met pompen heb ik niet zoveel problemen.
merijntje mortirolo 03 maart 2016 20:45
Ik met 'Groet:' doet me aan die klaplopers van een Boris en DUK denken.
Arnold 03 maart 2016 21:26
Of wellicht een fatsoenlijke fiets ipv die Koga uit het jaar kruik.

Kijk naar bos die gewoon zelf op een Look rijdt!
rustdag 03 maart 2016 21:31
De beste moet starten. Bos wordt denk alleen maar beter.
El Chaba 03 maart 2016 23:22
Hier nog één..
Luijt 04 maart 2016 00:51
Ik met dat beperkte Koeterwaals dat het maximaal haalbare voor een groot aantal prikkertjes hier op dit forum is. Een behoorlijke volzin is er voor de meesten niet bij.

Groet, Luijt
Eindhovuh 04 maart 2016 07:08
Auw, lange tenen -stop-
Michael B* 04 maart 2016 09:44
Theo is in het verleden al wereldkampioen geweest. Druk omgaan kan hij sowieso. Daarnaast werd hij een paar maanden terug al NK op de 1 kilometer en nu 2e van de wereld op de 1 km. Matthijs Büchli is nooit wereldkampioen geweest. En heeft Bos nooit verslagen in een rechtstreeks gevecht. Wat moet Bos nog meer doen om zich als 3e man te plaatsten voor de sprinttrein? Alleen maar wereldkampioen worden haha? Matthijs mag dromen van de prijzen die Theo allemaal heeft gewonnen.
Cyclad 04 maart 2016 11:55
De huidige sprinttrein heeft kans op goud in Rio. Dat is met Bos nog maar de vraag. In het sprinttoernooi toont Bos aan nog veel pure snelheid te ontberen. Ik zou voor zekerheid gaan, met Hoenderdaal, Hoogland en Buchli.
Bos heeft zich op de kilometer bewezen, maar niet als pure sprinter.
Velodroom 04 maart 2016 12:11
Cyclad Schreef:
-------------------------------------------------------
> De huidige sprinttrein heeft kans op goud in Rio.
> Dat is met Bos nog maar de vraag. In het
> sprinttoernooi toont Bos aan nog veel pure
> snelheid te ontberen. Ik zou voor zekerheid gaan,
> met Hoenderdaal, Hoogland en Buchli.
> Bos heeft zich op de kilometer bewezen, maar niet
> als pure sprinter.

Bos mag dan 24ste zijn geworden; van man tot man verslaat hij zeker de helft van die 24.
De derde man positie in de teamsprint is zeker geen pure sprinter klus.

Maar afgezien van alle bespiegelingen, de beslissing is ook nog lang niet gevallen.
Bos staat op pole position, denk ik.

Bos mag dan uiteindelijk voor de wolven zijn gegooid; hij kan hiermee goed verder.
En laten we vooral niet vergeten, dat Bos 15 jaar na zijn komeetachtige start op het wereldniveau, zoals alle toppers, geconfronteerd wordt met de
progressie van het wereldniveau. Zijn 10,047 hier in Londen zou in 2004 om maar eens wat te noemen al praktisch wereldniveau zijn geweest.

Kortom, Theo Bos op pole position voor sporter van de eeuw. cool smiley
Bromertà 04 maart 2016 12:25
Hartgrondig mee eens !

Hij weet dat hij iets speciaals is en hij oogt als de beste.
myrd 04 maart 2016 12:29
Als je dit dan weer ziet is het toch heel jammer dat het er op de weg nooit echt consistent uitgekomen is.
Snorfietser 04 maart 2016 13:36
Op basis van wat hij op het WK heeft laten zien zou ik het helemaal geen gek idee vinden als Bos naar Rio gaat voor het omnium, heb het idee dat hij daar meer kans heeft op een medaille dan Veldt. Zijn achterstand op de 200 meter zie ik hem de komende maanden niet meer goed maken, dus op de sprint heeft hij daar weinig te zoeken. Wellicht liggen er met zijn inhoud wel kansen op de kierin, maar dat kan ik moeilijk inschatten. Als hij mee kan komen met de start op de teamsprint, dan lijkt hij me de ideale derde man, voorwaarde is dan dus wel dat hij niet los wordt gereden bij de start.
Velodroom 04 maart 2016 13:48
Snorfietser Schreef:
-------------------------------------------------------
> Op basis van wat hij op het WK heeft laten zien
> zou ik het helemaal geen gek idee vinden als Bos
> naar Rio gaat voor het omnium, heb het idee dat
> hij daar meer kans heeft op een medaille dan
> Veldt.

Volgens mij ook, maar het omnium is natuurlijk voor een voormalige sprintkoning als Theo Bos niet bij voorbaat een glansnummer.
Rio blijft een puzzel, temeer daar het wedstrijdprogramma erg intensief is en niet erg geschikt zal zijn voor grootgrutters.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Klik hier om in te loggen